The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Zagreb, Joburg en Santiago - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Zagreb, Joburg en Santiago (/showthread.php?tid=5845) |
Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Viper-500 - 03-02-2011 Roos gaat gewoon die weekwinst pakken jongens, let maar op :wink: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 03-02-2011 Beck-Soeda om te beginnen. Baggerpot. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Haggie Wrote:Beck-Soeda om te beginnen. Baggerpot.Niet als je het over Ad zijn weekwinst hebt...Dan moet Soeda winnen. Hup Beck! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 03-02-2011 ..........Soeda........vs.................. Beck CC,Scholten,Ad Wim vs Tampie,Arco,Stille,Kooltje ![]() Re: Zagreb, Joburg en Santiago - centre court - 03-02-2011 Noem dat dan maar een baggerpot! Kom op Go! Gelukkig heeft Stille Beck, dan zal Go wel winnen. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Gaf Beck zelf het voordeel omdat hij al tegen wat toppers gespeeld heeft dit jaar, in de hoop zich wat lekkerder te voelen tegen de mindere goden. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 03-02-2011 centre court Wrote:Noem dat dan maar een baggerpot! Kom op Go! #-o Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 03-02-2011 Go! De meest cruciale pot is trouwens vanavond in Santiago als eerste. Als die gewonnen wordt, moet ik iig hoog kunnen eindigen. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - mindlight - 03-02-2011 Inderdaad, Giraldo is zeer belangrijk, al heb ik Andreev ook. Ik zie trouwens dat je Devvarman mist Ad, dat kan wel kostbaar worden in dat uiterst zwakke stukje. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 03-02-2011 Vanaf nu moet echt alles goed gaan vallen om de schade te beperken of zelfs nog licht te stijgen Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Lekker Karol =D> Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 03-02-2011 mindlight Wrote:Inderdaad, Giraldo is zeer belangrijk, al heb ik Andreev ook. Ik zie trouwens dat je Devvarman mist Ad, dat kan wel kostbaar worden in dat uiterst zwakke stukje.Klopt, ik mis een hoop in Johannesburg. Al die gasten kunnen van elkaar winnen, en daarom heb ik ze bijna allemaal links laten liggen, en ging ik uit van een finale Anderson-Tipsarevic. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Beck service percentage van 20% :roll: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - mindlight - 03-02-2011 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Inderdaad, Giraldo is zeer belangrijk, al heb ik Andreev ook. Ik zie trouwens dat je Devvarman mist Ad, dat kan wel kostbaar worden in dat uiterst zwakke stukje.Klopt, ik mis een hoop in Johannesburg. Al die gasten kunnen van elkaar winnen, en daarom heb ik ze bijna allemaal links laten liggen, en ging ik uit van een finale Anderson-Tipsarevic. Yep, ik ook. Nu verwacht ik Devvarman of Greul in de finale (het lijkt wel een challenger), en bovenin Anderson of Mannarino. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 03-02-2011 2-4. Begint weer goed vandaag ! :eten: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Hmmm Go van 1-2 naar 4-2. Was al bang voor zo een wedstrijd Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 03-02-2011 mindlight Wrote:Greul schijnt heel goed gespeeld te hebben vannacht, dus ik denk dat ie iig van vd Merwe wint. En dan 50-50 idd tegen Devvarman.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Inderdaad, Giraldo is zeer belangrijk, al heb ik Andreev ook. Ik zie trouwens dat je Devvarman mist Ad, dat kan wel kostbaar worden in dat uiterst zwakke stukje.Klopt, ik mis een hoop in Johannesburg. Al die gasten kunnen van elkaar winnen, en daarom heb ik ze bijna allemaal links laten liggen, en ging ik uit van een finale Anderson-Tipsarevic. Anderson moet het idd toch kunnen redden. Mannarino heeft ook een goede kans, maar denk dat Anderson net iets verder is en hopelijk ook zijn thuisvoordeel benut. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Overdune - 03-02-2011 Hup Soeda, ontzettende troef! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Beck serveert echt WTA waardig.... Moet nog kunnen in drie sets als hij goed gaat serveren. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 03-02-2011 Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Greul schijnt heel goed gespeeld te hebben vannacht, dus ik denk dat ie iig van vd Merwe wint. En dan 50-50 idd tegen Devvarman.Ad Wim Wrote:mindlight Wrote:Inderdaad, Giraldo is zeer belangrijk, al heb ik Andreev ook. Ik zie trouwens dat je Devvarman mist Ad, dat kan wel kostbaar worden in dat uiterst zwakke stukje.Klopt, ik mis een hoop in Johannesburg. Al die gasten kunnen van elkaar winnen, en daarom heb ik ze bijna allemaal links laten liggen, en ging ik uit van een finale Anderson-Tipsarevic. vannacht? Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 03-02-2011 Kom op nou Go! Hoe veel sps heeft ie gemist? Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Stille - 03-02-2011 Ik denk dat ik maar het sc af zet. Petzschner ook al 0-2 achter Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 03-02-2011 Go! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - kooltje - 03-02-2011 Lekker Alex...Dat gaat beter dan Beck...Petzschner er nu al uit zou lekker zijn. Dan is GGL iets minder belangrijk. Beck slaat zijn eerste ace...we houden de moed erin... Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Scholten! - 03-02-2011 Go en Bogo gaan de schade deze week laten meevallen! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Roos - 03-02-2011 Viper-500 Wrote:Roos gaat gewoon die weekwinst pakken jongens, let maar op :wink: Dat zou gaaf zijn! :8: Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 03-02-2011 Kom op nou Petzzz Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 03-02-2011 centre court Wrote:Noem dat dan maar een baggerpot! Kom op Go! Voor mij ist een baggerpot. Allebei redelijk vaak gekozen. Dat de beste moge winnen! Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Ad Wim - 03-02-2011 Poeh, Petje eruit zou lekker zijn zeg. Maar GGL zou het klusje idd ook moeten klaren. De grootste reden om GGL te nemen was trouwens Petje, die pas net terug is na een lange blessure. Re: Zagreb, Joburg en Santiago - Haggie - 03-02-2011 Ad Wim Wrote:Poeh, Petje eruit zou lekker zijn zeg. Maar GGL zou het klusje idd ook moeten klaren. Ik wacht op de quote van Hannibal! :8: |