The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Tokyo / Metz - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Tokyo / Metz (/showthread.php?tid=3800)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Nou ja, ik ben met de bank wezen praten, en ik zou nog wel een behoorlijk stuk omhoogkunnen qua maximale hypotheek. Oftewel, nee, ik had nog geen financiering getekend, en ja, de financiering afronden is een formaliteit.

Ohh en Kooltje, ja helaas mag dat dus wel.
Een makelaar mag niet in onderhandeling met persoon B als hij al in onderhandeling is met persoon A. Echter, als er (zoals helaas nu het geval was) veel geinteresseerden zijn, kiest de makelaar er gewoon voor om met niemand in onderhandeling te gaan, en iedereen direct zijn/haar uiterste bod te laten doen.


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Ad Wim Wrote:Was je financiering al rond voordat je een koopcontract hebt getekend?
En welke wijk was het?

Bloemenbuurt/2e Daalse wijk.
Is voor mij eigenlijk de enige optie, of misschien Vogelenbuurt en Tuindorp/Tuinwijk.


Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008

mindlight Wrote:Nou ja, ik ben met de bank wezen praten, en ik zou nog wel een behoorlijk stuk omhoogkunnen qua maximale hypotheek. Oftewel, nee, ik had nog geen financiering getekend, en ja, de financiering afronden is een formaliteit.

Ohh en Kooltje, ja helaas mag dat dus wel.
Een makelaar mag niet in onderhandeling met persoon B als hij al in onderhandeling is met persoon A. Echter, als er (zoals helaas nu het geval was) veel geinteresseerden zijn, kiest de makelaar er gewoon voor om met niemand in onderhandeling te gaan, en iedereen direct zijn/haar uiterste bod te laten doen.
Lullig,
In Almere (niet lachen Wink) mag dat niet.


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

Ja oke, dat dacht ik dus al. Ik heb toevallig net zelf een huis gekocht en de financiering nog niet eens rond :|

En in grote steden gaan de huizen helaas, ondanks de crisis, nog steeds op en boven de vraagprijs weg Sad


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Nou ja, ik ben met de bank wezen praten, en ik zou nog wel een behoorlijk stuk omhoogkunnen qua maximale hypotheek. Oftewel, nee, ik had nog geen financiering getekend, en ja, de financiering afronden is een formaliteit.

Ohh en Kooltje, ja helaas mag dat dus wel.
Een makelaar mag niet in onderhandeling met persoon B als hij al in onderhandeling is met persoon A. Echter, als er (zoals helaas nu het geval was) veel geinteresseerden zijn, kiest de makelaar er gewoon voor om met niemand in onderhandeling te gaan, en iedereen direct zijn/haar uiterste bod te laten doen.
Lullig,
In Almere (niet lachen Wink) mag dat niet.
Ligt eraan hoe je het doet. Als je de eerstbiedende bent en dus in onderhandeling bent met de verkopende partij, mag dat niet idd.
Maar als iemand anders de eerstbiedende is en jij doet een eindbod, op de vraagprijs, mag die eerstbiedende daar nog best overheen bieden.


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

In Amsterdam Ad? :eeeek: Dat is net zo onbetaalbaar als Utrecht namelijk :lol:

En tsja Kooltje, helaas is het een aanbodmarkt en zijn dit soort praktijken eigenlijk standaard. Het beroerde is dat het vertrouwen wel een grote knauw krijgt zo, want je wordt in principe gedwongen een dusdanig bod te doen, dat de m2 prijs nergens meer over gaat.


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

Ja, in Amsterdam en nog wel redelijk in het centrum ook. Ben er dan ook erg blij mee. Het was zelfs het 1e huis dat ik echt bezocht heb, dus ik heb ook behoorlijk geluk gehad. Maar ik heb dan ook wel de vraagprijs moeten betalen. 210K voor een kleine 60 m2, weet niet of het in Utrecht ook zo prijzig is...


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Nou ja, ik ben met de bank wezen praten, en ik zou nog wel een behoorlijk stuk omhoogkunnen qua maximale hypotheek. Oftewel, nee, ik had nog geen financiering getekend, en ja, de financiering afronden is een formaliteit.

Ohh en Kooltje, ja helaas mag dat dus wel.
Een makelaar mag niet in onderhandeling met persoon B als hij al in onderhandeling is met persoon A. Echter, als er (zoals helaas nu het geval was) veel geinteresseerden zijn, kiest de makelaar er gewoon voor om met niemand in onderhandeling te gaan, en iedereen direct zijn/haar uiterste bod te laten doen.
Lullig,
In Almere (niet lachen Wink) mag dat niet.
En bij veel geinteresseerden doen ze het idd op de veilingmanier, maar dat zul je in Almere natuurlijk nooit meemaken Wink


Re: Tokyo / Metz - Overdune - 02-10-2008

Hoe staat het op het banenfront dan Ad, heb je al iets?


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

Nee, daar gaat het behoorlijk kut. Wil graag op een redactie gaan werken, maar aangezien mijn studie geen stage had, heb ik een flink gat in m'n CV en kom ik dus nergens binnen Sad


Re: Tokyo / Metz - Overdune - 02-10-2008

Heb je het nog geprobeerd bij de redactie van NuSport?


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

Nee, niet echt. Heb ook wel redelijk wat ingangen, waaronder bij Sportweek en De Bezige Bij, dus als ik ergens stage ga lopen, doe ik het daar...


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Ad Wim Wrote:Ja, in Amsterdam en nog wel redelijk in het centrum ook. Ben er dan ook erg blij mee. Het was zelfs het 1e huis dat ik echt bezocht heb, dus ik heb ook behoorlijk geluk gehad. Maar ik heb dan ook wel de vraagprijs moeten betalen. 210K voor een kleine 60 m2, weet niet of het in Utrecht ook zo prijzig is...

