The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
MV Game 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: MV Game 2007 (/showthread.php?tid=1593)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35


- Ad Wim - 17-04-2007

Safin, Djokovic en Nalbandian moeten er zsm uit, Nadal is eigenlijk mijn enige troef.
Blijkbaar is het dan toch gek dat ik hem genomen heb, al vind ik dat niet. Vorig jaar heb ik mijn jaar verkloot doordat ik hem niet had op RG, en nu heeft bijna niemand hem...


- Elikian - 18-04-2007

Zo, dat ging lekker. Ik ben al klaar voor deze week :roll: :roll: :roll:


- centre court - 18-04-2007

Elikian Wrote:Zo, dat ging lekker. Ik ben al klaar voor deze week :roll: :roll: :roll:

:eeeek:

Ik zie 't. Alle 10 spelers er op woensdagmiddag al uit!

Hier ga je heel veel verliezen.


- Elikian - 19-04-2007

Als Roitman je topper blijkt te zijn op een Masters toernooi, dan is het niet best.


- Ad Wim - 19-04-2007

Hier ga ik wel lekker. Nog 5 man over incl. Nadal die heel weinig mensen in de top hebben.


- Ad Wim - 22-04-2007

Mist Wrote:Met Nadal kun je alleen maar verliezen en niks winnen.
Hij bezorgt me iig wel de weekoverwinning bij MV Hakkuh


- Genomico - 22-04-2007

Iemand die morgen voor mij een sheet wil insturen? (beetje op budget lettende)


- kuiper - 23-04-2007

Ik heb definitief besloten om dit seizoen niet meer serieus mee te doen aan de MV en TM. :cry:
Zoals ik al eerder zei kan ik elke week niet meer de motivatie opbrengen om er veel tijd aan te besteden en ik ga nu maandagsavond zelf ook tennissen.

Ik zal nog wel zo af en toe een weekje meepakken. De grand-slams bijvoorbeeld, voor een weekprijsje. :wink:


- Elikian - 23-04-2007

Tja, erg spijtig natuurlijk om zo'n gepassioneerd speler te verliezen. Maar ik denk een verstandige keuze en bedankt voor al die jaren dat je hebt mee gedaan Smile


- Ad Wim - 23-04-2007

Eli, ik kan niet inloggen. Krijg een bericht dat de cookies niet meer geldig zijn...


- Elikian - 23-04-2007

werkt hier prima .. delete competitieteam cookies, close browsers, en probeer opnieuw?


- Ad Wim - 23-04-2007

Dat had ik (uiteraard) al geprobeerd, maar dat helpt niet. Heb het nog niet eerder gehad.


- Elikian - 23-04-2007

Zijn er wel een paar die het eerder hebben gehad. Weet echter niet hoe dat toen is opgelost :roll: ... volgens mij vanzelf weggegaan?


- Ad Wim - 23-04-2007

Het lukt me nog steeds om in te loggen :|

Zal eens opnieuw opstarten...


- Mac - 23-04-2007

klopt heel raar...ben er nog altijd niet achter wat t nou is maar eens in de zoveel tijd is er iemand die dat heeft. Sorry anders maar handmatig je team inleveren AW kan er ook niet veel aan doen, weet alleen dat t vanzelf over gaat na een tijdje


- Ad Wim - 23-04-2007

Tja, hij doet het nog steeds niet en moet over een uurtje weg :|

Ga maar puzzelen en rekenen dan...


- Overdune - 23-04-2007

Ben maar weer voor Ferrer en Ferrero gegaan, in de hoop dat ze niet nog es zo schaamteloos afhaken als in Valencia.


- Mist - 23-04-2007

Ik vond het behoorlijk lastig... om te bepalen wat ik met mijn laatste ~€1500 moest.


- Chiel-Montagne - 24-04-2007

Ai, helemaal vergeten. #-o


- Ad Wim - 24-04-2007

Hier weer eens compleet op budget gegaan, dus geen Ferrero, Almagro, Robredo, Nadal en Massu.


- Ad Wim - 24-04-2007

Mac Wrote:klopt heel raar...ben er nog altijd niet achter wat t nou is maar eens in de zoveel tijd is er iemand die dat heeft. Sorry anders maar handmatig je team inleveren AW kan er ook niet veel aan doen, weet alleen dat t vanzelf over gaat na een tijdje
Op een computer van m'n huisgenoot kon ik wel inloggen dus het probleem ligt bij mij, heel gek.


- Haggie - 24-04-2007

Hier eens een weekje helemaal niets gedaan. GODVER de GODVER!!!

Afgelopen zondag voetbalkampioen geworden! Paxie Hengelo gaat hogerop! Helaas is door de "feestdagen" mijn complete verstand op 0 gegaan en heb ik helemaal niet aan tennis gedacht. CC was zo lief om mij TM te maken, maar de jongens zijn MV vergeten helaas. Kon ik ook niet verwachten.

Eigen Schuld! Ik ga nu tegen alle spelers van jullie zijn, pas maar op :| ..


- Ad Wim - 24-04-2007

Ai, dat is pijnlijk Haggeman, je stond er zo goed voor namelijk.
Maar er zijn belangrijkere dingen natuurlijk Wink

Wel tijd voor een sheetje? :razz:


- Ad Wim - 24-04-2007

Hier ben ik trouwens voor Safin gegaan ipv voor Chela, klein gokje. Chela was hier ook wel een stuk duurder.

Mijn troeven hier zijn dan ook Mathieu, Safin, Clement en Volandri.
Chela, Lopez, Acasuso, Ferrero, Montanes en Tipsarevic moeten er zsm uit.


- andre - 24-04-2007

Haggie Wrote:Afgelopen zondag voetbalkampioen geworden! Paxie Hengelo gaat hogerop!
Ja, klote PAX. Zo komt DVC nooit hoger.


- Haggie - 24-04-2007

andre Wrote:
Haggie Wrote:Afgelopen zondag voetbalkampioen geworden! Paxie Hengelo gaat hogerop!
Ja, klote PAX. Zo komt DVC nooit hoger.

Toevallig DVC'26 - PAX gezien, op paasmaandag? :wink:


- centre court - 24-04-2007

Ad Wim Wrote:Hier ben ik trouwens voor Safin gegaan ipv voor Chela, klein gokje. Chela was hier ook wel een stuk duurder.

auw. Safin wordt nooit meer de oude ad. begrijp dat nou eens.


- andre - 24-04-2007

Haggie Wrote:
andre Wrote:
Haggie Wrote:Afgelopen zondag voetbalkampioen geworden! Paxie Hengelo gaat hogerop!
Ja, klote PAX. Zo komt DVC nooit hoger.

Toevallig DVC'26 - PAX gezien, op paasmaandag? :wink:
Nee, was toch 1-2 ?


- Ad Wim - 24-04-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Hier ben ik trouwens voor Safin gegaan ipv voor Chela, klein gokje. Chela was hier ook wel een stuk duurder.

auw. Safin wordt nooit meer de oude ad. begrijp dat nou eens.
Ach ja, Chela haalt max 15 punten en was 200 duurder, schade valt dus wel mee. En Vassallo en Peya zijn samen net zoveel waard :lol:


- centre court - 24-04-2007

andre Wrote:
Haggie Wrote:
andre Wrote:
Haggie Wrote:Afgelopen zondag voetbalkampioen geworden! Paxie Hengelo gaat hogerop!
Ja, klote PAX. Zo komt DVC nooit hoger.

Toevallig DVC'26 - PAX gezien, op paasmaandag? :wink:
Nee, was toch 1-2 ?

klopt. 2x haggeman.