The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Australian Open 2008 - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Australian Open 2008 (/showthread.php?tid=2986) |
Re: Australian Open 2008 - centre court - 19-01-2008 centre court Wrote:Hewitt mist een 0-40 op 5-3*! Maak dat laatste punt nou eens joh! gast heeft meerdere handen vol mps gehad geloof ik. en gewonnen. goed zo hewitt. en nu naar bed en van djoko winnen. Re: Australian Open 2008 - mindlight - 19-01-2008 Afgelopen ![]() Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 19-01-2008 Come on, bagha ligt eruit. Mitch doet goede zaken met Lleyton =D> Re: Australian Open 2008 - omyaca - 19-01-2008 Knap hoor Lleyton, jammer dat ie nog een set, en dus ook energie, moest verspillen. Maar volgens mij is hij wel fit genoeg om ook tegen Djokovic nog goed voor de dag te kunnen komen. Re: Australian Open 2008 - Tripplexxx - 20-01-2008 Nalbandian wordt ff geveegd door Ferrero. 1-6 en 1-5. :o Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 20-01-2008 Wow, Ferrero rost compleet Nalbi van de baan, lekker! Nu Davy nog van Youzhny winnen en het is allemaal prima. Wel zuur trouwens dat Nieminen nu vrij eenvoudig van Kohl wint. Daar had Roddick natuurlijk moeten staan ![]() Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 20-01-2008 Tsonga had gewoon 2-0 in sets voor moeten staan tegen Gasquet, maar hij faalt het uit te serveren op 6-5 en verliest nu de TB... ![]() Re: Australian Open 2008 - omyaca - 20-01-2008 Youzhny =D> =D> =D> Ferrer =D> =D> Ferrero =D> Tsonga =D> Eindelijk een prima nacht! : ![]() Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 20-01-2008 Jezus, waar slaat het op dat die Youhzny zo simpel wint?! Die gaat gewoon 90 punten halen, verdomme, terwijl hij nog nooit eerder van Davy had gewonnen :letitallout: Tsonga ook onwijs verrassend trouwens. Hopelijk kan hij stunten tegen Youzhny. Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 20-01-2008 Toch niet weer dat gezeik dat we geen live tennis gaan zien?! Re: Australian Open 2008 - omyaca - 20-01-2008 Tja, wel vervelend, maar ze gaan zo naar wintersporten op Eurosport, en dan begrijp ik wel dat ze niet een halve set van Nadal nog laten zien. En het is toch best leuk die partij van Youzhny te bekijken :wink: Re: Australian Open 2008 - omyaca - 20-01-2008 Mathieu overigens gelijk gebroken, mag niet heel veel van hem verwachten denk ik. Re: Australian Open 2008 - omyaca - 20-01-2008 Ad Wim Wrote:Jezus, waar slaat het op dat die Youhzny zo simpel wint?! Die gaat gewoon 90 punten halen, verdomme, terwijl hij nog nooit eerder van Davy had gewonnen :letitallout:Zoals Youzhny staat te spelen, kan hij ook gewoon het toernooi winnen hoor. ![]() Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 20-01-2008 Zoals Tsonga staat te spelen ook ![]() Re: Australian Open 2008 - omyaca - 20-01-2008 Mathieu wordt gelijk weer gebroken. Is de rest van de eerste set niet in de problemen gekomen op zijn service, en dan nu in de eerste game van de tweede set op 0 verliezen. ![]() Re: Australian Open 2008 - Overdune - 20-01-2008 PHM geeft er de brui aan bij 4-6 0-3. Nog vermoeid van 2 dagen terug? Re: Australian Open 2008 - centre court - 20-01-2008 lekker van youzhny. hij kan ver komen. rest vd uitslagen, op nalbi na, zijn ook wel oke. Re: Australian Open 2008 - Haggie - 20-01-2008 Dat is lekker terugkomen van het weekendje weg! Tjonga, Nieminen =D> Cilic, Djokovic =D> Heb Fedex s'ochtends met de brakke kop even bekeken. Wat een pot! Tipsa heerlijk kerel! Djoko pakt Fedex... ![]() Re: Australian Open 2008 - centre court - 20-01-2008 heerlijke week voor jou haggie =D> Re: Australian Open 2008 - buurs - 