Ja in het centrum zit je snel rond de 200k in Utrecht. Maar ik vind dit prijzen echt waanzin. Wil daarom ook liever net buiten het centrum, ook vanwege parkeerproblematiek.


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Ohh en dat is zeker kut Ad, hopelijk gaat het wel lukken dan, want je maandlasten zullen behoorlijk hoog zijn nu.


Re: Tokyo / Metz - Overdune - 02-10-2008

Ad Wim Wrote:Nee, niet echt. Heb ook wel redelijk wat ingangen, waaronder bij Sportweek en De Bezige Bij, dus als ik ergens stage ga lopen, doe ik het daar...

Ik zou dit sowieso proberen, je weet nooit. Nee zeggen kan altijd. Ik reageer zelf iig voorlopig niet, te weinig tijd helaas.


Re: Tokyo / Metz - Overdune - 02-10-2008

Waarom gebruiken ze maar één baan in Metz? Nu een of ander nietszeggend dubbel, dan Mannarino-RDV en dán pas Steppie (waar ik als enige belang bij heb).


Re: Tokyo / Metz - Mac - 02-10-2008

hehe lekker slowchattopic zo Wink.
wel handig aangezien ik de laatste tijd ook beetje voor een huisje aan t kijken ben, maar loop beetje tegen dezelfde problemen aan als jullie. Amsterdam/Duivendrecht is nauwelijks te betalen. Almere is dan wel zeer goed te betalen maar goed dan woon je wel in almere.


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:Ja, in Amsterdam en nog wel redelijk in het centrum ook. Ben er dan ook erg blij mee. Het was zelfs het 1e huis dat ik echt bezocht heb, dus ik heb ook behoorlijk geluk gehad. Maar ik heb dan ook wel de vraagprijs moeten betalen. 210K voor een kleine 60 m2, weet niet of het in Utrecht ook zo prijzig is...

Ja in het centrum zit je snel rond de 200k in Utrecht. Maar ik vind dit prijzen echt waanzin. Wil daarom ook liever net buiten het centrum, ook vanwege parkeerproblematiek.
Ja, ik zit ook niet echt ín het centrum, maar wel in een leuke buurt aan de rand met volgens mij genoeg parkeergelegenheid. Want het is best leuk om je rijbewijs te hebben en dat je vriendin een auto van de zaak heeft, maar hier in het centrum is de wachttijd voor een parkeervergunning meer dan een jaar :|


Re: Tokyo / Metz - Ad Wim - 02-10-2008

mindlight Wrote:Ohh en dat is zeker kut Ad, hopelijk gaat het wel lukken dan, want je maandlasten zullen behoorlijk hoog zijn nu.
Dat valt op zich nog wel mee, ik betaal 700 euro pure rente en nog iets van 45 euro in een spaarhypotheek. Vind ik best te doen met z'n tweeën.
Ik werk er uiteraard wel naast, maar een vaste baan zou wel leuk zijn ja. Probleem is dat ik best wel wat eisen heb en niet zomaar ergens aan de slag wil puur voor het geld.


Re: Tokyo / Metz - Elikian - 02-10-2008

Je bedoelt dat je een baan wilt waar je ook nog bij kunt blijven forummen :p


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Hmm dat valt me nog mee, maar dat is idd goed te doen. En met z'n tweeen is dat idd goed te doen. Amsterdam is idd grootste dramastad op parkeergebied, dus wijs dat je dat ook hebt ontlopen.

Ohh en Mac, hou me op de hoogte. Ik wil toch wel zsm weg uit Hilversum, maar laat me niet in een woning stoppen die ik niet zie zitten natuurlijk.


Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008

Mac Wrote:hehe lekker slowchattopic zo Wink.
wel handig aangezien ik de laatste tijd ook beetje voor een huisje aan t kijken ben, maar loop beetje tegen dezelfde problemen aan als jullie. Amsterdam/Duivendrecht is nauwelijks te betalen. Almere is dan wel zeer goed te betalen maar goed dan woon je wel in almere.
Almere heb je beste leuke plaatsen. Beetje dichtbij een station gaan wonen en je zit binnen twintig minuten op CS Amsterdam. Ook Almere-Stad zelf wordt steeds leuker.


Re: Tokyo / Metz - omyaca - 02-10-2008

Toch zonde van Melzer en Tsonga, had ieder geval de hoop dat een van de twee daar de halve finale zou halen. Nu moet ik het vooral van Gasquet en Gonzalez hebben.
Maargoed Melzer was idd wel te voorspellen gezien HtH, toch had ik eigenlijk wel wat meer tegenstand van hem verwacht. Maar met hem speculeerde ik vooral op een afzegging/vroege uitschakeling van Roddick.
De kans dat Tsonga het niet zou trekken was ook wel aanwezig. Dat risico heb ik ingecalculeerd en vond dat ik hem desondanks op moest stellen. Dan is het balen dat hij ook echt opgeeft, zeker na een gewonnen eerste set, maar so be it.


Re: Tokyo / Metz - Overdune - 02-10-2008

Steppie gaat beginnen. [-o<


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Allez Llodra =D>


Re: Tokyo / Metz - Overdune - 02-10-2008

Icon_twisted


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Qua tennis is het al zo'n droevige dag, Llodra MOET nu werkelijk door.


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Precies thuis voor de TB en daarin zie ik dat Llodra bij 5*-3 een mb weggeeft


Re: Tokyo / Metz - kooltje - 02-10-2008

Wat een rust hier...terwijl Llodra na een mb achter de tb pakt


Re: Tokyo / Metz - mindlight - 02-10-2008

Llodra =D>