The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Roland Garros 2006 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: Roland Garros 2006 (/showthread.php?tid=711)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

- kooltje - 01-06-2006

stepanek en ivanovic hebben eerste set al binnen

- kooltje - 01-06-2006

karlo..breekt hrbaty..kan ie dat ook?!

- Ad Wim - 01-06-2006

kooltje Wrote:karlo..breekt hrbaty..kan ie dat ook?!
Tuurlijk, hij is een geweldenaar!

- Ad Wim - 01-06-2006

merijn s aalbers Wrote:Martin 3-0 achter. :Big Grin
En 6-3, vamos! :razz:

- kooltje - 01-06-2006

rochus is toch tegen een goede serveerder altijd kansloos? dat is deze rochus toch?

- Ad Wim - 01-06-2006

kooltje Wrote:rochus is toch tegen een goede serveerder altijd kansloos? dat is deze rochus toch?
Deze Rochus is dominant in de rally tegen bijna iedereen. Tegen Vanek is het gewoon zaak een keer te breaken en dan wint hij de set. Hij is feilloos in de rally en dus zijn eigen servicebeurt.

- Haggie - 01-06-2006

Ik kijk nu Ollie. Wie met hem in de rally komt, gaat eraan! Hij speelt supersterk. Hij heeft alleen moeite met goede services ja.

Maarja, van Karlovic gaat hij echt niet verliezen. Rochus verliest geen enkele rally van hem en hij hoeft maar één keer per set te breaken. Om even een servicekanon te noemen.
Hij gaat ver komen. Kwartfinale moet kunnen Smile

- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Ik kijk nu Ollie. Wie met hem in de rally komt, gaat eraan! Hij speelt supersterk. Hij heeft alleen moeite met goede services ja.

Maarja, van Karlovic gaat hij echt niet verliezen. Rochus verliest geen enkele rally van hem en hij hoeft maar één keer per set te breaken. Om even een servicekanon te noemen.
Vanek is natuurlijk ook geen tegenstand, laten we dat niet vergeten. Martin in de volgende ronde is hele andere koek.

- Ad Wim - 01-06-2006

Mooi voor MV: Karlo wint de eerste en Benneteau lijkt de eerste te verliezen.

- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Ik kijk nu Ollie. Wie met hem in de rally komt, gaat eraan! Hij speelt supersterk. Hij heeft alleen moeite met goede services ja.

Vanek is natuurlijk ook geen tegenstand, laten we dat niet vergeten. Martin in de volgende ronde is hele andere koek.

Dat wordt een hele lange wedstrijd, met superveel rally's, want Martin heeft natuurlijk ook geen service.

- Ad Wim - 01-06-2006

Ollie slaat 3 UE's, dat is erg sterk, maar Vanek slaat er wel even 22. Dat doen de echte gravelaars niet.

- Genomico - 01-06-2006

Alwaar hij verliest van Verdasco :Big Grin (Maar heb toch liever dat ie daarvoor al even verliest van Stepanek)

- Haggie - 01-06-2006

Ik irriteer me aan Stepanek. Sinds wanneer kan die jongen zo ineens op gravel tennissen met zijn servicevolley?? Nu ook weer aardig overtuigend, ook al stelt de tegenstand niet erg veel voor...

- kooltje - 01-06-2006

martin en stepanek lijken heel simpel verder te gaan...baghdatis heeft ook zijn GS-vorm weer te pakken

- Haggie - 01-06-2006

Genomico Wrote:

Alwaar hij verliest van Verdasco :Big Grin (Maar heb toch liever dat ie daarvoor al even verliest van Stepanek)

Dat mag :wink:

- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Ik irriteer me aan Stepanek. Sinds wanneer kan die jongen zo ineens op gravel tennissen met zijn servicevolley?? Nu ook weer aardig overtuigend, ook al stelt de tegenstand niet erg veel voor...
Als je zo'n goede service hebt, kan je op elke ondergrond uit de voeten. Kijk maar naar Karlo.

- centre court - 01-06-2006

en naar verkerk.

- kooltje - 01-06-2006

ivanovic al klaar en myskina ook bijna...nivo legt weer hoog bij de vrouwen

- Haggie - 01-06-2006

Tussenstand Tm: (op dit moment):

Haggie passeert Bea 2710 om 2709
Mailman passeert Adje 2660 om 2659 .... :razz:

- Ad Wim - 01-06-2006

Ivanovic is alweer klaar. Dat betekent Grosjean nu. Voor MV moet hij winnen, maar voor TM en Oranje is het gunstiger als hij verliest.

- Haggie - 01-06-2006

Moncourt naar *5-4... =D> =D>

- Bocaloca - 01-06-2006

hahaahahahahah die hewitt =D> =D>

- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Tussenstand Tm: (op dit moment):

Dat is wel erg kortzichtig.

Mailman heeft nog maar RRH en Monaco tegenover mijn Ferrer, Robredo en Martin :razz:

- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:Moncourt naar *5-4... =D> =D>
Zo zie je maar weer, zet een Fransman op Centre en hij geeft alles.

- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Tussenstand Tm: (op dit moment):

Dat is wel erg kortzichtig.

Mailman heeft nog maar RRH en Monaco tegenover mijn Ferrer, Robredo en Martin :razz:

hehehe. Dat is dan waar :wink: ..

Tussen mij en Bea is het verschil ook erg groot.

Haggie: Montanes, Verdasco, Davydenko, Ollie en Berdych
Bea: Ferrer, Stepanek, Nalbandian..
:roll:

- kooltje - 01-06-2006

baghdatis nu toch een break achter dus geenmakkie voor hem...radek, rochus en martin gaan erg snel

- Ad Wim - 01-06-2006

Stepanek slaat al 10 aces, meer dan Karlo :razz:

- Haggie - 01-06-2006

Ad Wim Wrote:
Haggie Wrote:Moncourt naar *5-4... =D> =D>
Zo zie je maar weer, zet een Fransman op Centre en hij geeft alles.

Hij heeft nog nooit tegen een top-50 spelers gespeeld. De hoogst-geklasseerde speler was onze vriend Seppi in een challenger. Seppi stond toen 53e.

- Ad Wim - 01-06-2006

Haggie Wrote:hehehe. Dat is dan waar :wink: ..

Tussen mij en Bea is het verschil ook erg groot.

Haggie: Montanes, Verdasco, Davydenko, Ollie en Berdych
Bea: Ferrer, Stepanek, Nalbandian..
:roll:
Tussen ons kan het spannend worden:

Haggie: Davy, Ollie, Berdych, Verdasco
Ad Wim: Robredo, Martin, Stepa, Ferrer, Sluiter

Vooral Verdasco kan mij pijn gaan doen en Ollie-Martin wordt erg belangrijk.

- Ad Wim - 01-06-2006

Ollie heeft echt geen tegenstand...