The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Australian Open 2007 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Australian Open 2007 (/showthread.php?tid=1640) |
- Ad Wim - 22-01-2007 Als ik het zo hoor, heb ik heel wat gemist vanmiddag. Murray heeft het een beetje laten liggen, maar ook weer heel sterk van Nadal. Jammer dit, maar Blake doet veel meer pijn. Toch denk ik dat als Gonzo zo blijft spelen, hij wint van Rafa. - buurs - 22-01-2007 Ad Wim Wrote:Als ik het zo hoor, heb ik heel wat gemist vanmiddag. Murray heeft het een beetje laten liggen, maar ook weer heel sterk van Nadal. Jammer dit, maar Blake doet veel meer pijn. Rafa wint het toernooi :wink: - kuiper - 22-01-2007 centre court Wrote:kuiper Wrote:centre court Wrote::letitallout: Roddick! - centre court - 22-01-2007 Kan ook een dure worden, al verwacht ik dat Federer gewoon weer iedereen pakt. Dan is 90 punten op te vangen voor jou. - Ad Wim - 22-01-2007 Ik had het niet moeten lezen: Quote:Perhaps struggling to comprehend his abrupt reversal in fortunes, Nadal was shaky before holding his first service game in the fourth, but was put under even more pressure the next time he served. :cry: :cry: :cry: - THE MAILMAN - 22-01-2007 Vamos Gonzo....... die Nadal is toch zeker te pakken (maak het af wat Murray verzuimd heeft...Rafa naar huis sturen) :razz: :razz: - Ad Wim - 22-01-2007 Ik ga zo een paar dagen naar Berlijn. De AO is nu toch niet heel veel meer aan met nog maar 1 kwartfinalist. Ik ga mijn zonden overdenken, volgende week sta ik er weer! - centre court - 23-01-2007 Ik zie je al zo lopen ad, met zo'n stok met een zak er aan over je schouder. Als je bij de grens bent kom je maar even een bakkie koffie drinken. Zo niet, veel plezier en tot maandag! - centre court - 23-01-2007 Roddick-Fish 6-2 6-2 6-2. Laat Rogi maar komen. - Haggie - 23-01-2007 Rogi wint gewoon in straight sets. - Scholten! - 23-01-2007 Roddick zal varierend en aanvallend moeten spelen. Eerste vereiste is natuurlijk dat zn service goed loopt. Pas dan denk ik dat Andy een set (of meer) kan ofsnoepen tegen Fedex - centre court - 23-01-2007 Roddick is in topvorm!! En hij heeft Federer vorige week nog verslagen. Come on Andy! - Scholten! - 23-01-2007 Federer doet het daarom ook in z'n broek, die vreest nu al die knallers van Roddick. Federer-Roddick Davy- Nadal? - centre court - 23-01-2007 Nadal-Gonzo is 50-50. Voor MV ben ik voor Gonzo, bij MV voor Nadal. De tegenstrijdige belangen steken nu al de kop op. - Haggie - 24-01-2007 centre court Wrote:Nadal-Gonzo is 50-50. Voor MV ben ik voor Gonzo, bij MV voor Nadal. De tegenstrijdige belangen steken nu al de kop op. voor wie ben je bij TM dan? :wink: - omyaca - 24-01-2007 Wat een rare wedstrijd is Haas-Davydenko! Eerste set makkelijk naar Haas met goed spel, dan 2 sets zonder tegenstand naar Davydenko en nu de 4de weer simpel naar Haas. Hoe gaat dit aflopen... Hup Tommy! - _Tampie - 24-01-2007 Davydenko wint hem denk ik. Onverstoorbaar zal hij profiteren van de steekjes die Tommy nu gaat laten vallen. Wanneer Tommy voorkomt, wordt hij weer zenuwachtig en de Russische machine dendert dan alsnog over hem heen. - omyaca - 24-01-2007 En Haas breakt naar 6-5 met heel goed spel! Nu afmaken! (Zal nog lastig worden) - Bocaloca - 24-01-2007 jeuh tommy - omyaca - 24-01-2007 En Haas pakt zijn tweede matchpoint ondanks een succesvolle challenge van Davydenko op het eerste! Hij heeft heel goed gespeeld in de 5de en in mijn ogen verdiend gewonnen. Klasse Tommy! - kooltje - 24-01-2007 rare wedstrijd was dat. eerste 4 sets al snel beslist en niet spannend om te kijken. dan slaat haas twee dubbele fouten in een game en krijgt davy een matchpoint. dat wordt weggewerkt en haas pakt met sterk spel drie games op rij. je mist bij davy toch nog steeds de zesde versnelling. - Vret Mien Gras - 24-01-2007 Ik heb de derde set gezien van Haas vs Davy. Tommy had volop problemen om de service te behouden. Davy had daarentegen geen problemen om zijn service te behouden. Mooie set trouwens. Knap werk dat Tommy de wedstrijd naar zich toe trok aangezien Davy een succesvolle challenge had op MP. De finale lijkt me nu wel duidelijk, Federer vs Haas :wink: - kooltje - 24-01-2007 nadal en gonzo begonnen. - Vret Mien Gras - 24-01-2007 Break voor Gonzo. - Scholten! - 24-01-2007 Wat is die Gonzo aan het beuken met die forehand, schitterend om te zien!! Nadal ontsnapt aan een waarschuwing door het oudste werk van Nederland in het Spaans te benoemen. Dubbele break Gonzo! - Vret Mien Gras - 24-01-2007 6-2 Gonzo :eeeek: - kooltje - 24-01-2007 Scholten! Wrote:Wat is die Gonzo aan het beuken met die forehand, schitterend om te zien!! Nadal ontsnapt aan een waarschuwing door het oudste werk van Nederland in het Spaans te benoemen. Dubbele break Gonzo!help me even, me spaans is niet zo best? molen?? - kooltje - 24-01-2007 gonzo echt veel beter...mooi om te zien. vorig jaar in mijn ogen weinig opvallend...wel redelijk goed gepresteerd. voor tm gunstig want dan liggen de mensen met nadal al op een flinke achterstand. - kooltje - 24-01-2007 meteen weer 2-0 - Vret Mien Gras - 24-01-2007 Shit, ik had Gonzo toch maar beter in mijn team kunnen opsstellen. |