The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
"Het grote FC Twente topic" - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: "Het grote FC Twente topic" (/showthread.php?tid=115) |
- Vret Mien Gras - 23-06-2007 Whaha, mooi geschreven D'r an! Wees blij met het mooie oosten, ik heb donderdag een bruiloft gehad in Leidschendam en het feest in Den Haag (Kijkduin), wat een dooie boel daar. Wij een soort van carnavaloptreden uitvoeren en dat volk maar raar kijken. De ceremoniemeester was gelukkig ook een tukker en hij haalde in de ochtend het bruidsboeket op; "ik kom het bruidsboeket ophaal'n, dan moet u hiernaast zijn zegt ze". Hij nog een keer herhalen en ze hoorde het nog niet goed. Wat bleek nu, ze verstond; "ik kom een broodje kroket ophalen". Ben blij terug te zijn in het mooie oosten zonder file's waar ik gister in stond. Van hoere Den Haag tot Amersfoort file en af en toe niet harder dan 30, totdat het mooie Overijssel weer in zicht kwam iets verder. Ik wou ook een berichtje plaatsen in mijn sjikkere bui donderdagmiddag en/of avond, maar heb het gelukkig niet gedaan. Nu kan ik het iets netter verwoorden :wink: - D'r an met de lippe - 24-06-2007 Hahaha, nice!!! Uiteraard ben ik ook zeer blij met het mooie oosten, maar in tegenstelling tot veel regio-genoten is Heracles voor MIJ dé trots van het oosten. Als Tukker kan ik mij uitstekend indentificeren met de clubcultuur van Heracles. Maar zo ieder zijn eigen club, dat is alleen maar mooi. We zijn in ieder geval beide trots op eigen omgeving en zitten niet één of ander clubje uit A'dam aan te moedigen via teletekst. Een tijd geleden was ik bij de Rotterdamse haven, wat ik daar heb aangetroffen is echt niet normaal. Die lucht was grauw en grijs, alleen door die gore industrie daar. Meneer de reisgids was wel erg trots. 'Ja jongens, zonder de randstad stond de Nederlandse economie op een laag pitje. Jullie leven min of meer van onze omgeving'. Klopt natuurlijk, maar dat is toch geweldig! Het merendeel van de Nederlandse industrie bij elkaar gepropt in het westen en wij profiteren er mooi van in een mooie en schone omgeving. Bovendien is het oosten lang niet zo 'boers' als de vooroordelen altijd zijn, zelfs niet in de dorpen. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de Twentse steden. Laatst ook een soort van tuinfeest gehad bij een kameraad die in Volthe woont. Super, het ijskoude bier vloeide rijkelijk, vrienden en vriendinnen uitgenodigd, muziekinstallatie er bij en uitzicht op het bosrijke Twentse landschap waar de zon fel door de bomen heen scheen. En dat met het stedelijke Oldenzaal (heel sfeervol stadje!) op nog geen 5 minuten rijden dus het is echt niet in the middle of nowhere. Wat ben ik blij dat ik hier leef. - Depor - 24-06-2007 Dat is niet alleen in Rotterdam, als je de Hollandse brug over rijd uit de polder Amsterdam in, schijnt de zon er altijd iets minder fel...smoggie smoggie. - Treesong - 24-06-2007 D'r an met de lippe Wrote:Wat ben ik blij dat ik hier leef. Stop it, I'm getting all misty-eyed - Mukkus - 04-07-2007 Quote:Mogelijke naamswijziging Arke Stadion Fanatieke Twente-supporters willen maar 1 ding, lijkt me. Het 'Epi Drost Stadion'. - Vret Mien Gras - 04-07-2007 Epi Drost was ook een Heraclied! Persoonlijk heb ik liever Stadion Enschede, want anders zie ik die Heraclieden al ludieke spandoeken schilderen. - Mukkus - 04-07-2007 Vret Mien Gras Wrote:Epi Drost was ook een Heraclied! Ik had het over fanatieke Twente-supporters, niet over 'ik-hoef-niet-te-tennissen-dus-ik-ga-maar-weer-eens-bij-FC-Twente-kijken-supporters'.... :wink: - Vret Mien Gras - 04-07-2007 Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Epi Drost was ook een Heraclied! Flikker in het Almelo-Nordhorn kanaal Mukkus :wink: - Mukkus - 04-07-2007 Vret Mien Gras Wrote:Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Epi Drost was ook een Heraclied! Half augustus, akkoord? - Vret Mien Gras - 04-07-2007 Bloot? - D'r an met de lippe - 04-07-2007 Vret Mien Gras Wrote:Epi Drost was ook een Heraclied! :lol: Lijkt me best intressant, een uitwedstrijd