The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Indian Wells - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Indian Wells (/showthread.php?tid=557) |
- Haggie - 17-03-2006 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:#-oJa Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Gegokt en verloren ! - Genomico - 17-03-2006 Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:#-oJa Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Gegokt? Je wist het toch zo zeker :wink: - Ad Wim - 17-03-2006 _Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.Op gras komen ze elkaar niet eens tegen. - buurs - 17-03-2006 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.Op gras komen ze elkaar niet eens tegen. Scherp Ad, al kan ik me herinneren dat Coria ooit de finale heeft gehaald in Den Bosch. En de bal stuitert op Wimbledon en Queen's hoger op dan in Den Bosch, dus je weet het nooit. - Genomico - 17-03-2006 Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Federer is wel beter op HC natuurlijk. Op termijn zal de HtH nog wel in zijn voordeel komen, de 1-3 die er momenteel staat ten spijt.Op gras komen ze elkaar niet eens tegen. Nadal gaat zich terugtrekken voor Miami, dus hij blijft die voorsprong nog wel even behouden. - Ad Wim - 17-03-2006 Ik denk dat hij zich eerder terug trekt voor dit toernooi, vandaag nog voor of tijdens zijn wedstrijd of anders morgen. Zo heeft hij wat tijd om te herstellen voor Miami, waar hij namelijk een boel punten te verdedigen heeft. Dat lijkt me verstandiger dan half geblesseerd doorgaan nu en verliezen van Blake of Federer en dan volgende week ook niet kunnen spelen. - Dodge - 17-03-2006 Wat is er precies aand e hand met Nadal? Waar komen deze speculaties over terugtrekken en afhaken vandaan - Haggie - 17-03-2006 Genomico Wrote:Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:#-oJa Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Normaal zo betrouwbare spelers laten me nu helemaal zitten. Ze hebben mij vertrouwen flink beschaamd. Het was idd niet gegokt. Ik dacht met dit team de hoogste score te halen. één conclusie:..."Verkeerd gedacht".. - Scholten! - 17-03-2006 Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz: - Haggie - 17-03-2006 Scholten! Wrote:Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz: Ik gun het jou van harte Scholten :.. Ik hoop dat je vaker hogere scores gaat neerzetten, zodat we aan het einde van het seizoen met 3 Bakenezen in de top10 kunnen eindigen! Zou dat even mooi zijn.. {Droom Droom}.. Ik moet vanavond helaas kantinedienst draaien bij de tennisvereniging. Ik moet weer en zul je net zien, wordt er weer een groot RegioBank-toernooi gespeeld :roll: . Zal wel latertje worden. Hopen dat er een paar mooie vrouwelijke tennisters zijn.. :8: ... - Genomico - 17-03-2006 Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz: Of een Achterhoekse heerschappij!!!! : - buurs - 17-03-2006 Blake - Andreev 6-1 1-1 - Overdune - 18-03-2006 Blake serveert voor de wedstrijd nu, 6-1 5-4. Edit: ..en dat is gelukt. - Haggie - 18-03-2006 Genomico Wrote:Haggie Wrote:Scholten! Wrote:Haggie komt volgende week waarschijnlijk ijzersterk terug, maar dit is de week van zijn dorpsgenoot Kay Scholten, moge dat even duidelijk zijn! :razz: Met z'n 4en in top 10... - Ad Wim - 18-03-2006 Haggie Wrote:Maar je hebt voor Ivan het maximaal aantal punten gekregen en dan is hij dus niet rendabel. Hij heeft je niet laten zitten.Genomico Wrote:Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:#-oJa Haggie, wat heb je daarop te zeggen? - Ad Wim - 18-03-2006 Eigenlijk allebei verwachte resultaten, maar wel kut voor TM. De finale moet Federer-Nadal worden met Federer als winnaar (wat eigenlijk ook het meest logisch is) om de schade beperkt te houden. - Haggie - 18-03-2006 Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:Maar je hebt voor Ivan het maximaal aantal punten gekregen en dan is hij dus niet rendabel. Hij heeft je niet laten zitten.Genomico Wrote:Haggie Wrote:Ad Wim Wrote:Haggie Wrote:#-oJa Haggie, wat heb je daarop te zeggen? Ik heb het ook niet over ljubicic. Roddick,Haas,Nalbandian... o.a. - Ad Wim - 18-03-2006 Maar Roddick en Nalbandian waren nou juist wel gokken. - Haggie - 18-03-2006 Vind ik niet. Roddick en Nalbandian zijn gewoon topspelers. Ook wanneer ze net iets minder in vorm zijn, moesten ze nog de halve finale weten te halen. Verliezen van Srichaphan en Andreev, dramatisch.... - Ad Wim - 18-03-2006 Dramatisch is het sowieso, maar Nadal was meer zekerheid geweest. Even trouwens, Blake moet niet van Nadal winnen, want dan ben ik echt de sjaak. Het blijft toch idioot dat Blake van Vliegen en Wang verloor een paar weken geleden. - Haggie - 18-03-2006 Nadal was zeker meer een zekerheid. Ik vond hem iets te duur. (achteraf :roll: ) was het misschien toch beter hem te nemen, maar ik heb geen spijt. Keuzes moet je maken en fouten kun je maken. Ik irriteer me wel aan die Blake. Ik zal hem ook volgende week niet nemen, gewoon uit principe... drama kerel!!! - Ad Wim - 18-03-2006 Beaam! Drol! - Haggie - 18-03-2006 Ik weet voor volgende week sowieso niet wie ik wel moet nemen. Andreev en Srichaphan zijn echt geen serieuze opties te noemen. Roddick speelde deze week gewoon niet goed genoeg. Nalbandian speelde wel sterk, had kunnen winnen tegen de Thai, maar die speelde gewoon echt ijzersterk. Blake sowieso niet. Geen duitser ook aankomende week. Wordt lastig.. :roll: - Ad Wim - 18-03-2006 Het ging deze week ook echt mis bij Soderling-Andreev. Als Soderling gewoon een van die matchpoints had gepakt, was het het Soderling-Roddick geworden en had ik het echt niet erg gevonden dan Roddick verloor. Pechweek. - Haggie - 18-03-2006 Ad Wim Wrote:Het ging deze week ook echt mis bij Soderling-Andreev. Als Soderling gewoon een van die matchpoints had gepakt, was het het Soderling-Roddick geworden en had ik het echt niet erg gevonden dan Roddick verloor. Pechweek. Even jou zin veranderen: Het ging deze week ook echt mis bij Soderling-Andreev. Als Soderling gewoon een van die matchpoints had gepakt, was het het Soderling-Roddick geworden en dan had Roddick wel gewonnen. - buurs - 18-03-2006 De wedstrijd Blake - Nadal gaat een echte kraker worden. VAMOS NADAL :8: - Scholten! - 18-03-2006 Blake laat zich eindelijk een keer gelden, voor alle trouwe Blake-fans is hij verplicht om nu ook de finale te halen. Dan worden eindelijk degenen die Blake altijd hebben gesteund terugbetaald : - buurs - 19-03-2006 Blake wint de 1e set met 7-5 :roll: - Genomico - 19-03-2006 Laten we niet vergeten dat Blake mentaal niet de sterkste is... Vamos Rafael!! Edit: Prima prestatie van James =D> Zou hij Federer in deze vorm kunnen pakken? Waarom niet? - Ad Wim - 19-03-2006 Waar slaat dit op?! Zul je zien dat Blake straks ook nog Federer gaat pakken in de finale :eeeek: |