The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
US Open 2009 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: US Open 2009 (/showthread.php?tid=4659) |
Re: US Open 2009 - Ad Wim - 09-09-2009 Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... En ga nou geen trieste uitspraken doen, Hag, hou je gewoon bij normale meningen en feiten. Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 Ad Wim Wrote:Nadal zal het al zwaar genoeg krijgen tegen Gonzalez en mocht ie tegen Potro uitkomen, denk ik zelfs dat ie gaat verliezen. En van Federer en Djoko zeker. Van Djoko mag die verliezen in de finale, begrijp me niet verkeerd, graag zelfs! Maar nee, hij wint van Gonzo en Potro in 4, na de 1e set te verliezen. Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... Akkoord! :wink: Re: US Open 2009 - kooltje - 09-09-2009 Haggie Wrote:Hag gaat ook goed Ad....Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 Haggie Wrote:buurs Wrote:Zo krijgt dit topic toch nog een beetje vorm :-({|= 1. Prachtig! 2. Verdasco mag nog een rondje winnen! 3. Ik geloof er ook in! Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 kooltje Wrote:Haggie Wrote:Hag gaat ook goed Ad....Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... Ik ga altijd goed in GS's. Maar goed, waar waren we gebleven? Oohnee, je hebt jezelf vast geluld! #-o Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 US Open 2009 - Men's Book Closes 09 Sep 19:00 Win Only Roger Federer 1.61 Rafael Nadal 5.50 Juan Martin Del Potro 6.00 Novak Djokovic 11.00 Marin Cilic 26.00 Fernando Gonzalez 26.00 Fernando Verdasco 41.00 Robin Soderling 51.00 Re: US Open 2009 - kooltje - 09-09-2009 Haggie Wrote:buurs Wrote:Zo krijgt dit topic toch nog een beetje vorm :-({|= 1. Das logisch, zeker tegen Cilic 2. Das niet waar...Verdasco heeft al voldaan en mag stunten tegen Djoko maar zou mijn laatste 50,- op Djoko zetten. 3. Had moeten zijn: Ik ben te naief en geloof na 2 uitslagen dat Nadal zo de finale haalt. Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 buurs Wrote:US Open 2009 - Men's Book Closes 09 Sep 19:00 Dit lijkt mij gewoon reeel, Federer is de grootste kans hebber, gevolgd door Nadal. Dat Nadal het echt zwaar gaat krijgen tegen Gonzalez kan ik me niet zo goed voorstellen, tegen Potro daarentegen wel. Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 Stille Wrote:En dan te bedenken dat Monfils komende nacht ook gaat stunten ![]() Re: US Open 2009 - Ad Wim - 09-09-2009 kooltje Wrote:Tja, helaas is de forumactiviteit van het gros van dit forum af te lezen aan hun prestatie bij FTM.Haggie Wrote:Hag gaat ook goed Ad....Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... Ik ben nu weg, dat jullie niet denken dat ik niet meer reageer omdat ik gefrustreerd ben ![]() Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 mindlight Wrote:Stille Wrote:En dan te bedenken dat Monfils komende nacht ook gaat stunten Stille doet vanochtend zijn nickname eer aan :wink: Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 mindlight Wrote:buurs Wrote:US Open 2009 - Men's Book Closes 09 Sep 19:00 [-X Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Tja, helaas is de forumactiviteit van het gros van dit forum af te lezen aan hun prestatie bij FTM.Haggie Wrote:Hag gaat ook goed Ad....Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... ![]() ps. Je bent echt wel gefrustreerd! Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Tja, helaas is de forumactiviteit van het gros van dit forum af te lezen aan hun prestatie bij FTM.Haggie Wrote:Hag gaat ook goed Ad....Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... Ja, daar zit wel weer wat in. Uitspraken als "mij zie je deze week niet meer als ..... verliest" etc vind ik ook nogal jammer, maar dat is helaas de werkelijkheid. Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 Haggie Wrote:mindlight Wrote:Stille Wrote:En dan te bedenken dat Monfils komende nacht ook gaat stunten Hij zit waarschijnlijk in de trein naar Moskou om zijn clubbie Lokomotiv Moskou aan te gaan moedigen :8: Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 buurs Wrote:mindlight Wrote:buurs Wrote:US Open 2009 - Men's Book Closes 09 Sep 19:00 Wow een typo gecorrigeerd, goed man! Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 mindlight Wrote:Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Tja, helaas is de forumactiviteit van het gros van dit forum af te lezen aan hun prestatie bij FTM.Haggie Wrote:Hag gaat ook goed Ad....Ad Wim Wrote:Maak daar maar gewoon Buurs van, die nu opeens weer het hele forum volkalkt nu het toevallig weer even goed gaat... Ik kan moeilijk blij gaan doen om een finale Querrey - Gizquel als ik daar niemand van heb. Tegenwoordig is er tijdens de finale haast niemand online. Wees toch blij dat er nu momenten zijn dat er meer mensen zijn. Als ik soms lees waar jullie het over hebben, denk ik ook van: ![]() Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 buurs Wrote:Haggie Wrote:mindlight Wrote:Stille Wrote:En dan te bedenken dat Monfils komende nacht ook gaat stunten Samen met CC :-({|= Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 Ik moet helaas ook even weg. Kon vanavond wel weer even gloryhunten :-({|= Re: US Open 2009 - kooltje - 09-09-2009 Haggie Wrote:Ik moet helaas ook even weg. Kon vanavond wel weer even gloryhunten :-({|=Als Djoko van verdasco wint ga je al Gloryhunten? Of ga je zeuren dat je Federer mist als hij Soderling eraf slaat in drie setjes? Re: US Open 2009 - Haggie - 09-09-2009 kooltje Wrote:Haggie Wrote:Ik moet helaas ook even weg. Kon vanavond wel weer even gloryhunten :-({|=Als Djoko van verdasco wint ga je al Gloryhunten? N. Djokovic is in totaal door 3 deelnemers gekozen: cruijff tampie haggie Re: US Open 2009 - kuiper - 09-09-2009 Cilic, Cilic, Cilic, Cilic. ![]() ![]() Ik zie maandag de krantekoppen al voor me. "Cilic verrast op US Open" "Groot talent Cilic breekt eindelijk door" "Federer kansloos tegen ontketende Cilic" :lol: :lol: Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 Wakker worden, Kuiper! Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 buurs Wrote:Roddick zal denk ik licht favoriet zijn tegen Djoko in een eventuele kwartfinale. buurs Wrote:van 5-2 naar 5-7 :roll: buurs Wrote:mindlight Wrote:Wel aan de uitslag te zien is dat Nadal ook goed speelde. Opvallend dat ik zelfs van Buurs hier geen post over lees.... [-X En nu weer rap terug in je hok Buurs Re: US Open 2009 - Scholten! - 09-09-2009 kuiper Wrote:Cilic, Cilic, Cilic, Cilic. Haha, dat zou wat zijn. Gewoon een schitterende keuze van Kuiper voor een groot talent. De laatste maanden stagneerde zijn niveau heel even, maar nu is het vertrouwen van die lange zo groot dat hij hoop ik ook Potro gaat vegen. Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 Alle 3 zijn onbewust, net als die van jouW :8: Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 buurs Wrote:Alle 3 zijn onbewust, net als die van jouW :8: Onbewust? Dit zijn gewoon grammaticale blunders, zeker die stam+t. Re: US Open 2009 - buurs - 09-09-2009 "ik geeft" klinkt toch ook helemaal niet.... dat is onbewust en ik lees mijn post vaak niet terug. Re: US Open 2009 - mindlight - 09-09-2009 Met deze uitleg zou elke spelfout onbewust zijn... En "ervan uit" doe je consequent fout, ik heb er hier maar 1 gequote... |