bezoeken in het 'Ex-Heraclied' stadion. Overigens is dat wel een erg mooi gebaar van de club, weg met die sponsors als stadionsnaam. - Gerben Zonderland - 04-07-2007 Vret Mien Gras Wrote:Bloot? Quote:-In de blote kont? Nee, hoezo? - Ekslem - 09-07-2007 Lekker voor die jongen :| Quote:Gerritsen kampt mogelijk opnieuw met beenbreuk - Vret Mien Gras - 10-07-2007 Die vuile mof kwam ook schandalig hard inglijden. Sneu voor Patrick. En nu moeten we Andy wel halen om de selectie breed te houden. - Mukkus - 10-07-2007 Vret Mien Gras Wrote:Die vuile mof kwam ook schandalig hard inglijden. Huh? Werd ie dan soms geraakt door een medespeler? :wink: - waf - 10-07-2007 zeg, twentenezen, er wordt gemeld dat tv oost bericht dat feyenoord interesse heeft in n'kufo. klopdah? - Vret Mien Gras - 10-07-2007 waf Wrote:zeg, twentenezen, er wordt gemeld dat tv oost bericht dat feyenoord interesse heeft in n'kufo. klopdah? Nee hoor, dat is een berichtgeving wat je niet serieus moet nemen. Blaise is over twee jaar transfervrij, dan lijkt hij mij eerder een optie voor Feyenoord :wink: - Vret Mien Gras - 10-07-2007 Mukkus Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Die vuile mof kwam ook schandalig hard inglijden. Simon zit al een jaar in Alkmaar :razz: - Ekslem - 12-07-2007 En hoe doet het nieuwe Twente het? Iemand wezen kijken? Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever. - Mukkus - 12-07-2007 Ekslem Wrote:Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever. Tegen wie? De amateurs van Knollebruggerdam? - Ekslem - 12-07-2007 Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever. Tegen een regioteam - Mukkus - 12-07-2007 Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever. Nee! 3x in elf minuten tegen een regioteam? Hoeveel werd het? 0-12? Daarvan kun je al zeggen hoe het nieuwe Twente ervoor staat? - Ekslem - 12-07-2007 Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Huysegems legt er in 11 minuten drie in voor zijn nieuwe werkgever. Probeer ik dat dan of zo? Wat wil je met deze opmerking nou weer? - Mukkus - 12-07-2007 Ekslem Wrote:En hoe doet het nieuwe Twente het? Iemand wezen kijken? Je vraagt er zelf om.... - Ekslem - 12-07-2007 Een algemen vraag aan de Tukkers? Waar bemoei je je mee? Je kunt als vaste supporter (door te vergelijken met eerdere jaren) heus wel je mening geven over een nieuw team! Opmerking over Huysegems staat los van de eerste zin en was gewoon een constatering waar ik verder helemaal geen oordeel aanhang. Als ik dit wel zou doen, zou ik zeggen dat het geen zak zegt aangezien het tegen een stelletje prutsers was :roll: . - Mukkus - 12-07-2007 Ekslem Wrote:Een algemen vraag aan de Tukkers? Waar bemoei je je mee? Stuur ze dan een PB'tje. - Vret Mien Gras - 12-07-2007 Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Een algemen vraag aan de Tukkers? Waar bemoei je je mee? Daar is dit topic voor oald wief! Ekslem, ze doen het aardig. Ik ben van de jeugdspelers die een contract hebben gekregen niet echt onder de indruk. Arnautovic wel, die doet het aardig, en Droste en Colak redelijk. De rest valt in mijn ogen tegen, maar de twee oefenpotjes zeggen natuurlijk nog niet echt veel. Huysegems heeft ook een aantal grote kansen gemist dus hij moest er wel drie scoren. Hij deed het leuk. Denneboom viel een beetje tegen maar hij kan beter, hopelijk ook in ons team. Karim was uiteraard weer de baltovenaar en Robby is de rots. Vanavond tegen Berghuizen uit het pitoreske Oldenzaal, eens kijken of ze de keutel van Balthazar op de middenstip hebben opgeruimd....... - Vret Mien Gras - 12-07-2007 6-0 FC Twente, met twee goals van Rendla, kopbal en een hakje : ![]() Die Rendla gaat het maken hier, daar maken wij een topper van! - Treesong - 13-07-2007 Vret Mien Gras Wrote:Die Rendla gaat het maken hier, daar maken wij een topper van! Dus dat wordt de goedkope opvulsloeber voor a.s. cm-seizoen? :wink: - EJR - 13-07-2007 Treesong Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Die Rendla gaat het maken hier, daar maken wij een topper van! Neehee, dat is good old Dave Bus al. :razz: |