The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
't Wereldje - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: 't Wereldje (/showthread.php?tid=56) |
Re: 't Wereldje - Bumme - 22-01-2008 Weer eens een plaatsing : Fulham: 'Helaas bleek Mitea onhaalbaar, we gaan daarom maar voor Litmanen.' Re: 't Wereldje - Mukkus - 23-01-2008 Deze toverde vandaag toch wel een aardige glimlach op mijn gezicht; Quote:ââ¬Â¢ Fulham-manager Roy Hodgson: 'Let maar op, Litmanen wordt de revalidatie van dit seizoen'! Re: 't Wereldje - Bumme - 15-04-2008 Van Gaalatasaray ? Re: 't Wereldje - gittermaster - 15-04-2008 ajax-brandblussers oorzaak afgelasting. Complot definitief Re: 't Wereldje - waf - 16-04-2008 ââ¬Â¢ FC Groningen heeft veertien dagen de tijd om zijn bevindingen op papier te zetten. Welk papier? Marcel Boxebeld Re: 't Wereldje - Dommel - 17-04-2008 Groningen is sterk in de AS van het veld WC Groningen Johan Cruyff Re: 't Wereldje - Bumme - 17-04-2008 Dommel Wrote:Groningen is sterk in de AS van het veld Re: 't Wereldje - Dommel - 17-04-2008 Bumme Wrote:Dommel Wrote:Groningen is sterk in de AS van het veld Re: 't Wereldje - Berend Botje - 17-04-2008 AS Groningen Re: 't Wereldje - Mukkus - 29-04-2008 Quote:PSV is inderdaad een warm nest, maar dat komt alleen doordat het herhaaldelijk wordt ondergescheten... Re: 't Wereldje - Bumme - 14-05-2008 De winnaar van NAC-NEC speelt in het UEFA Cup-toernooi, voor de verliezer ligt een bosje Rosenborg klaar. ](*,) Re: 't Wereldje - Mukkus - 14-05-2008 Bumme Wrote:De winnaar van NAC-NEC speelt in het UEFA Cup-toernooi, voor de verliezer ligt een bosje Rosenborg klaar. Heb je hem ingestuurd, Bumme? Re: 't Wereldje - waf - 14-05-2008 Mukkus Wrote:Bumme Wrote:De winnaar van NAC-NEC speelt in het UEFA Cup-toernooi, voor de verliezer ligt een bosje Rosenborg klaar. :-" Re: 't Wereldje - Berend Botje - 09-06-2008 Ik heb er nog een bedacht maar een beetje laat: 'Het voordeel van de blessure van Robben is dat hij niet gewisseld wordt.' Is er iemand die ze bijhoudt, kan ik deze nog insturen? Re: 't Wereldje - _Tampie - 09-06-2008 Berend Botje Wrote:Ik heb er nog een bedacht maar een beetje laat: Haha, pijn in mijn buik zeg. Re: 't Wereldje - Berend Botje - 09-06-2008 _Tampie Wrote:Berend Botje Wrote:Ik heb er nog een bedacht maar een beetje laat: Mooi, dan is hij flauw genoeg voor 't wereldje. Re: 't Wereldje - Bumme - 12-08-2008 ââ¬Â¢ Van Hulten: 'Ik vind die aanklager maar een naar typetje!' G. Master Re: 't Wereldje - Bumme - 21-01-2009 Feyenoord: Yes we can't Re: 't Wereldje - EJR - 21-01-2009 Vrijdagmiddag om 5 uur: "Yes, weekend!" Re: 't Wereldje - Bumme - 09-02-2009 Vandaag wel leuke (imo): ââ¬Â¢ Manchester City-fan: 'Mijn neef uit Alkmaar had een tatoeage van Afonso Alves laten zetten.' Nander Veltman ââ¬Â¢ Luis Suárez: 'Blijven staan schiet wel eens door je hoofd.' Tom Copier ââ¬Â¢ Normen en waarden bij SC Heerenveen: Een tatoeage of een staartje betekent ontslag, dronken achter het stuur een publiekswissel. Iso Haze ââ¬Â¢ Ola Toivonen: 'In Zweden is gekneusd geel en gebroken rood.' Peter Groen Re: 't Wereldje - Mukkus - 24-08-2009 Hop. Leuke inzending van W.A.F. van der Haven vandaag in het wereldje. Ik ontken hier iets mee te maken te hebben! : Re: 't Wereldje - Peter - 25-08-2009 Mukkus Wrote:Hop. Honda, APK... 't wereldje is ook niet meer wat het geweest is. |