The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
TMS Parijs - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: TMS Parijs (/showthread.php?tid=2851) |
- Ad Wim - 03-11-2007 buurs Wrote:Zoals ik al zei, had hij voldoende marge.Dat is echt gelul. Dat hij Nalbi niet had in Madrid kan ik me voorstellen, maar vorige week was het echt een drama en daar waren niet heel veel verrassingen. Waarom zouden ze het doen om het geloofwaardig te houden als hij nu weer een topteam heeft? Dat maakt het toch alleen nog maar ongeloofwaardiger... - centre court - 03-11-2007 buurs kan zichzelf niks verwijten. gewoon weer een goed team. nu is 't hopen op een gunstige maandagmiddag! - buurs - 03-11-2007 0-30 - buurs - 03-11-2007 centre court Wrote:buurs kan zichzelf niks verwijten. gewoon weer een goed team. nu is 't hopen op een gunstige maandagmiddag! idd. we zullen het zien. zou mooi zijn als ik ongeveer gelijk kom. dan wordt het een leuke afsluiting. - buurs - 03-11-2007 al heb ik de afgelopen jaren laten zien, niet goed met de druk om te kunnen gaan. :8: - buurs - 03-11-2007 30-30 vamos rafa - Ad Wim - 03-11-2007 Prima, blijf ik Kool iig voor dit jaar : ![]() - buurs - 03-11-2007 Ad Wim Wrote:Prima, blijf ik Kool iig voor dit jaar : wel grote complimenten voor kooltje dit jaar. had niet verwacht dat hij rond de top 10 zou eindigen =D> - Ad Wim - 03-11-2007 Inderdaad prima van hem in zijn tweede jaar volgens mij, maar gelukkig eindig ik nog wel boven hem en ik moest van heel ver komen. - Ad Wim - 03-11-2007 Gasquet begint niet goed, of Nalbi begint super. Richard wint niks op zijn tweede en serveert ook nog eens heel weinig 1e... - Ad Wim - 03-11-2007 Jezus, die Nalbi is on fiire zeg :eeeek: - centre court - 03-11-2007 Doping! ![]() - andre - 04-11-2007 THE MAILMAN Wrote:Ik geef toe dat deze voorspelling na de maandagwedstrijden niet de juiste was, maar om hem nou af te doen met smilies?andre Wrote:Ad Wim Wrote:Halve finales van de afgelopen twee jaar?Ja (kwartfinales). - centre court - 04-11-2007 je zat kort in de buurt andre. =D> - buurs - 04-11-2007 Nalbi gaat bij 5*-4 serveren voor de 1e set - buurs - 04-11-2007 Nalbi leidt met 6-4 1*-0 - centre court - 04-11-2007 =D> - buurs - 04-11-2007 4-0 nalbi in de 2e :eeeek: - buurs - 04-11-2007 5*-0 nadal pas 7 pnt in de 2e gemaakt. nadal lijkt niet fit - centre court - 04-11-2007 nou dat worden fijne masters dan. davy stelt niks voor, nadal mss niet fit, federer is al tijden niet zichzelf, djoko wanprestatie deze week. - buurs - 04-11-2007 6-4 6-0 :eeeek: - centre court - 04-11-2007 nalbi. wat een verrassing zeg hoe hij de laatste weken speelt. - buurs - 04-11-2007 centre court Wrote:nalbi. wat een verrassing zeg hoe hij de laatste weken speelt. idd echt helemaal niks gepresteerd dit jaar en toch waarschijnlijk naar de masters cup :8: waarschijnlijk is hij samen met federer de grote favoriet :8: - Ad Wim - 04-11-2007 Mooi, Nadal weer vernederd door Nalbi =D> Jammer dat deze opleving wat laat komt voor Nalbi, nu mist ie wellicht alsnog de TMC. - Ad Wim - 04-11-2007 centre court Wrote:federer is al tijden niet zichzelf ![]() ![]() - centre court - 04-11-2007 Ad Wim Wrote:centre court Wrote:federer is al tijden niet zichzelf hoeveel masters heeft ie bijv. dit jaar gewonnen in vergelijking met vorig jaar. - Ad Wim - 04-11-2007 Vind ik te makkelijk. Hij heeft niet zijn beste seizoen, maar is nog met afstand de beste van iedereen. En dat hij dus niet zichzelf is, vind ik onzin. Hij won gewoon de US Open en Basel en haalde finale in Madrid waar hij de ontketende Nalbi tegenkwam. Hij is ongeveer de enige die Nalbi een beetje bij kon benen de afgelopen weken. Hij gaat natuurlijk gewoon de TMC winnen. - mindlight - 04-11-2007 Ad Wim Wrote:Vind ik te makkelijk. Hij heeft niet zijn beste seizoen, maar is nog met afstand de beste van iedereen. En dat hij dus niet zichzelf is, vind ik onzin. Hij won gewoon de US Open en Basel en haalde finale in Madrid waar hij de ontketende Nalbi tegenkwam. Hij is ongeveer de enige die Nalbi een beetje bij kon benen de afgelopen weken. Tenzij Nalbi toch mee gaat doen. - Ad Wim - 04-11-2007 Neuh hoor, dan wint ie alsnog wel. - buurs - 04-11-2007 Ad Wim Wrote:Vind ik te makkelijk. Hij heeft niet zijn beste seizoen, maar is nog met afstand de beste van iedereen. En dat hij dus niet zichzelf is, vind ik onzin. Hij won gewoon de US Open en Basel en haalde finale in Madrid waar hij de ontketende Nalbi tegenkwam. Hij is ongeveer de enige die Nalbi een beetje bij kon benen de afgelopen weken. Clement, Berdych, Wawrinka, Ferrer ![]() |