The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Monte Carlo - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Monte Carlo (/showthread.php?tid=642) |
- centre court - 19-04-2006 Ad Wim Wrote:En ja hoor, Gaudio pakt hem. Netjes hoor Gaston. En moedig om hem te nemen, CC. tnx ad. toch ga ik een moeizaam einde vd week tegemoet. hij valt of staat met nadal. vond 'm niet sterk in de 1e set tegen lisnard. jammer dat ie nu ''maar'' vliegen/hernych tegenkomt. - Ad Wim - 19-04-2006 En dat weet je dus van tevoren. - Genomico - 19-04-2006 Misschien Gonzo op CC?? - Genomico - 19-04-2006 Genomico Wrote:Misschien Gonzo op CC?? Op court 2 dus!! - Ad Wim - 19-04-2006 Moet het wel eerst stoppen met regenen. - centre court - 19-04-2006 Genomico Wrote:Misschien Gonzo op CC?? Liever m'n meisje. : ![]() - centre court - 19-04-2006 gonzo idd op baan 2 nu. dan moet daar dus een dak opzitten? heel raar. - Ad Wim - 19-04-2006 Heel gek inderdaad. - centre court - 19-04-2006 hopelijk kan starace die pot nog binnenslepen. zijn toch ook lekkere puntjes. die klote regen is wel op een slecht moment, hij begon net te draaien schijnbaar. - Ad Wim - 19-04-2006 centre court Wrote:Plaatsvervangende :oops:Genomico Wrote:Misschien Gonzo op CC?? - Ad Wim - 19-04-2006 centre court Wrote:hopelijk kan starace die pot nog binnenslepen. zijn toch ook lekkere puntjes.Klopt, maar ik denk dat hij gewoon de betere speler is op gravel dus ik zie hem sowieso nog wel winnen. Voor Hernych kwam het weer op een goed moment. - Ad Wim - 19-04-2006 En het is niet om na te trappen, CC, maar ik heb je toch echt gewaarschuwd dat je Nadal gewoon moest nemen omdat er zo weinig alternatieven waren. Gaudio pakt nu goed uit, maar je gaat dan ook gokjes als Verdasco en Safin nemen die je niet had genomen als je Nadal had gehad. - centre court - 19-04-2006 Ad Wim Wrote:En het is niet om na te trappen, CC, maar ik heb je toch echt gewaarschuwd dat je Nadal gewoon moest nemen omdat er zo weinig alternatieven waren. Gaudio pakt nu goed uit, maar je gaat dan ook gokjes als Verdasco en Safin nemen die je niet had genomen als je Nadal had gehad. als ik nadal had genomen, had ik in zijn gedeelte geschrapt. nalbi, gaudio, safin dat soort mannen. die zitten er nog in, op safin na. verdasco vond ik de beste optie in 't stuk bij federer. had ook martin of c.rochus(goeie loting zou je denken) op de korrel, maar dat had dus allemaal weinig uitgemaakt. - Genomico - 19-04-2006 centre court Wrote:Ad Wim Wrote:En het is niet om na te trappen, CC, maar ik heb je toch echt gewaarschuwd dat je Nadal gewoon moest nemen omdat er zo weinig alternatieven waren. Gaudio pakt nu goed uit, maar je gaat dan ook gokjes als Verdasco en Safin nemen die je niet had genomen als je Nadal had gehad. Als ik Nadal niet had genomen, had ik Gaudio + Nalbandian genomen. Het is dus voor mij nog steeds niet zeker of de keus voor Nadal goed gaat uitpakken. - Ad Wim - 19-04-2006 Je kunt ook gewoon daar niemand nemen. Ik bedoel gewoon te zeggen dat je, als je zoveel geld over hebt, misschien verkeerde keuzes gaat maken. - centre court - 19-04-2006 Genomico Wrote:centre court Wrote:Ad Wim Wrote:En het is niet om na te trappen, CC, maar ik heb je toch echt gewaarschuwd dat je Nadal gewoon moest nemen omdat er zo weinig alternatieven waren. Gaudio pakt nu goed uit, maar je gaat dan ook gokjes als Verdasco en Safin nemen die je niet had genomen als je Nadal had gehad. precies wat ik zeg dus. laat nadal eerst maar meer punten pakken als nalbi+gaudio. daarnaast zijn ze met z'n 2en ook nog goedkoper dan raffa. - Ad Wim - 19-04-2006 Ik heb Nadal en Nalbandian. - centre court - 19-04-2006 maar geen ferrero en gaudio. - Ad Wim - 19-04-2006 Nee, maar ik zie Ferrero nog steeds max 25 punten halen en Nadal eigenlijk nog steeds 100. Nogmaals, met Gaudio mag je in je handen knijpen, maar ik zie hem toch niet voorbij Nalbi komen. - centre court - 19-04-2006 4 makkelijke servicegames en dus 2-2. - centre court - 19-04-2006 vliegen-hernych spelen zo te zien door op centre court. - centre court - 19-04-2006 starace-soderling ook gewonnen: *3-2 in de 2e set. - Ad Wim - 19-04-2006 Hup Potito! - cruijff - 19-04-2006 met een mooie return Soderling op 4-4 2e set! :lol: - cruijff - 19-04-2006 en met een ace naar 5-4 - centre court - 19-04-2006 ai ineens staat soderling 5-4 voor. en gonzo en lopez kwamen niet eens in de buurt van een break. is vandaag al weleens anders geweest. - centre court - 19-04-2006 waar kijk je op cruijff? zie niks op sport1... - cruijff - 19-04-2006 MP Soderling!!!! =D> - cruijff - 19-04-2006 Sport 1.2 - Ad Wim - 19-04-2006 Kutregen! Zo krijgt een mooie dag toch een nare nasmaak. Starace eraf en Hernych lijkt er ook af te gaan. |