The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
NL clubs in de UEFA cup 2008 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+---- Forum: Voetbal internationaal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+---- Thread: NL clubs in de UEFA cup 2008 (/showthread.php?tid=3762)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Fabian - 23-12-2008

Florence is geboekt... midweek van gemaakt.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 23-12-2008

Treesong Wrote:
harry_bierdop Wrote:.Zodoende nu het hele hotel afgehuurd voor een spotprijsje... 20 euro pppn.

Weet je zeker dat het niet per uur is? :razz:

Als dat zo is dan is het nog niet duur :razz: !


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - gittermaster - 23-12-2008

niet als ze per geslapen uur rekenen, sterker nog, dan wordt t misschien zelfs nog goedkoper Smile


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 09-01-2009

En wederom worden we genaaid.. Aston Villa krijgt 2900 kaarten voor HSV uit, Ajax krijgt 2900 kaarten voor HSV uit en wij krijgen er 2450 Undecided . En natuuuuuuurlijk gaat NEC daar ook weer heel makkelijk mee akkoord, wat een stelletje slappelingen. Waarom wij 2450 kaarten krijgen? Omdat er in ONS uitvak maar 600 man kunnen en daar was HSV boos over :roll: . Maar goed, NEC is natuurlijk weer te slap om zoiets aan te kaarten bij de UEFA. Er kunnen GVD 3200 man in dat vak verdeeld over 3 ringen.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Treesong - 09-01-2009

harry_bierdop Wrote:En wederom worden we genaaid.. Aston Villa krijgt 2900 kaarten voor HSV uit, Ajax krijgt 2900 kaarten voor HSV uit en wij krijgen er 2450 Undecided . En natuuuuuuurlijk gaat NEC daar ook weer heel makkelijk mee akkoord, wat een stelletje slappelingen. Waarom wij 2450 kaarten krijgen? Omdat er in ONS uitvak maar 600 man kunnen en daar was HSV boos over :roll: . Maar goed, NEC is natuurlijk weer te slap om zoiets aan te kaarten bij de UEFA. Er kunnen GVD 3200 man in dat vak verdeeld over 3 ringen.

Bekijk het positief: zo heb je wel meer ruimte om te jumpen als er een goal valt! :wink:


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 20-01-2009

LOLLL, vandaag vanaf 9 uur in de rij gestaan voor kaartjes voor HSV-uit (verkoop begon om 18 uur :razz: ), mooiste is nog dat ik zelf al een kaartje had (voorrang bij verkoop omdat ik al een europese uitwedstrijd had bezocht) en alleen voor 2 kameraden stond.

Zoals verwacht een gekkenhuis. Voorinschrijving (voorrangskaarten) waren 600 kaarten, HKN had 300 kaarten (worden onderling verdeeld), gister was verkoop supp. ver. á 900 kaarten en vandaag gingen de overige 800 kaarten in de verkoop voor niet-leden. Gister was het al druk en stonden de mensen er al vroeg én werden heel wat mensen teleurgesteld, vandaag was het nog gekker. Vanmorgen om 5 uur lagen er al mensen met slaapzakken voor de loketten, ik kwam om 9 uurn en toen waren er al zo'n 30 man voor me en uiteindelijk stonden er om 15 uur al zo veel man dat NEC besloot de rijen te sluiten en niemand meer toe te laten :8: .

Nu maar hopen op extra kaarten van HSV voor de mensen die het presteren om 2 x te laat te komen.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - gittermaster - 29-01-2009

Dinamo Zagreb fors gestraft door UEFA
29/01/2009 12:10

Dinamo Zagreb is fors gestraft door de UEFA vanwege misdragingen van supporters van de Kroatische club in het UEFA Cup-duel met Udinese op 3 december vorig jaar.

De eerstvolgende wedstrijd zal Dinamo zonder publiek moeten spelen. De club kreeg tevens een voorwaardelijke straf van een tweede duel zonder supporters met een proeftijd van vier jaar. Voorts kregen de Kroaten een geldstraf van 150.000 euro. Het is de club bovendien verboden om hun aanhang mee te nemen naar de eerstvolgende twee uitduels.

