The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Nieuwe Opzet tennispoll? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Nieuwe Opzet tennispoll? (/showthread.php?tid=1739) |
- Mitch - 07-05-2007 Elikian Wrote:Loting Rome: Je hebt het weer niet getroffen Elikian!! - Elikian - 07-05-2007 Ik weet het. Maar mijn hoop is dat Jappie nog moe is van vorige week en misschien wel gewoon een jetlag heeft. Daarna die klote-Mitch weer. Achja, so be it. Tijd voor revanche - Bocaloca - 07-05-2007 Ik voorspel dus voor jan lul? - Mitch - 07-05-2007 Bocaloca Wrote:Ik voorspel dus voor jan lul? Hmm, daar lijkt het wel op... Elikian? Laat Bocaloca dan de plek innemen van Kratovsk of Jansoe, die hebben nog geen voorspellingen voor vandaag geplaatst. - Mitch - 07-05-2007 Verschillen maandag: Haggie - De Kabaggaan 2 Ginepri - Bracciali Beslissingsvraag: 8 om 6 Kratovsk - Centre Court Geen voorspellingen van Kratovsk binnen, Centre Couirt door naar de volgende ronde. Mac - Scholten!: 0-1 Becker - Söderling Bracciali - Ginepri Beslissingsvraag: 7 om 6 Andre - Fred Naaigaren: 1-1 Hernandez - Hewitt Murray - Simon Ginepri - Bracciali Beslissingsvraag: 6 om 3 São Paulo - Dr.Pils: 5-0 Almagro - Henman Tursunov - Bjorkman Ferrero - Hrbaty Hernandez - Hewitt Simon - Murray Ginepri - Bracciali Sao Paulo door naar de volgende ronde. Chiel-Montagne - Jansoe Geen voorspellingen van Jansoe binnen, Chiel-Montagne door naar de volgende ronde. XL - Kooltje: 0-1 Henman - Almagro Kooltje door naar de volgende ronde. Jappiesevic - Elikian Safin - Delic Ginepri - Bracciali Beslissingsvraag: 7 om 5 - Elikian - 07-05-2007 Bocaloca Wrote:Ik voorspel dus voor jan lul?Als je mee wilt doen met dit spel, dan is daar uiteraard plaats voor. Als Jansoe (komt ie hier nog) of Kratovsk niet invullen dan krijg je een van diens plekken. - Bocaloca - 07-05-2007 Ik wil uiteraard meedoen. Heb nu doordeweeks weer wat tijd - Elikian - 07-05-2007 OK, dan neem ik je vanaf volgende week standaard mee in de loting - Bocaloca - 07-05-2007 =D> =D> =D> - andre - 07-05-2007 Ik doe alleen mee bij GS, Masters en grastoernooien, behalve als ik op vakantie ben. - THE MAILMAN - 07-05-2007 Wat gebeurt er met de poll van maandag / dinsdag - kooltje - 07-05-2007 THE MAILMAN Wrote:Wat gebeurt er met de poll van maandag / dinsdagje mag me weer verslaan mailman...morgen beginen uiteraard - THE MAILMAN - 07-05-2007 Ik zal me vastbijten als een pitbull, kool. This will be a real battle...may the best (or most lucky) man win.. :lol: - Mitch - 07-05-2007 Verschillen maandag: Haggie - De Kabaggaan: 0-1 2 Ginepri - Bracciali De Kabaggaan door naar de volgende ronde. Kratovsk - Centre Court Geen voorspellingen van Kratovsk binnen, Centre Couirt door naar de volgende ronde. Mac - Scholten!: 1-1 Becker - Söderling Bracciali - Ginepri Mac op basis van beslissingsvraag door naar de volgende ronde. Andre - Fred Naaigaren: 1-2 Hernandez - Hewitt Murray - Simon Ginepri - Bracciali Fred Naaigaren door naar de volgende ronde. São Paulo - Dr.Pils: 5-1 Almagro - Henman Tursunov - Bjorkman Ferrero - Hrbaty Hernandez - Hewitt Simon - Murray Ginepri - Bracciali Sao Paulo door naar de volgende ronde. Chiel-Montagne - Jansoe Geen voorspellingen van Jansoe binnen, Chiel-Montagne door naar de volgende ronde. XL - Kooltje: 0-1 Henman - Almagro Kooltje door naar de volgende ronde. Jappiesevic - Elikian: 0-1 Safin - Delic Ginepri - Bracciali Elikian door naar de volgende ronde. - Chiel-Montagne - 08-05-2007 Juan Zueco Wrote:We meet again Chiel. Succes! Idem dito! Ben bang dat ik wederom van de baan wordt geblazen. Je bent namelijk al 'n echte 'angstgegner' :wink: - Elikian - 08-05-2007 Mitch Wrote:Een aantal confrontaties zijn beslist. Er zijn er echter ook bij die afhankelijk zijn van Safin - Delic en vooral van Ginepri - Bracciali. Die laatste wedstrijd is allang bezig, maar een winnaar is er zeker nog niet. Elikian Wrote:kooltje Wrote:ok..duidelijk..heb regels inderdaad niet goed doorgenomen. achteraf niet best deze week maar ik zou er niks aan veranderen. nog even 1 ding voor de duidelijkheid. een wedstrijd die van dinsdag op woensdag om 