The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
US Open 2007 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Thread: US Open 2007 (/showthread.php?tid=2581)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36


- centre court - 02-09-2007

*6-5 Ferrer! =D>

Hij is er nog lang niet maar dit ziet er goed uit. =D>


- cruijff - 02-09-2007

Tsja Nalbi :cry:


- buurs - 02-09-2007

het einde is in zicht :8:


- Ad Wim - 02-09-2007

Sjonge, is er zo'n prachtige thriller bezig en wil je dat hij snel afgelopen is omdat je pas na een damespartij de scores van Ginepri kunt volgen op een klein schermpje :eeeek: #-o


- buurs - 02-09-2007

Ad Wim Wrote:Sjonge, is er zo'n prachtige thriller bezig en wil je dat hij snel afgelopen is omdat je pas na een damespartij Ginepri kunt volgen :eeeek: #-o



ik heb nog spelers om voor te juichen :wink:


- centre court - 02-09-2007

buurs Wrote:
centre court Wrote:ferrer 5-5! nalbi not amused.

waarom ben je voor nalbi buurs?

maakt me niet uit wie wint.
maar wil dat het zo snel mogelijk afgelopen is.

hierna damespartij en dan ginepri

toch 2 man op de sheet voor nalbi gegaan. maar geen concurrenten van jou. :8:


- Ad Wim - 02-09-2007

buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge, is er zo'n prachtige thriller bezig en wil je dat hij snel afgelopen is omdat je pas na een damespartij Ginepri kunt volgen :eeeek: #-o



ik heb nog spelers om voor te juichen :wink:
Dat bedoel ik dus, echte liefhebber ben je :roll:


- cruijff - 02-09-2007

Ach ach set 4 en 5 een break voor gestaan .. en ook nog MP gemist...pfffffffff


- centre court - 02-09-2007

Ferrer! =D>


- buurs - 02-09-2007

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge, is er zo'n prachtige thriller bezig en wil je dat hij snel afgelopen is omdat je pas na een damespartij Ginepri kunt volgen :eeeek: #-o



ik heb nog spelers om voor te juichen :wink:
Dat bedoel ik dus, echte liefhebber ben je :roll:

ik ben een echte liefhebber, maar doordat ik eerst voetbal heb gekeken en daarna chela bekeken heb, heb ik weinig gezien van deze partij.


- buurs - 02-09-2007

nadal lijkt fitter te worden.

goed om te zien :razz:


- centre court - 02-09-2007

Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge, is er zo'n prachtige thriller bezig en wil je dat hij snel afgelopen is omdat je pas na een damespartij Ginepri kunt volgen :eeeek: #-o



ik heb nog spelers om voor te juichen :wink:
Dat bedoel ik dus, echte liefhebber ben je :roll:

beetje calimero dit ad. jij hebt vaak zat de tegenstander van safin aangemoedigd omdat je die toevallig in je team had, terwijl safin je favoriete speler is.
vraag me zelfs af of je toen ooit tegen een nederlander(dacht schalken) was omdat je managerbelangen had. kan ook eb-sports zijn geweest.


- Ad Wim - 02-09-2007

Leuke gast, die Tsonga.

Nu alleen maar damespartijen gepland...


- centre court - 02-09-2007

daarnaast mag deze partij natuurlijk geen thriller genoemd worden als je djoko-stepanek hebt gezien. :eeeek: =D>


- buurs - 02-09-2007

centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Sjonge, is er zo'n prachtige thriller bezig en wil je dat hij snel afgelopen is omdat je pas na een damespartij Ginepri kunt volgen :eeeek: #-o



ik heb nog spelers om voor te juichen :wink:
Dat bedoel ik dus, echte liefhebber ben je :roll:

beetje calimero dit ad. jij hebt vaak zat de tegenstander van safin aangemoedigd omdat je die toevallig in je team had, terwijl safin je favoriete speler is.
vraag me zelfs af of je toen ooit tegen een nederlander(dacht schalken) was omdat je managerbelangen had. kan ook eb-sports zijn geweest.

:lol: Undecided


- Ad Wim - 02-09-2007

centre court Wrote:beetje calimero dit ad. jij hebt vaak zat de tegenstander van safin aangemoedigd omdat je die toevallig in je team had, terwijl safin je favoriete speler is.
vraag me zelfs af of je toen ooit tegen een nederlander(dacht schalken) was omdat je managerbelangen had. kan ook eb-sports zijn geweest.
Ik vind Safin een mooie gast, maar ben niet zo als Buurs en Geno dat ik spelers idoliseer. En waarsch was dat tijdens het volgen van een live score-schermpje, vind ik heel wat anders. Als ik Safin zie spelen, ben ik altijd voor hem. Als ik live beelden zie, verdwijnen de managerbelangen al snel. Zo ben ik regelmatig voor Federer geweest, terwijl het niet gunstig was als hij zou winnen, omdat hij gewoon heerlijk is om naar te kijken.
En ik tegen een Nederlander? :roll:
Verkerk heeft mijn hele RG 2003 verkloot, maar ik stond op de banken.