De straf zal op zijn vroegst het volgende seizoen ingaan, doordat de club al is uitgeschakeld in de strijd om de UEFA Cup. Dinamo Zagreb werd laatste in de poule met Udinese, Tottenham Hotspur, NEC en Spartak Moskou. Alleen het duel met de Nijmegenaren wist Dinamo te winnen (3-2).


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 29-01-2009

Tsja en omdat die laffe stinkzigeuners altijd alleen toe durven slaan met 40 tegen 4 dacht de UEFA laten we hun eens wat tegenstand geven door de UEFA finale in 2012 in Boekarest te organiseren. Hoop dat het Galatasray tegen een engelse club wordt en dat ze de hele pleuriszooi afbreken daar.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 30-01-2009

HSV zu hause in 12 minuten uitverkocht
don. 29 januari 2009

De laatste 600 kaarten voor de thuiswedstrijd tegen HSV, die nog beschikbaar waren nadat seizoenkaarthouders de mogelijkheid hadden hun eigen plaats terug te kopen, zijn vanochtend binnen no time weggezet via internet, stadionreceptie en Primera. Om 12 minuten over negen gaf de computer het signaal 'uitverkocht'.

De kaarten voor de uitwedstrijd (2500 stuks) bleken in een eerder stadium al erg populair. Voor die wedstrijd gaat NEC nog proberen meer kaarten te krijgen. Uitbreiding van de Goffert vóór de kraker tegen HSV zal er wel niet inzitten. Supporters die nog niet beschikken over een kaart zullen dus tv moeten kijken (live bij de NOS) of hun beroep moeten doen op marktplaats, waar ondertussen al stevige bedragen geboden worden voor kaarten.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 04-02-2009

Na de grote toeloop op kaarten heeft NEC alsnog extra kaarten aangevraagd bij HSV, HSV was echter nog terughoudend en wilde eerst de eigen verkoop atwachten maar nadat gister op de 1e dag van de verkoop (voor HSV supporters) meer als 500 aanvragen voor kaarten kwamen uit Nederland (nijmegen e.o.) en nog eens meer als 500 aanvragen uit Kranenburg/Kleve e.o. heeft HSV toch maar direct besloten om NEC 1000 extra kaarten toe te kennen. :8:


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 05-02-2009

1300 kaarten extra zelfs :razz:


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Vret Mien Gras - 05-02-2009

Harry heeft er zin in, kijk hem lekker posten :lol:


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 05-02-2009

:oops:


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Vret Mien Gras - 07-02-2009

harry_bierdop Wrote::oops:

Nergens voor nodig, geniet ervan.
Wij zijn helaas niet zo verwend als vele andere zeikerds hier...........


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Bumme - 07-02-2009

Vret Mien Gras Wrote:
harry_bierdop Wrote::oops:

Nergens voor nodig, geniet ervan.
Wij zijn helaas niet zo verwend als vele andere zeikerds hier...........

Verklaar je nader........


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Fabian - 09-02-2009

harry_bierdop Wrote:1300 kaarten extra zelfs :razz:

Wij weer met moeite met 1333 man naar Florence....
Hamburg is dichtbij, dan staan we er met 4000 en er moet verder gereisd worden en er gaan 'maar' 1333....
Maar goed, ik ben dabei!


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Ekslem - 09-02-2009

Fabian Wrote:
harry_bierdop Wrote:1300 kaarten extra zelfs :razz:

Wij weer met moeite met 1333 man naar Florence....
Hamburg is dichtbij, dan staan we er met 4000 en er moet verder gereisd worden en er gaan 'maar' 1333....
Maar goed, ik ben dabei!

Op zich wel logisch dat er aantal minder mee kunnen. Dit kost je simpelweg meer vrije dagen en is duurder.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Fabian - 10-02-2009

Ekslem Wrote:
Fabian Wrote:
harry_bierdop Wrote:1300 kaarten extra zelfs :razz:

Wij weer met moeite met 1333 man naar Florence....
Hamburg is dichtbij, dan staan we er met 4000 en er moet verder gereisd worden en er gaan 'maar' 1333....
Maar goed, ik ben dabei!

Op zich wel logisch dat er aantal minder mee kunnen. Dit kost je simpelweg meer vrije dagen en is duurder.

