The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Memphis/BA/Marseille - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis/BA/Marseille (/showthread.php?tid=5873) |
Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 17-02-2011 buurs Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Wat een drol is het toch, die Verdasco. Ik heb de wedstrijd niet gezien. Als je naar zo'n jongen kijkt qua uiterlijk kun je weinig anders concluderen. Op gravel pakt hij niet meer dan 3 games per set tegen Nando! Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 Slechte verliezer die Nando. Tja als je in 3 dagen 2x van hem verliest doet het pijn Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 17-02-2011 Ljubo moet zo even die laffe pick Tursunov eruit werken. Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 Gadver eerst de winst van CIlic en nu ook Tursunov die 1e set wint. Komop nou kale. Je verliest verdomme nooit TB's als je ze moet verliezen en nu moet je een keer en dan doe je het niet! Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 17-02-2011 Lekker Dmitry! Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 17-02-2011 Da's toch wel zonde als Tursunov nou ook nog naar 45 punten gaat. Al gun ik het hem wel van harte. Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 17-02-2011 lekker dat xs4all...storing door heel het land...dan maar een beetje met telefoon klote... kom op ljubo Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 17-02-2011 Lekker hoor Tursu! =D> Re: Memphis/BA/Marseille - andre - 17-02-2011 Ad Wim Wrote:Inderdaad. Ik heb er ook al meteen weer helemaal geen zin meer in als die zekere keuzes constant beloond blijven worden.Ik heb het eerder gezegd, maar daar ben ik het niet mee eens. Natuurlijk zijn er elke week must-picks, maar die zou ik eerder open deuren noemen dan zekere keuzes. Waar jij denk ik op doelt zijn keuzes als het niet opnemen van Verdasco in je team. Dat noem ik geen zekere keuze, want Verdasco had zomaar het toernooi kunnen winnen. Dat hij 3e set tie-break verliest doet daar niets aan af. Als je mijn team elke week met dat van Buurs vergelijkt is het vaak zo dat ik één of twee toppers heb en Buurs daar tegenover een aantal kleintjes. Vaak presteren de toppers niet en dan pakt Buurs 200 punten of zo op mij. Soms echter presteert de topper wel en dan pak ik een boel punten op Buurs, zoals met Djokovic op de AO. Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 Daar gaat die kale 6-7 3*-4 (0-30) Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 en 0-40 sjonge jonge zeg Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 EN break op love, weer 25 punten voor die kut Tursunov Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 17-02-2011 :-({|= Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 17-02-2011 :-({|= Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 ![]() Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 17-02-2011 Balen van Tursu...moet er snel uit... Berdych hard op weg ERV eruit te knikkeren...prima! Re: Memphis/BA/Marseille - Haggie - 17-02-2011 Klasse FC Twente! OT: Tampie-jaar! Re: Memphis/BA/Marseille - Stille - 17-02-2011 Zal een happening daar zijn geweest met 500 toeschouwers in een stadion waar 85.000 mensen in kunnen ![]() Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 17-02-2011 Tuurlijk Dima! Re: Memphis/BA/Marseille - _Tampie - 17-02-2011 Haggie Wrote:OT: Tampie-jaar! Het heeft weleens meer tegen gezeten, inderdaad :wink: Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 17-02-2011 Dit wordt echt niet mijn week. Tsonga kan de pijn nog een klein beetje verzachten als hij ver komt. Verdasco, Lacko en Hanescu die gewoon 3e set TB verliezen. ![]() Isner-Potro was een beetje 50/50, slechte zaak dat die ook nog verkeerd valt. Prima team Tamp. Complimenten! Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 17-02-2011 Zwaar in dubio nu. Moet troef Dabul winnen of de veelgekozen Querrey om Fish eruit te tikken? Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 17-02-2011 Hup lange slurf, houd de schade beperkt! Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 17-02-2011 centre court Wrote:Zwaar in dubio nu. Moet troef Dabul winnen of de veelgekozen Querrey om Fish eruit te tikken? Dabul! Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 17-02-2011 buurs Wrote:centre court Wrote:Zwaar in dubio nu. Moet troef Dabul winnen of de veelgekozen Querrey om Fish eruit te tikken? Ja jij hebt ze beide en ook Fish. Dan snap ik ook dat Dabul mag winnen. Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 17-02-2011 :8: Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 17-02-2011 lekker Llodra lekker Sam =D> Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 17-02-2011 Tuurlijk Lange Jan! Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 17-02-2011 cc en ad week! Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 17-02-2011 Prima Samuel. |