20-01-2008 Scholten en Haggie gaan lekker. Feli mannen! =D> Re: Australian Open 2008 - mindlight - 20-01-2008 Die Tsonga verziekt mijn week :oops: Re: Australian Open 2008 - Ad Wim - 20-01-2008 Overdune Wrote:PHM geeft er de brui aanGoh, verrassend :roll: Re: Australian Open 2008 - kooltje - 20-01-2008 zure nacht. JCF is heerlijk maar davy verliezen na het verlies van baghdatis is teveel van het goede. Nu maar hopen dat JCF ver komt en dat youzhny van Tsonga wint. benieuw hoe federer het gaat doen tegen berdych. hth is erg positief maar is hij weer fit en wat beter in vorm? Re: Australian Open 2008 - Haggie - 20-01-2008 Tsonga heeft nu natuurlijk al 50 punten binnengehaald, waar ik al heel tevreden mee ben! Maar als hij toch bezig is........ ![]() Morgenochtend heb ik nog vrij! Eens genieten van Djoko - Hewitt als het wordt uitgezonden. Zou erg mooi zijn. Verder tot zover heerlijk weekje, Youzhny kan het nog wel aardig verzieken, na Karlovic eruit te hebben geknikkerd is nu Tsonga zijn obstakel. Als Djokovic Fedex pakt sta ik volgens mij al bijna 250a300pnt voor op Ad/Buurs :o (er vanuitgaande dat Djoko dan ook het toernooi wint :8: ) De "big points" worden pas op het laatst verdeeld, maar tot zover ben ik tevreden! \ ![]() Re: Australian Open 2008 - cruijff - 20-01-2008 Drama AO ![]() Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 20-01-2008 Haggie Wrote:Tsonga heeft nu natuurlijk al 50 punten binnengehaald, waar ik al heel tevreden mee ben! Maar als hij toch bezig is........ Hé gloryhunter :wink: Jij draait idd een lekkere AO. Als Tsonga wint van Youzhny, zul je echt een heel eind uitlopen. Wanneer dit niet gebeurt en Djoko verliest ôgewoonô van Fedex, zullen onze scores dicht bij elkaar liggen. Voor mij is te hopen dat JCF nog ff een ronde verder komt. Haggie, vannacht kunnen we samen ons talent Cilic steunen. Re: Australian Open 2008 - centre court - 20-01-2008 Vannacht iig cilic eruit. ben er erg bang voor tegen bibber-blake. die maakt nog zeker geen goede indruk. gonzo had cilic gewoon moeten pakken natuurlijk. hij was al wel een talent, maar zo goed was ie de laatste tijd nou ook weer niet. Hewitt moet eigenlijk djoko pakken, maar dat gaat niet gebeuren. Ferrer moet ferrrero verslaan. Kan beide kanten op, beide maken een zeer sterke indruk. Federer mag er uiteraard ook uit. Verwacht niet dat Berdych hem in de problemen kan brengen. djoko moet fedex pakken. Re: Australian Open 2008 - Scholten! - 20-01-2008 Als ik me niet vergis (heb de sheet er niet bij) is de verhouding tussen ferrer- en Ferreromanagers toch ongeveer gelijk?? Dan zou ik als ik een manager zonder belangen zou zijn eerder Ferrer er uit willen, want die is duurder. Re: Australian Open 2008 - centre court - 20-01-2008 Het is 3 om 3. maar de managers met ferrer hebben er alledrie alleen nog youzhny bij. als ferrer dus wint en daarna verliest van djoko dan verlies ik niet heel veel. jij hebt er bijv. nog meer spelers bij. Ik weet nu dat ik op de meeste managers verlies ga lijden, als 't maar niet teveel wordt allemaal. Re: Australian Open 2008 - omyaca - 20-01-2008 Ik ga er toch wel vanuit dat Ferrer dit (makkelijk) gaat winnen. Denk aan de Ferrer van eind vorig jaar die op de US Open en de Masters Cup zo sterk stond te spelen. Hij lijkt de vorm doorgetrokken te hebben. Bovendien is Ferrero een speler die hem goed ligt, hij kan zijn eigen spelletje spelen. En die overwinning van Ferrero vannacht is ook een groot deel op het conto van het barslechte spel van Nalbandian te schrijven. Ben er wel blij mee, want had Nalbandian een grotere kans gegeven. Ik moet me toch sterk vergissen als dit niet een 4- of 3-sets overwinning voor Ferrer gaat worden. |