Toch blijft het jammer...!

Ach, wij gaan lekker op cultuurreis... Wel idioot dat de training de avond ervoor niet meer openbaar is, trachten naar binnen te glippen dan maar.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Fabian - 11-02-2009

Gesprek van de supporters met Marco heeft tot gevolg dat we nu 20 minuten lang de training mogen bekijken in Florence.
Beter als niets!


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Chiel-Montagne - 11-02-2009

Ich bin also dabei! Gezellig met 'n heel stel naar Hamburg. In het thuisvak, want m'n (uit)kaart is geblokkeerd. Undecided

Op naar de Reeperbahn..!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=e9EEaaoxVtU[/youtube]


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 12-02-2009

Chiel, hoezo geblokkeerd? Je kan tot zondag nog kaarten (uitkaarten, clubkaarten en wedstrijdkaarten) aanvragen bij de goffert. Er zijn alleen wel nog maar 250 kaarten over van de 1300 extra kaarten dus mot je snel wezen.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 12-02-2009

Godnondejuuuu wat zal ik dronken worden Woensdag..

Programma feest Grote Markt bekend! Uitgegeven op 12 februari 2009 15:54
Aanstaande woensdag is het zo ver. Dan speelt N.E.C. in ons mooie Nijmegen, tegen HSV in de derde ronde van de UEFA-cup. Eerder lieten we al weten dat het supporterscollectief in samenwerking met café De Derde Kamer en CV De Duumkes voor de wedstrijd een groot N.E.C. feest gaat organiseren. Dit alles op één van de allermooiste plekken in de stad, namelijk midden op de Grote markt, naast het Waaghgebouw en onder de St Stevenstoren in het "Peeman dranken Mariken paleis". In deze prachtige grote spiegeltent, die speciaal voor dit feest eerder opgebouwd wordt, zullen diverse artiesten belangenloos optreden. Het kan haast niet anders of de Europacupkoorts stijgt deze middag naar een absoluut hoogtepunt.

Echte Nimweegse toppers gaan het publiek vermaken. Zo treden vader en zoon Knipping beiden op. Jean Knipping Sr met de klassiekers "de club van mijn dromen" en "Wij gaan Europa in" en Jr met z'n nieuwe top 100 hit "naar de kroeg." Schele Daan gaat voor de eerste keer zijn tophit "Mit Daan neur de Reeperbahn" ten gehore brengen, de Jojo's komen met hun schitterende nieuwe N.E.C. medley en ook de zangers van "N.E.C. heeft ze alle drie" en "Jij bint mien stad" de Doe maar watjes zijn van de partij!

Maar dat is nog niet alles. In 1983 speelde N.E.C. een andere legendarische Europese wedstrijd. De bomvolle Goffert werd toen voor de wedstrijd tegen Barcelona opgewarmd met hits van een band die speciaal voor dit feest terug komt om die Europese cirkel rond te maken: De Havenzangers!


Naast diverse optredens van artiesten komen ook oud-spelers langs om hun analyse te geven voor deze wedstrijd. De muziek zal de hele middag verzorgd worden door N.E.C. internetstation ROODZWARTGROEN.nl. Zij gaan met hun drive-inn show zorgen voor een mooi voetbalsfeertje in de spiegeltent. Mocht je moeten werken die middag, wees dan niet getreurd: via de website roodzwartgroen.nl kun je de hele middag live meegenieten van het feest op de grote markt!

Het programma start vanaf 13.00 uur en duurt tot rond de klok van 19.30 uur. Waarna het top-dweilorkest "Al mo we kruupe" de supporters op weg blaast richting onze Goffert, natuurlijk met het nummer waar deze dweilers zichzelf naar vernoemd hebben! Tot woensdag!


