The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Montreal - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Montreal (/showthread.php?tid=4695) |
Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Haggie Wrote:Tsonga kan iedereen pakken! zijn vriendin misschien :8: federer is natuurlijk ook geen tegenstand als Nadal in de draw zit. Dan krijgt hij een dikke arm :lol: Re: Montreal - Kraai - 14-08-2009 bye bye Roger ...wat een wedstrijd ! Nooit gezien Fed die een 5-1 voorsprong weggeeft in de beslissende set Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Federer stond gewoon met 5-1 voor :eeeek: Dat had Benneteau nog niet weggegeven :lol: Re: Montreal - Haggie - 14-08-2009 Tsonga moet lekker alles of niets spelen. De eerste set wordt doorslaggevend! Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Haggie Wrote:Tsonga moet lekker alles of niets spelen. De eerste set wordt doorslaggevend! Murray komt altijd traag op gang, dus de 1e set moet hij pakken. Re: Montreal - Ad Wim - 14-08-2009 Hahaha, die buurs. Dat ie zo weer helemaal terug moet komen, het gaat ook altijd hetzelfde Re: Montreal - centre court - 14-08-2009 Tsonga is zó wisselvallig, daar weet Andy wel raad mee. Federer pakte na de 1e set 11 vd 13 games maar daarna verkrampte hij. Nog nooit gezien. Re: Montreal - centre court - 14-08-2009 buurs Wrote:Het zit jou wel mee de laatste weken, CC :8: Gewoon goed managen en laffe(lees:goede, slimme) keuzes maken. Re: Montreal - buurs - 14-08-2009 Ad Wim Wrote:Hahaha, die buurs. Dat ie zo weer helemaal terug moet komen, het gaat ook altijd hetzelfde Dit slaat toch nergens op... Ik heb de hele week al aangegeven dat federer geen finale zal halen en dat murray van hem zou winnen. Ik had ook absoluut voor murray gepolld. Nadal zal ook snel weer nr 1 staan! Re: Montreal - Ad Wim - 14-08-2009 Jij had idd ook voorspeld dat Federer een 5-1 voorsprong weg zou geven. Vorig jaar Rome, nu dit :lol: EN krijgen we nu meteen weer die verhalen dat Federer niks is? Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 mindlight Wrote:Het wordt Federer-Djokovic, net als twee jaar geleden.Ik roep al de hele week Murray-Djokovic en dat wordt steeds waarschijnlijker... Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 centre court Wrote:Tsonga is zó wisselvallig, daar weet Andy wel raad mee. Federer pakte na de 1e set 11 vd 13 games maar daarna verkrampte hij. Nog nooit gezien.Federer ook geen een keer gebroken tot 5-1 in de 3e set, en dan opeens 3x, ik snap er ook helemaal niks van. Dit is een beetje de Federer van vorig jaar rond deze tijd, misschien is het de tijd van het jaar. Of het komt door zijn gebrek aan wedstrijdritme, baby's, etc. Dat ie verliest a la, maar op deze manier, dat is wel heel zeldzaam... Re: Montreal - mindlight - 15-08-2009 Anders sla je ff 2 df in de tb tegen Roddick :-({|= ](*,) Re: Montreal - mindlight - 15-08-2009 En GSM Roddick, dat maakt dit wel tot een dramatisch week voor FTM... Re: Montreal - Kraai - 15-08-2009 Ik zei je toch ML...davy en djoko interesseren me niks : :8: Andy Roddick never in doubt :-({|= Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 Tjonge jonge, waarom worden alle laffe, zekere keuzes nou ook beloond ook?! ](*,) En wat zijn het toch ook mede daarom ontzettende buursweken, die ook gewoon dacht dat Nadal de finale zou hadden na maanden eruit te zijn geweest Re: Montreal - kuiper - 15-08-2009 Federer. Het ging zo mooi. 5-1 in de 3e set. Roodick wint Potro wint. Het kon niet mooier. Maar helaas het mocht niet zo zijn. Die Roger, kinderen spelen dus toch wel een grote rol. #-o Re: Montreal - Haggie - 15-08-2009 ](*,) djoko toch! Ik had meer verwacht. Nu moet Potro zijn kunststukje van vorige week maar weer even opvoeren. Ik heb wel diep respect voor Roddick, vind m de meest toffe tennisser na Gonzalez, alleen moet