The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
- recreantb - 01-12-2006 Zonder stam staat ajax niet als een boomhuis - gittermaster - 01-12-2006 Ad Wim Wrote:Bumme Wrote:Feyenoord ook zonder traangas om te huilen.Ik vond die van mij leuker :razz: Uiteraard was die niet van mij. Bumme? - Ad Wim - 01-12-2006 Quote:ââ¬Â¢ Geen woorden, maar tranen.:lol: - Mukkus - 01-12-2006 gittermaster Wrote:Ad Wim Wrote:Bumme Wrote:Feyenoord ook zonder traangas om te huilen.Ik vond die van mij leuker :razz: Gaymaster? Ben jij dat Gitter? - Scumpie - 12-12-2006 Scheringa tegen waterreus: Weet jij wat DSB bank betekent? "Ja, Didulica, Sinouh en Bulters op de bank" - Woutiknout - 15-12-2006 He, jammer. Ze hebben mijn inzending voor de foto en z'n verhaal niet geplaatst... Ik had ingestuurd: Ten Cate tegen Van Gaal: "Kijk niet zo sip joh, vuile witte t*f*shond!!" Vond 'm zelf wel geinig.... - Treesong - 15-12-2006 Woutiknout Wrote:He, jammer. Ze hebben mijn inzending voor de foto en z'n verhaal niet geplaatst... Beetje dom - Mukkus - 13-02-2007 Maar weer eens een poging gewaagd: Quote:Voorzitter Munsterman van FC Twente: "Denneboom wilde gouden ballen....." - gittermaster - 13-02-2007 :lol: - Mukkus - 13-02-2007 Weer niet! :letitallout: - Berend Botje - 13-02-2007 Ik heb in een zeer melige bui vandaag eentje ingestuurd: Guus Hiding. Zou die flauw genoeg zijn? - gittermaster - 14-02-2007 :lol: voor mij wel, maar met VI weet je t nooit - Woutiknout - 15-02-2007 Quote:ââ¬Â¢ Ajax met Johnny en Anita ordinair onderuit tegen Werder.:lol: :lol: - waf - 19-02-2007 Quote:ââ¬Â¢ Rosenberg: 'Toen ik bij Ajax speelde scoorde Huntelaar drie keer tegen Excelsior.':lol: - gittermaster - 30-03-2007 heb t ook maar eens geprobeerd... "Geblesseerde Grygera hoopt op play-offs". Heel Feyenoord ook - Mukkus - 02-04-2007 Bedankt, waf! - Voyou - 02-04-2007 Mukkus Wrote:Bedankt, waf! ââ¬Â¢ Salmon zat gevangen in de Zeefuik. Harm Porzijk =D> - waf - 16-04-2007 Quote:ââ¬Â¢ Adieu Den Haag :wink: - Davydoff - 18-04-2007 ââ¬Â¢ Feyenoord staat volledig achter Koeman... en achter SC Heerenveen, FC Twente, Ajax, AZ, PSV... :lol: :lol: :lol: - gittermaster - 01-05-2007 deze vind ik wel weer geestig Louis van Gaal: 'Dat Ajax wint van Willem II is niet knap. Dat PSV wint van Vitesse is niet knap. Dat wij het kampioenschap toch verspelen, dat is knap.' Joeri Venekamp - Bumme - 01-05-2007 Ten Cate had gelijk; Kesler had toch beter in Tilburg kunnen zitten, dat is immers een stuk dichter bij Eindhoven. Bron; T'Wereldje - Ekslem - 01-05-2007 Bumme Wrote:Ten Cate had gelijk; Kesler had toch beter in Tilburg kunnen zitten, dat is immers een stuk dichter bij Eindhoven. Ingestuurd door een Ajax supporter - Bocaloca - 02-05-2007 Misschien kan Theo Maassen Feyenoord ooit nog aan een prijs helpen. Bert Vaasen :lol: - joep - 02-05-2007 Bocaloca Wrote:Misschien kan Theo Maassen Feyenoord ooit nog aan een prijs helpen. Heeft hij nou ook de laatste Nederlandse Europa cup gestolen, dan? - waf - 09-05-2007 Quote:ââ¬Â¢ Ryan Donk: 'Ze hebben mij al wel betaald!' - Peter - 09-05-2007 Met het aantrekken van de bij een smeergeldaffaire betrokken Delorge door Ajax, dat zelf Excelsior winstpremies betaald moet ook wel iets leuks te maken zijn. :p - waf - 09-05-2007 Peter Wrote:Met het aantrekken van de bij een smeergeldaffaire betrokken Delorge door Ajax, dat zelf Excelsior winstpremies betaald moet ook wel iets leuks te maken zijn. :p ik lach me nu al een ongeluk - Peter - 10-05-2007 ââ¬Â¢ Bakeurcioglu Carla Sommers en 32 anderen ââ¬Â¢ Ismail Ausati Albert Berghorst :roll: - Voyou - 10-05-2007 Peter Wrote:ââ¬Â¢ Bakeurcioglu Kleuterniveau, zou jou toch moeten aanspreken - Bakke - 11-05-2007 Kees de Kort was het alias van een vriend van me. Hij werkt voor RTV Noord-Holland en gaat volgend seizoen vermoedelijk AZ Magazine maken. Toch maar onder een schuilnaam ingezonden dus :lol:. Zelf had ik wel een inzending gedaan over Delorge/Ajax. Iets in de trant van 'Delorge naar Ajax: ''Ik ben blij dat ik nu naar een club zonder omkoopaffaires ga.'' Haalde het dus niet... |