En geef nog maar eens de definitie van Calimero-gedrag...


- kooltje - 02-09-2007

inderdaad...djoko was stukken mooier.
nadal zal ferrer ook gaan pakken en zo lijkt het dus weer een toernooi zonder echte verrassingen te worden.
Jammer dat djoko tegen potro zo laat begint..
ferrer lekker dat hij nalbi eruit gooit...anders baalde ik nog meer van verlies van ivan.


- Ad Wim - 02-09-2007

centre court Wrote:daarnaast mag deze partij natuurlijk geen thriller genoemd worden als je djoko-stepanek hebt gezien. :eeeek: =D>
Die had ik graag willen zien ja. O, wat had ik graag die irritante Stepanek zien verliezen. Ik zag al op TT dat hij elk punt als de overwinning vierde en dan toch verliezen, heerlijk!


- centre court - 02-09-2007

Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:daarnaast mag deze partij natuurlijk geen thriller genoemd worden als je djoko-stepanek hebt gezien. :eeeek: =D>
Die had ik graag willen zien ja. O, wat had ik graag die irritante Stepanek zien verliezen. Ik zag al op TT dat hij elk punt als de overwinning vierde en dan toch verliezen, heerlijk!

ach 't was gewoon geweldig. die 2 maakten er echt een show van. en ik zie liever zo'n showmannetje als stepanek dan weer een grijze muis. echt een publieksspeler, geweldige volleys en een geweldige mentaliteit. iemand die er meer uithaalt dan er eigenlijk aan talent in hem zit. uiteraard was ik voor djoko en dus tegen steppie, maar ik vermaak me altijd als hij speelt.


- Ad Wim - 02-09-2007

Hij is inderdaad kleurrijk, en beter hem dan een nietszeggende speler, die ook nog eens matig is, maar ik vind hem een onwijze drol en helemaal niet sympathiek op de baan. Daarom kijk ik ook liever niet naar jongens als Hewitt en Nadal. Dan liever Djokovic, Federer, Baghdatis en Blake. Die jongens hebben zichtbaar plezier op de baan en brengen dat ook over.


- centre court - 02-09-2007

steppie is één en al plezier op de baan! Slaat ook over op het publiek. Staande ovatie voor de 5e set TB. Na 't mp vlogen ze elkaar in de armen! geweldig gevecht.


- Ad Wim - 02-09-2007

Misschien dit keer en als het goed gaat wel. Maar hij juicht bij dubbele fouten van tegenstanders, intimideert mensen en scheldt op zichzelf bij mooie punten van de tegenstander.


- buurs - 02-09-2007

centre court Wrote:steppie is één en al plezier op de baan! Slaat ook over op het publiek. Staande ovatie voor de 5e set TB. Na 't mp vlogen ze elkaar in de armen! geweldig gevecht.

echt prachtige wedstrijd, maar djoko speelde maar op 80%

als hij fatsoenlijk had gespeeld was het een 3-setter geworden.


- Ad Wim - 02-09-2007

Uiteraard. En vanavond wordt het ook gewoon weer in straight.


- buurs - 02-09-2007

Ad Wim Wrote:Uiteraard. En vanavond wordt het ook gewoon weer in straight.

ik hoop het.

djoko moet beter gaan spelen, want potro zit in een flow


- buurs - 02-09-2007

ginepri - wawrinka wordt trouwens gespeeld na bryans - wassen


- Ad Wim - 02-09-2007

Del Potro is lekker bezig, maar is natuurlijk 5 klasses minder dan Djokovic en Novak heeft waarsch een gevoel van onoverwinnelijkheid na zo'n pot, sowieso natuurlijk na zo'n seizoen.


- Bocaloca - 02-09-2007

Monaco =D>


- kooltje - 02-09-2007

buurs Wrote:ginepri - wawrinka wordt trouwens gespeeld na bryans - wassen
bryans bijna klaar met wassen


- Overdune - 02-09-2007

buurs Wrote:Chela wint =D> =D> =D>

Een lichtpuntje voor MV dit. Ginepri of Wawje moet te doen zijn!

Thx voor het verslag trouwens, zo te lezen is Chela behoorlijk in vorm.