The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
- Frits - 11-05-2007 Peter Wrote:ââ¬Â¢ Bakeurcioglu ik snap ze geen eens - Bumme - 11-05-2007 Frits Wrote:Peter Wrote:ââ¬Â¢ Bakeurcioglu -Kennedy werd gisteren gekeurd bij Ajax vandaar BaKEURcioglu. - Aisatti viel met veel pijn uit, vandaar AUsatti. Nu zijn ze zeker niet leuker maar snap je ze wel. - waf - 14-05-2007 Quote:ââ¬Â¢ 'Als je nooit wat vangt, dan ga je ook niet vissen.' - Frits - 14-05-2007 Bumme Wrote:Frits Wrote:Peter Wrote:ââ¬Â¢ Bakeurcioglu hahaha ik snap ze nu ja. te dom voor woorden daarom juist wel leuk, de draak steken met het wereldje neem ik aan.... - Ekslem - 14-05-2007 Helaas is dit het standaard niveau! - kooltje - 12-06-2007 foppe de haan: "Donk is beter dan Stam"...alleen omdat hij meer gescoord heeft voor AJAX? - Gerben Zonderland - 07-08-2007 Quote:ââ¬Â¢ Drenthe wil via arbitrage naar Real. Bogarde: 'Ik zou voor Chelsea kiezen.' Bodo Ilgner: 'Ik zou voor Real kiezen.' - Bumme - 14-08-2007 Sneijder tegen Real-voorzitter Calderon: 'Wat is tyfushond in het Spaans?' Daan germans - Bredanaar - 15-08-2007 :lol: - Ricochan - 15-08-2007 Bumme Wrote:Sneijder tegen Real-voorzitter Calderon: 'Wat is tyfushond in het Spaans?' Hij is blinde vergeten... - de nieuwe - 16-08-2007 ââ¬Â¢ Misschien kan Ajax voor die 27 miljoen het hele elftal van Slavia Praag kopen. - Ricochan - 16-08-2007 de nieuwe Wrote:ââ¬Â¢ Misschien kan Ajax voor die 27 miljoen het hele elftal van Slavia Praag kopen. :lol: - centre court - 16-08-2007 er kunnen er zo een paar op de plek van colin urby en rommedahl. - kooltje - 17-08-2007 goede linksback....Kan echt niemand opnoemen op die positie die positie die ik goed vind. Zelfs Carlos in goede tijd gaf veel goals weg. Vermaelen moet zich maar opofferen als back...dan kan van der wiel hetcentrum in..of een aankoop. - Mukkus - 24-08-2007 Peter! Wat een leuke bijdrage van je! Quote:'ââ¬Â¢ Koné: 'Heb ik geen ouderschapsverlof?' =D> - Peter - 24-08-2007 Vond ik zelf ook wel. :8: - de nieuwe - 24-08-2007 Quote:ââ¬Â¢ Platini wil bekerwinnaars in de Champions League. Dan kan Ajax ook een keer deelnemen. - Ekslem - 29-08-2007 ââ¬Â¢ Zou Kuijt straks ook garnalen gaan vissen? Peter Best Peter staat iig wel weer in 't wereldje :8: - Mukkus - 29-08-2007 Ekslem Wrote:ââ¬Â¢ Zou Kuijt straks ook garnalen gaan vissen? Heh, die's niet van mij! - Ekslem - 29-08-2007 Vandaar mijn smiley :wink: - Mukkus - 29-08-2007 Oh. Ach, komt vast omdat het maandag is! - waf - 30-08-2007 Quote:ââ¬Â¢ PSV's langetermijnplanning: Colin levert jaren na vertrek, toch nog miljoenen op voor PSV.=D> - Depor - 30-08-2007 waf Wrote::lol: :lol:Quote:ââ¬Â¢ PSV's langetermijnplanning: Colin levert jaren na vertrek, toch nog miljoenen op voor PSV.=D> Deze vond ik ook wel mooi Quote:ââ¬Â¢ Verdediger Valentin Nastase stopt met voetballen na blunders in voorronde CL. Ajax-verdediger Emanuelson spreekt opnieuw van een leermoment... - de nieuwe - 30-08-2007 Quote:ââ¬Â¢ PSV's langetermijnplanning: Colin levert jaren na vertrek, toch nog miljoenen op voor PSV.:lol: - Peter - 27-09-2007 Geslaagde editie vandaag (vooral de laatste is erg geestig :lol: ), helaas sta ik er onder een andere naam in. 't Wereldje van donderdag 27 september 27/09/2007 15:45 ââ¬Â¢ Ronald Koeman: 'De titel is voor ons de kortste weg naar Europees voetbal.' K. Keijser ââ¬Â¢ Ten Cate: 'Ik wil ook alvast mijn excuses aanbieden voor de komende drie wedstrijden.' Freek Andel ââ¬Â¢ Per ongeluk Schorsing Vergeten. Jules Degrelle ââ¬Â¢ Feyenoord leert snel, getuige de drie doelpunten binnen acht minuten Khalid El Drissi ââ¬Â¢ PSV uit beker: Manuel da Costwat. Sander Remeeus ââ¬Â¢ Yildirim: 'Canada heeft mij óók gevraagd.' Kees Weesie ââ¬Â¢ Ronald Koeman: '3-0 plus Manuel da Costa= 0-3.' Alain Bakker ââ¬Â¢ 'My name is Manuel, I know nothing.' Pieter van Hooff ââ¬Â¢ En dan de opstelling van het Chelsea van Marco van Basten: John Terry rechtsbuiten, Drogba linksback, Sheva op vier... Toon van Otterdijk ââ¬Â¢ Jan Wouters: 'En ik maar denken dat die twee gele blokjes achter da Costa's naam de Portugese vlag moest voorstellen.' Ferry Weerd ââ¬Â¢ Voet Hofland te dik voor spuit. Maradonna: 'Je bent nóóit te dik voor een spuit.' Berrie van den Acker ââ¬Â¢ Jong Heerenveen: 'PSV is beter op papier, maar wij lezen die papieren wel beter!' Arnoud Boelens ââ¬Â¢ Ten Cate: 'Ik zit in Kozak en as.' Jan-Hendrik Vervelde ââ¬Â¢ Trainer: 'Jij spelen.' Manuel: 'Nee, ik kaarten.' Trainer: 'Nee, jij spelen op veld, niet kaarten.' Manuel: 'Maar kaarten dan?' Trainer: 'Wat nou kaarten, jij moet winnen op veld met bal.' Manuel: 'Dan u zelf weten, ik kaarten, ik gezegd u niet luistert, ik kaarten.' J. Hartmans - Bumme - 16-10-2007 Woordvoerder Aegon: 'Dat van die prestatiebonussen hebben we er voor de grap bij gezet - waf - 18-10-2007 Quote:ââ¬Â¢ Rita Verdonk: 'Trots op Nederland!' :lol: :lol: - Mukkus - 22-10-2007 Quote:ââ¬Â¢ Rutger Worm: 'Ik had wel in de grond willen kruipen!' - Ekslem - 24-10-2007 Quote:ââ¬Â¢ En zo blijkt maar weer: Slavia thuis, altijd lastig. - de nieuwe - 25-10-2007 ââ¬Â¢ Addo: 'Excuus, spugen is inderdaad ongepast, ik zal in het vervolg mijn ellebogen gebruiken.' :wink: |