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Chiel-Montagne - 12-02-2009

Haha, dat wordt inderdaad woensdag naar de grote mert! :8:

Tja, dat van die geblokkeerde kaart is een lang verhaal. In het kort: de KNVB heeft mijn kaart geblokkeerd, vanwege een andere kaart (voor m'n werk). Heb nog wel geprobeerd, via iemand binnen NEC, aan kaarten voor uitvak te komen, maar dat kon helaas niet: op zich wel van NEC, maar Uefa is daar vrij strikt in. Dus nu, via via, maar aantal kaarten voor het HSV-thuisvak c.q familievak (Sudtribune; zo dicht mogelijk bij uitvak) besteld. Kaarten zijn overigens niet uit Nederland besteld, dus dat komt wel goed. :wink:

Maar goed, first things first: eerst op naar volgende week woensdag.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Mukkus - 13-02-2009

Ben benieuwd hoe N.E.C. zondag tegen Heerenveen speelt. Ik hoop dat N.E.C.'ers al een beetje met hun hoofd bij de wedstrijd tegen HSV zijn....


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Bumme - 13-02-2009

harry_bierdop Wrote:Godnondejuuuu wat zal ik dronken worden Woensdag..

En dan van de wedstrijd zelf niets bewust meemaken.............je moet het vooral zelf weten maar ik zou dat echt nooit doen.
Na afloop tot het gaatje gaan is natuurlijk een heel ander verhaal.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 13-02-2009

Bumme Wrote:
harry_bierdop Wrote:Godnondejuuuu wat zal ik dronken worden Woensdag..

En dan van de wedstrijd zelf niets bewust meemaken.............je moet het vooral zelf weten maar ik zou dat echt nooit doen.
Na afloop tot het gaatje gaan is natuurlijk een heel ander verhaal.

Ach tegen Spurs en Udinese ging het ook zo en weet ik ook nog alles. Zit hem toch in de beleving denk ik, als ik ga stappen en flink zuipen dat ik heb ik al snel dat ik de volgende dag wat dingen vergeten ben maar bij hierbij niet. Daarnaast wordt er waarschijnlijk met een man of 500 van de grote markt in het centrum naar het stadion gelopen, is toch zeker een kilometer of 4, dus dan ben je ook al een stuk nuchterder (als je tenminste onderweg geen bier haalt bij de friettent :Big Grin )


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - Amor Fati - 13-02-2009

harry_bierdop Wrote:Godnondejuuuu wat zal ik dronken worden Woensdag..

harry_bierdop Wrote:als ik ga stappen en flink zuipen dat ik heb ik al snel dat ik ...

alvast aan het indrinken? Wink

In ieder geval veel plezier woensdag, al zal dat wel lukken :8:


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - gittermaster - 16-02-2009

Cvitanich en Gabri niet tegen Fiorentina
Geschreven op maandag, 16 februari om 16:07

Dario Cvitanich en Gabri zullen aanstaande donderdagavond niet meespelen in het UEFA Cup-duel tussen Ajax en Fiorentina. De Ajacieden ondervinden beiden teveel last van blessures. Hierdoor zullen ze geen deel uitmaken van de selectie die in Florence gaat proberen om Fiorentina de voet dwars te zetten in de achtste finales van het UEFA Cup-toernooi. Cvitanich ondervindt nog teveel hinder van een bovenbeenblessure, die de Argentijn opliep in het duel met Heracles Almelo (2-2). Gabri liep zondag een lichte hersenschudding op tijdens de gewonnen thuiswedstrijd met aartsrivaal Feyenoord (2-0). De Spaanse middenvelder werd na het duel voor onderzoek naar het ziekenhuis overgebracht.

Ajax neemt het donderdagavond in een uitwedstrijd op tegen de Italianen. Een week later moeten de Amsterdammers het karwei in eigen huis af zien te maken tegen La Viola. Fiorentina staat momenteel vierde in de Serie A, op veertien punten achterstand van koploper Internazionale. Zondag speelde de ploeg van trainer Cesare Prandelli gelijk tegen Genoa (3-3). Adrian Mutu wist met een hattrick een 3-0 achterstand ongedaan te maken.

Zeker Gabri is dit toch wel erg zuur. Wordt een hele lastige wedstrijd


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - harry_bierdop - 17-02-2009

Godverrr, Rommedael (2 weken) en janssen (2 tot 4 weken) geblesseerd. Zal die Bouaouzan toch niet alsnog woensdag spelen.. de tering.


Re: NL clubs in de UEFA cup 2008 - gittermaster - 17-02-2009

zal je zien dat hij 2 x scoort en een assist geeft...