hij er nu toch uit. De kans dat dit nog een topweek wordt slinkt met de dag, maar ik heb nog hoop met mijn grote vriend Jo. Murray lijkt niet te pakken maar ik heb nog één kans vanavond! [-o< Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 Als Potro dat vanavond wint, is er weinig aan de hand. Maar zul je zien dat Roddick vanavond wel zijn break in de 3e set behoudt, puur omdat Buurs dat goed uitkomt :lol: Re: Montreal - Kraai - 15-08-2009 Lekker Murray , Roddick , Potro \/ \/ \/ Re: Montreal - centre court - 15-08-2009 Oh Yeah wat gaat 't heerlijk! Tuurlijk pakt Roddick gewoon Djoko in straight sets, never in doubt. En dan Potro er ook nog even over heen. \/ Nu Murray-Roddick please! Zo zie je maar dat de hele ''laffe keuzes'' discussie gewoon gewonnen wordt door de mensen die de spelers opstellen die de meeste punten halen. Dat je dan 't verwijt krijgt dat je zekere keuzes als Murray en Roddick verkiest boven de onzekere maar oh zo spannende keuzes Federer en Djoko wordt gewoon heerlijk afgestraft. Buursweek! :-({|= Re: Montreal - buurs - 15-08-2009 Ad Wim Wrote:Hahaha, die buurs. Dat ie zo weer helemaal terug moet komen, het gaat ook altijd hetzelfde Ik maak nu toch weer goede keuzes. Monsterachtig laat voor het eerst dit jaar steken vallen. Dat is toch meer dan logisch dat dat een keer zou gebeuren.... Hij moet nu snel zorgen dat hij weer in vorm komt. Re: Montreal - buurs - 15-08-2009 centre court Wrote:Oh Yeah wat gaat 't heerlijk! Tuurlijk pakt Roddick gewoon Djoko in straight sets, never in doubt. En dan Potro er ook nog even over heen. \/ Precies CC. Murray en Roddick zijn ook dure jongens die minimaal halve finale moesten halen om rendabel te zijn. Murray eigenlijk finale. Hoe Ad dan bij laffe keuzes komt :lol: Hij heeft gewoon zelf voor de zoveelste keer weer een verkeerde keuze gemaakt Al is Murray natuurlijk geen laffe keuze, want die heeft hij zelf ook :lol: Re: Montreal - buurs - 15-08-2009 Ad Wim Wrote:Als Potro dat vanavond wint, is er weinig aan de hand. Maar zul je zien dat Roddick vanavond wel zijn break in de 3e set behoudt, puur omdat Buurs dat goed uitkomt :lol: Roddick gaat Potro natuurlijk ook pakken! Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 Dat zeg ik, omdat het buursweken zijn. Ik neem aan dat Potro bij alle bookies favoriet is. Re: Montreal - buurs - 15-08-2009 Ad Wim Wrote:Tjonge jonge, waarom worden alle laffe, zekere keuzes nou ook beloond ook?! ](*,) Wel grappig dat je dit zegt, nadat Nadal heeft verloren :lol: En ik had alle vertrouwen in mijn held! Zelf dacht je dat Djoko de finale zou halen en die ligt er nu ook uit..... Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 Die kans was iig aannemelijker. En ik noem Nadal toch niet in de finale? Dan snap je het namelijk niet, en het is nog wel je idool ook Balen dat je hem niet genomen hebt, hè? Dat zei jij namelijk net na de deadline, laffe drol :lol: Re: Montreal - buurs - 15-08-2009 Ad Wim Wrote:Dat zeg ik, omdat het buursweken zijn. Ik neem aan dat Potro bij alle bookies favoriet is. Natuurlijk is Potro licht favoriet. 2-0 in hth Hij wint van Nadal. Maar Roddick speelt stukken beter dan vorige week, dus come on Andy!!! Re: Montreal - Ad Wim - 15-08-2009 Dat zeg ik, alles is in het voordeel van Potro, maar het zijn buursweken, dus Roddick zal wel winnen. Ik gok 7-6 3e set. Re: Montreal - buurs - 15-08-2009 Ad Wim Wrote:Die kans was iig aannemelijker. En ik noem Nadal toch niet in de finale? Dan snap je het namelijk niet, en het is nog wel je idool ook Dan snap ik het niet :lol: Als je Djoko zegt, snap je het wel :lol: Ik heb deze week 10x gezegd dat hij zou verliezen van Roddick. Jij hebt 10x gezegd dat Roddick zou verliezen van Verdasco :lol: Wie snapt het nou niet? En als ik Nadal gekozen had, dan had hij het toernooi gewonnen want het zijn Buursweken :-({|= |