The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
Memphis/BA/Marseille - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Memphis/BA/Marseille (/showthread.php?tid=5873) |
Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 17-02-2011 buurs Wrote:Russell wint.5 niet in top 20... Hup Chuco! Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 17-02-2011 buurs Wrote:Russell wint.Niet dus, en dat is juist het mooie. Raonic, die heeft iedereen dus dat gevoel zal ook minder zijn bij hem. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 17-02-2011 His career-high 38 aces was the most struck in Memphis and the fifth most in a three-set match, since the ATP World Tour began keeping serving statistics in 1991. It was the eighth time in his career on the ATP World Tour that he had hit 20 or more aces in a match. Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 17-02-2011 Set Chuco =D> Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 17-02-2011 Haha, wat een pot, nu pakt Chucho opeens de set. Cuevas 5-3 voor gestaan. Leve het graveltennis! Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 17-02-2011 Nog een stukje Potro kijken: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.livescorehunter.com/index.php?option=com_lsh&view=lsh&event_id=39195&tv_id=382&tid=5023&channel=0&tmpl=component&layout=popup&Itemid=207">http://www.livescorehunter.com/index.ph ... Itemid=207</a><!-- m --> Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 17-02-2011 Ook 5 mensen in de top 20 die Dodig missen maar verwacht Potro in twee... Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 4-1 Acasuso Dodig begint dramatisch Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 Potro gaat dit winnen maar niet fit/ritme genoeg om toernooi te winnen... Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 18-02-2011 Nalbi begint ook sterk. Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 Allemaal normale uitslagen,,, Hewitt, Roddick, Nalbi, Robredo, Potro winnen Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 18-02-2011 Eindelijk weer eens normale uitslagen ja, gelukkig. Beetje jammer dat Hewitt 2 mps overleefde, maar die mocht van mij wel winnen. Roddick rekent daar wel mee af. Buurs is weer een paar laffe kleintjes kwijt Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 Toch nog wel; zes psleers erin die schade aan kunnen richten...: Almagro / Nalbandian / Montanes / Wawrinka Cilic / Tursunov Verwacht dat Cilic eraf gaat tegen Berdych. Tursu kan nog met veel moeite van Melzer winnen, maar dan is het klaar lijkt mij. Argentinie blijft lastig. Ik had niet zo een goede Nalbandian verwacht. Hoop dat Robredo hier stunt en Nalbi en Almagro pakt, anders 1 van beide in de finale. Montanes verwacht ik weinig van, Denk dat Chela hem al pakt anders is zeker Wawrinka of Monaco het eindstation. Waarvan ik nog steeds denk dat Monaco hier de finlale gaat halen omdat hij meer ritme heeft dan beide. Voor mijzelf moeten de Fransen Llodra en Tsonga het verschil maken. Llodra Soderling zie ik als 50 -50 momenteel en Tsonga Youzhny toch wel 65 - 35. Spannend einde met iig weinig grote verschillen. Om 14:00 starten we met Cilic Berdych Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 18-02-2011 Monaco meer ritme? Hij heeft 1 pot gespeeld en verloren voor dit toernooi. Montanes heeft dus net zoveel gespeeld en Wawrinka 1 potje minder, maar die heeft inmiddels lang genoeg op de baan gestaan om dat goed te maken. Monaco kan best van Wawrinka winnen, maar niet omdat ie meer ritme heeft. En ik heb je constant al gezegd dat ik hier Nalbi in de finale verwacht. Zo gek is het niet dat ie deze potjes nu dik wint. Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 18-02-2011 Baggernacht zo met Mannarino en Cuevas die er dichtbij waren. Re: Memphis/BA/Marseille - mindlight - 18-02-2011 Ik verwacht toch Almagro weer in de finale, maar Nalbi zou prima zijn uiteraard. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 18-02-2011 Ad Wim Wrote:Monaco meer ritme? Hij heeft 1 pot gespeeld en verloren voor dit toernooi. Montanes heeft dus net zoveel gespeeld en Wawrinka 1 potje minder, maar die heeft inmiddels lang genoeg op de baan gestaan om dat goed te maken. Waarom heb je dan in godsnaam Almagro...? Daar had je dan natuurlijk Hewitt, Raonic, Stepanek oid voor moeten hebben. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 18-02-2011 Wel balen van Mannarino...wat een pech weer :letitallout: Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 18-02-2011 Wat een kansen moet Mannarino gehad hebben zeg, gezien de stats :eeeek: Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 Ad Wim Wrote:Monaco meer ritme? Hij heeft 1 pot gespeeld en verloren voor dit toernooi. Montanes heeft dus net zoveel gespeeld en Wawrinka 1 potje minder, maar die heeft inmiddels lang genoeg op de baan gestaan om dat goed te maken. Nee qua wedstrijden niet. Meen ergens gelezen te hebben dat hij al een tijd geleden meteen op gravel is gaan trainen en trainingspartijtjes. Zegt niks natuurlijk maar heb hem wel hiervoor gekozen. Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 buurs Wrote:Wel balen van Mannarino...wat een pech weer :letitallout:Tja dat had ik met Mahut... Had toch kansloos tegen Roddick geweest... Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 18-02-2011 Mooi clippie van BA. Prachtig toernooi lijkt me dat. Mocht ik ooit daarheen gaan, ga ik zeker in die periode en dan een paar night sessions meepakken. Geweldig! <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=RjeMXx0nqYI">http://www.youtube.com/watch?v=RjeMXx0nqYI</a><!-- m --> Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 18-02-2011 kooltje Wrote:Tja, wat denk je dat de anderen doen? Wawrinka is na Australië ook meteen op gravel gaan trainen in Zwitserland.Ad Wim Wrote:Monaco meer ritme? Hij heeft 1 pot gespeeld en verloren voor dit toernooi. Montanes heeft dus net zoveel gespeeld en Wawrinka 1 potje minder, maar die heeft inmiddels lang genoeg op de baan gestaan om dat goed te maken. Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 18-02-2011 lijkt op amersfoort Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 Ad Wim Wrote:Daar had ik bij Wawrinka mijn twijfels over, kon dat nergens vinden. Vond hem ook wat dik ogen in BA.kooltje Wrote:Tja, wat denk je dat de anderen doen? Wawrinka is na Australië ook meteen op gravel gaan trainen in Zwitserland.Ad Wim Wrote:Monaco meer ritme? Hij heeft 1 pot gespeeld en verloren voor dit toernooi. Montanes heeft dus net zoveel gespeeld en Wawrinka 1 potje minder, maar die heeft inmiddels lang genoeg op de baan gestaan om dat goed te maken. Maar we gaan het zien...Leuke wedstrijden. Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 18-02-2011 Hij is nou eenmaal dik, net als Almagro en Nalbandian. Maar daarmee kun je nog wel top 15 spelen. Re: Memphis/BA/Marseille - kooltje - 18-02-2011 Ad Wim Wrote:Hij is nou eenmaal dik, net als Almagro en Nalbandian. Maar daarmee kun je nog wel top 15 spelen.I know, maar leek dikker dan op AO... Re: Memphis/BA/Marseille - buurs - 18-02-2011 :lol: Mannarino is rocking a Nike shirt, Adidas shorts, Lacoste socks and Adidas shoes. Someone get this guy a contract. Re: Memphis/BA/Marseille - Ad Wim - 18-02-2011 Soderling schijnt nog griep te hebben ook. Dat wordt echt een doemscenario als ie dan vandaag niet eens op komt dagen... Re: Memphis/BA/Marseille - centre court - 18-02-2011 T.o.v. mijn concurrenten is het overzichtelijk nu. Mijn troeven zijn Tsonga(hem heeft bijna niemand!), Robredo en Montanes. Eruit moeten vooral Fish, Monaco, Almagro en Nalbi. Robredo-Nalbi en Querrey-Vis worden krakers! |