The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Roland Garros - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Roland Garros (/showthread.php?tid=6466) |
RE: Roland Garros - Atlanta - 01-06-2012 We leven nog. Balen, klotelijn. RE: Roland Garros - centre court - 01-06-2012 GSM Simon. Mooi moment om wat te eten te halen. Hup Cilic, Verdasco en Kubot. RE: Roland Garros - buurs - 01-06-2012 gsm simon ![]() RE: Roland Garros - Stille - 01-06-2012 Deze set was cruciaal vrees ik. Verdasco loopt ook alweer te kloten RE: Roland Garros - Stille - 01-06-2012 Als Simon, Del Potro en Seppi winnen dan duik ik voor 10 dagen onder Gaat die kant op. Break Simon, break Del Potro, break Seppi. Wat een ellende. Ik ga hier waarschijnlijk heel veel verspelen maar er is ook goed nieuws...het gras komt eraan en dan ben ik op mijn best RE: Roland Garros - centre court - 01-06-2012 Laat t dan deze week eens een Stilleweek zijn. Kan weleens een Ad das worden met potro simon seppi en goffin als winnaars en een Berdych die matig speelde. RE: Roland Garros - Atlanta - 01-06-2012 (01-06-2012, 05:12 PM)Stille Wrote: Als Simon, Del Potro en Seppi winnen dan duik ik voor 10 dagen onder Verzamel je proviand dan maar alvast ![]() RE: Roland Garros - Stille - 01-06-2012 (01-06-2012, 05:14 PM)centre court Wrote: Laat t dan deze week eens een Stilleweek zijn. Kan weleens een Ad dag worden met potro simon seppi en goffin als winnaars en een Berdych die matig speelde. Dat is het al elke dag RE: Roland Garros - centre court - 01-06-2012 Del Clown vandaag nergens last van gok ik? Goh. RE: Roland Garros - centre court - 01-06-2012 Kubot serveert voor de set, maar Goffin pakt 'm 10 minuten later in de TB. Verrassend. RE: Roland Garros - kooltje - 01-06-2012 Derde set Simon. Verdasco geeft maar weer eens break voorsprong weg RE: Roland Garros - _Tampie - 01-06-2012 Goffin gaat dit niet winnen denk ik, wel netjes hoe hij de 1e set nog uit het vuur sleepte. Verdasco, Wawrinka eruit vermoedelijk. Daarmee is RG voor mij afgelopen, nog een beetje schade beperken hopelijk. Het is echt niet mijn jaar. Op Wimbledon nog maar een keer flink forceren. RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Zo, ben ik weer. Nog wat gebeurd? RE: Roland Garros - _Tampie - 01-06-2012 Kubot houdt opnieuw zijn break voorsprong niet vast, wat een Ad-week zeg. Federer verliest nu ook al een set van Mahut ![]() Wawrinka knokt zich weer terug in de vierde set. Dat gaat absoluut nog fout (Ad-week). Verdasco dubbele break achter ![]() RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Ik zie alweer een hoop geklaag en net of Wawrinka er al uit ligt, maar intussen is ie gewoon op weg naar een vijfde. En mensen maar zeggen dat ik klaag. RE: Roland Garros - andre - 01-06-2012 Het is echt zo'n dag dat alles na wisselende kansen fout afloopt. Del Potro serveerde voor de set, had vervolgens een stuk of wat setpoint in de 12e game, stond 4-2 voor in de tie-break, maar verliest uiteindelijk toch. Haha, ik zie dat Goffin uiteindelijk de 2e set gewonnen heeft die ik al geteld had voor Kubot. Je kunt er geen peil op rekken vandaag. RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Potro en Goffin wel prima, als Simon nou even die geblesseerde Wawrinka eruit slaat... RE: Roland Garros - andre - 01-06-2012 En Del Potro pakt uiteindelijk de set toch. Maar wat zegt dat op zo'n dag, het gaat vandaag overal alle kanten uit. RE: Roland Garros - centre court - 01-06-2012 Waw mist direct een 0-30, Cilic mist SP(imo een virtueel mp), Verdasco verliest van fucking Seppi, fucking Goffin(wie?) gaat de 4e ronde op RG halen, moet ik nog even doorgaan? En dat zijn nog maar alleen de wedstrijden van nu. Wil Ad Wim er voor uit kijken dat ie vandaag niet onder de trein komt? Gelukkig lopen er daar voornamelijk trams. RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Virtueel mp? Je zegt net nog dat Potro fit was... Voor de rest raad ik je aan dit topic nog even goed door te lezen, ipv deze nonsens. En wees maar gewoon blij dat Wawrinka er nog in zit. Tuurlijk, Simon gebroken. Behoorlijk geblesseerd, die Wawrinka. Gelukkig is ie wel permanent mentaal geblesseerd, dus het is nog niet over. RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Ben trouwens benieuwd waar ik vandaag geluk heb. Seppi wint de vijfde 6-2, Simon had 3-1 in de vierde set en Potro en Goffin gaan vrij gladjes tot nu toe. Ben heel benieuwd. Bovendien is Wawrinka de meest gekozene speler die ik niet heb en die mazzelt hier behoorlijk door het toernooi heen. Maar het is een ad-week hoor, puur geluk. RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Lekker David, mooi krachten gespaard in de derde. Federer is de volgende! RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Dus Simon gaat voor eigen publiek van 2-1 in sets en 3-1 naar 3-6 2-6 tegen een geblesseerde Wawrinka. Knap. RE: Roland Garros - centre court - 01-06-2012 Klasse Waw! NID. RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 (01-06-2012, 05:02 PM)centre court Wrote: GSM Simon. Mooi moment om wat te eten te halen. Mac, ik vind dat je bij zulk soort uitspraken gewoon geen punten moet toekennen als ze alsnog winnen. Buurs net zo. Potro ook prima krachten gespaard. Lekker die knie laten rusten en dan alles of niets tegen Berdych. RE: Roland Garros - _Tampie - 01-06-2012 Met wat ik vandaag heb gezien is Potro voor mij licht favoriet tegen Berdych. Door die kneus van een Verdasco zijn in ieder geval mijn kansen op goud verkeken. RE: Roland Garros - _Tampie - 01-06-2012 Djoko moet nog een beetje haast maken, gisteren begonnen ze rond 21:20 niet meer aan een nieuwe set, ik denk dat hij het echt in 1,5 uur moet klaren anders moet hij morgen terugkomen. Althans, ik ga ervan uit dat ze deze pot nog wel gewoon starten. RE: Roland Garros - Stille - 01-06-2012 ARCO WEEK ! RE: Roland Garros - Ad Wim - 01-06-2012 Fed is ook nog niet klaar. Ligt er misschien toch meer in het verschiet voor Potro... RE: Roland Garros - _Tampie - 01-06-2012 Die Mahut heeft tot dit jaar pas 1x een potje gewonnen in 9 deelnames, ik heb hem toen z'n 2R nog zien spelen tegen Melzer volgens mij, was een mooi gevecht. |