1 uur s'nachts begint telt niet mee dan neem ik aan? Was ff zoeken, maar hier heb ik toen besloten dat alleen uitgespeelde wedstrijden meetellen, dus laten we daar bij houden. (Sorry Jappie :() Dat komt neer op: Ad Wim (1) - Bye Haggie - De Kabaggaan: 7-8 Kratovsk - Centre Court : 0-9 Bye - Mist (6) Kuiper (5) - Bye Mac - Scholten! : 6-6 *wint na bv. Andre - Fred Naaigaren : 7-8 Bye - Tampie (4) Omyaca (3) - Bye São Paulo - Dr.Pils : 8-4 Chiel-Montagne - Jansoe : 9-0 Bye - Juan Zueco (8) The Mailman (7) - Bye XL - Kooltje : 8-9 Jappiesevic - Elikian : 6-7 Bye - Mitch (2) --- Bocaloca haalde 8 punten, dus als ik hem nu tegen Chiel of tegen Centre Court de LL spot zou geven zou niks uitmaken :( Voor Mac en Scholten tellen we de beslissingvraag. Verkerk haalde 8 games, en daarmee is Mac door. ---- 2e ronde: Ad Wim (1) - De Kabaggaan Centre Court - Mist (6) Kuiper (5) - Mac Fred Naaigaren - Tampie (4) Omyaca (3) - São Paulo Chiel-Montagne - Juan Zueco (8) The Mailman (7) - Kooltje Elikian - Mitch (2) Succes Mitch, maar niet zo veel als vorige week ;) - Fred Naaigaren - 08-05-2007 Leuk, een keer tegen Tampie. Daar komt vuurwerk van. - Mitch - 08-05-2007 Verschillen dinsdag: Bij een gelijke stand na de wedstrijden van morgen gaat de vetgedrukte deelnemer door op basis van de beslissingsvraag. Ad Wim (1) - De Kabaggaan: 0-2 Benneteau - Youzhny Llodra - Rochus Beslissingsvraag: 9 om 6 Centre Court - Mist (6): 0-2 Fish - Gaudio Llodra - Rochus Beslissingsvraag: 10 om 9 Kuiper (5) - Mac: 1-2 Ljubicic - Acasuso Montanes - Wawrinka Llodra - Rochus Beslissingsvraag: 6 om 7 Fred Naaigaren - Tampie (4): 1-1 Blake - Monfils Wawrinka - Montanes Beslissingsvraag: 9 om 8 Omyaca (3) - São Paulo: 3-0 Gaudio - Fish Montanes - Wawrinka Chela - Gicquel Beslissingsvraag: 9 om 8 Chiel-Montagne - Juan Zueco (8): 4-3 Almagro - Federer Volandri - Gabashvili Boleli - Massu Acasuso - Ljubicic Stepanek - Haas Fish - Gaudio Andreev - Ferrer Beslissingsvraag: 12 om 9 The Mailman (7) - Kooltje: 2-0 Stepanek - Haas Youzhny - Benneteau Beslissingsvraag: 10 om 8 Elikian - Mitch (2): 3-5 Delic - Safin Gabashvili - Volandri Monfils - Blake Verdasco - Gasquet Acasuso - Ljubicic Stepanek - Haas Wawrinka - Montanes Rochus - Llodra Beslissingsvraag: 8 om 7 - Elikian - 08-05-2007 Jammer van Delic. Hij kwam dichtbij En Wawrinka nog dichter. 6-7 3e set Monfils verliest de eerste set 6-7 ... het wordt weer zo'n dag - Ad Wim - 08-05-2007 Tussen de Kabagaan en mij lijkt het gelijk op te gaan na dag 1, dus Almagro moet even wat meer games gaan halen! - Haggie - 08-05-2007 Llodra zal hem wel pakken voor me en ik denk dat Youzhny hem ook verliest. - Ad Wim - 08-05-2007 Helaas, 2-0 achter weer na dag 1. Hoe doen we het nou morgen? Ik heb geen zin dat Kabaggaan straks weer mijn uitslagen gaat kopiëren om iets voor 13 uur... - kooltje - 08-05-2007 vul je het nu vast in...en verander je morgen om 1259 - Haggie - 08-05-2007 Ad Wim Wrote:Helaas, 2-0 achter weer na dag 1. Jij stuurt hem naar elikian of naar iemand anders als PB'tje. Laat Kabbagaan zelf maar eens nadenken. Die van jou wordt er dan na 13uur op gezet. - Fred Naaigaren - 08-05-2007 Feli Tampie. We deden niet veel voor mekaar onder, maar die beslissingsvragen liggen me niet. - XL - 08-05-2007 Elikian, post je ook nog op FOK mee. Ik heb je eerste ronde op basis van je voorspellingen hier gedaan - centre court - 08-05-2007 Ad Wim Wrote:Helaas, 2-0 achter weer na dag 1. wie een gat graaft... enz enz - Mitch - 08-05-2007 Fred Naaigaren Wrote:Feli Tampie. Rustig aan Fred, woensdag telt ook nog mee voor de 2e ronde. Je kan dus nog steeds winnen van Tampie. - Mitch - 08-05-2007 Verschillen na dinsdag: Bij een gelijke stand na de wedstrijden van morgen gaat de vetgedrukte deelnemer door op basis van de beslissingsvraag. Ad Wim (1) - De Kabaggaan: 0-2 Centre Court - Mist (6): 0-2 Kuiper (5) - Mac: 1-2 Fred Naaigaren - Tampie (4): 1-1 Omyaca (3) - São Paulo: 3-0 Chiel-Montagne - Juan Zueco (8): 4-3 The Mailman (7) - Kooltje: 2-0 Elikian - Mitch (2): 3-5 - _Tampie - 09-05-2007 Fred Naaigaren Wrote:Feli Tampie. Vandaag herkansing. Er is nog niets beslist. |