The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Parijs - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: TMS Parijs (/showthread.php?tid=5708) |
Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 andre Wrote:Mooi dat de vrede hersteld is en je de 1e luitenant van Buurs mag spelen.Dit is dan wel weer het nadeel van deze overwinning, maar je kunt niet alles hebben. Had je ook maar niet zo moeten gokken... Re: TMS Parijs - centre court - 11-11-2010 Ad Wim Wrote:Haha, Soderling wint gewoon de TB, CC-week! Lekker belangrijk. Ik heb Waw ook. Als de winnaar maar van Roddick wint. Re: TMS Parijs - centre court - 11-11-2010 Scholten! Wrote:CC-week! Ook namens Haggie Niet voor jullie beurt praten vrienden. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 centre court Wrote:O, dat wist ik niet. Hoezo dat ook?Ad Wim Wrote:Haha, Soderling wint gewoon de TB, CC-week! Re: TMS Parijs - Haggie - 11-11-2010 iemand als djoko moet de tb gwn afmaken. sneu dit. je zult fan zijn van djoko! feli mensen met llodra! weekje weer voorbij! Re: TMS Parijs - Stille - 11-11-2010 Jammer Hag. Hup Robin en vooral Thomas zo. Sleep die LTM winst maar binnen. llodra ook nog prima voor FTM Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 Haggie Wrote:iemand als djoko moet de tb gwn afmaken. sneu dit. je zult fan zijn van djoko! feli mensen met llodra! weekje weer voorbij! HAGGIE WEEK!!!!! :yeah: :eten: Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 Ad Wim Wrote:Hop, 0-40 weg gewerkt. Nu breaken dan voor de beslissing. Bedankt Ad!!!! Cilic vanavond winnen = titelprolongatie Nu eerst: hup Davy! Re: TMS Parijs - Stille - 11-11-2010 Shit Buurs heeft Davy. Jammer Berdych Re: TMS Parijs - centre court - 11-11-2010 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:O, dat wist ik niet. Hoezo dat ook?Ad Wim Wrote:Haha, Soderling wint gewoon de TB, CC-week! Favoriete speler! Presteert vaak goed als ik 'm heb. Ik wilde zoveel mogelijk kanshebbers op een SF plek in kwart 2 en 3. En die jongens hebben dan kans omdat ik in die fase de toppers wel zag sneuvelen. Trouwens erg gunstig dat Llodra wint. Als Davy Berdych pakt wint ie morgen ook van Llodra. Gouden kans voor Roddick/Soderling en Davy om de finale te halen. Uiteraard praat ik hier wel voor m'n eigen team. :8: Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 Als Murray het toernooi wint, staan André en ik binnen een paar punten volgens mij. Dus hup Cilic (anders hup Monfils en anders hup Federer) Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:O, dat wist ik niet. Hoezo dat ook?Ad Wim Wrote:Haha, Soderling wint gewoon de TB, CC-week! Llodra zie ik als favoriet tegen Davy. Davy houdt van ritme. Re: TMS Parijs - centre court - 11-11-2010 Kom op Davy! Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 centre court Wrote:Ik bedoel meer, waarom beiden, maar ik snap het nu. Ik dacht alleen dat je puur voor de weekwinst ging.Ad Wim Wrote:centre court Wrote:O, dat wist ik niet. Hoezo dat ook?Ad Wim Wrote:Haha, Soderling wint gewoon de TB, CC-week! Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 Haggie Wrote:iemand als djoko moet de tb gwn afmaken. sneu dit. je zult fan zijn van djoko! feli mensen met llodra! weekje weer voorbij!Bedankt Hag. Ik zei nog dat het een Ad-week is, en dat zeg ik maar heel zelden zelf. Maar dan moet Berdych nu wel van Davy winnen, anders haal ik nog geen medaille. Re: TMS Parijs - centre court - 11-11-2010 Het is een CC/Buurs week Ad. Davy zal dit winnen. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 Na die partij kunnen we wel ongeveer zeggen wat voor week het is. Re: TMS Parijs - Haggie - 11-11-2010 centre court Wrote:Het is een CC/Buurs week Ad. Davy zal dit winnen. Een CC week snap ik niet helemaal. maar goed. Re: TMS Parijs - Scholten! - 11-11-2010 Bij winst van Djoko, die al ingecalculeerd was, was het een Hag/Skoltweek geworden. Hoe dicht zit winnen en verliezen bij mekaar zeg... Als Djoko 1vd2 sp's had gepakt in de eerste set, was hij erover heen gewalst. Nu liet hij het lopen in de tweede, en krijgen de statistiekmanagers/safespelers alsnog gelijk door te referen naar het verleden van 'Parijs'. Spijtig. Re: TMS Parijs - Haggie - 11-11-2010 Scholten! Wrote:Bij winst van Djoko, die al ingecalculeerd was, was het een Hag/Skoltweek geworden. Hoe dicht zit winnen en verliezen bij mekaar zeg... Als Djoko 1vd2 sp's had gepakt in de eerste set, was hij erover heen gewalst. Nu liet hij het lopen in de tweede, en krijgen de statistiekmanagers/safespelers alsnog gelijk door te referen naar het verleden van 'Parijs'. Spijtig. Re: TMS Parijs - Haggie - 11-11-2010 buurs Wrote:Haggie Wrote:iemand als djoko moet de tb gwn afmaken. sneu dit. je zult fan zijn van djoko! feli mensen met llodra! weekje weer voorbij! :lol: Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 Kansloze missie voor Davy. Waar Berdych dit ineen keer vandaan haalt.... :roll: Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 0-30 op service Berdych bij 4-4 [-o< Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 2 bp Davy voor 5*-4! Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 deuce na serve and volley en hoe :eeeek: Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 Wanneer gaat Berdych het een keer afmaken? Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 inderdaad. Re: TMS Parijs - centre court - 11-11-2010 Waarom gaat deze nou zo moeizaam? H2H is 8-1 voor Davy. De enige die Berdych won was op gras nota bene. Berdych pas 1 potje weer goed gespeeld, daarvoor was 't ruk. Beide mannen hebben baat bij deze snelle baan. Pak nou die 2e set Davy. Re: TMS Parijs - Ad Wim - 11-11-2010 Omdat het een Ad-week is. Re: TMS Parijs - buurs - 11-11-2010 gaat niet gebeuren, cc. service van berdych is te goed. |