The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
de Parade - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: de Parade (/showthread.php?tid=123) |
- Treesong - 13-07-2006 Gelukkig... ik had net 'dan ben je een dikke mof uit Beieren' ingetikt :razz: - de nieuwe - 13-07-2006 Treesong Wrote:Gelukkig... ik had net 'dan ben je een dikke mof uit Beieren' ingetikt :razz:Beieren....Bavaria.....dan had je al aardig in de buurt gezeten :wink: Hoe weet jij trouwens dat ik dik ben :wink: - de nieuwe - 13-07-2006 Ekslem Wrote:Het is alleen maar een voorrecht als je uit de gezelligste provincie van NL komt :razz:Dat dan weer wel !!!! - Treesong - 13-07-2006 de nieuwe Wrote:Hoe weet jij trouwens dat ik dik ben :wink: Oh, but that's elementary, my dear the new one! ![]() Quote:Age: 38 + Quote:de polder/Brabant + Quote:ja ik drink bier :wink: - de nieuwe - 13-07-2006 =D> =D> =D> =D> =D> - goa - 13-07-2006 De Parade is in mijn ogen een enorm overschatte en veel te dure kermis met slecht cabaret. Maar aan de andere kant dat is ook al jaren bekend. Wel kun je er lekker hangen, drinken en leuke meisjes kijken. Beetje wat de lokale McDonalds voor functie vervult op het platteland zeg maar :waf: - Treesong - 13-07-2006 goa Wrote:Wel kun je er lekker leuke meisjes kijken. Dáárom had adje het al gauw gezien natuurlijk #-o - de nieuwe - 13-07-2006 Treesong Wrote:Oh, but that's elementary, my dear. - EJR - 13-07-2006 He rosésloebers! Als jullie het nou lekker ergens anders over je favoriete drankje gaan sloeberen, dan kunnen we het hier weer over de Parade hebben. :razz: - gittermaster - 13-07-2006 goa Wrote:De Parade is in mijn ogen een enorm overschatte en veel te dure kermis met slecht cabaret. Maar aan de andere kant dat is ook al jaren bekend. Wel kun je er lekker hangen, drinken en leuke meisjes kijken. Beetje wat de lokale McDonalds voor functie vervult op het platteland zeg maar :waf: Vorig jaar wel weer genoten van Ellen ten Damme.... ![]() Mijn favoriete junkie. Volgens mij is ze er dit jaar weer... ![]() - Ricochan - 14-07-2006 Lekkere slettebak is dat hoor....altijd lam of high ! =D> - Ekslem - 14-07-2006 Ricochan Wrote:Lekkere slettebak is dat hoor....altijd lam of high ! =D> In een ander topic was je volgens jou dan asociaal! - Ricochan - 14-07-2006 Ekslem Wrote:Ricochan Wrote:Lekkere slettebak is dat hoor....altijd lam of high ! =D> Was ook ironisch bedoeld, zal volgende keer een andere smiley gebruiken. - EJR - 12-07-2007 Iemand al naar de Parade geweest. Wil a.s. zaterdag ouderwets rosé gaan sloeberen in de avondzon in het Westbroekpark in DH. Welke voorstelling moet absoluut gaan zien? Ga iig naar Flater met Sanne Vogel. - Ricochan - 12-07-2007 EJR Wrote:Iemand al naar de Parade geweest. Wil a.s. zaterdag ouderwets rosé gaan sloeberen in de avondzon in het Westbroekpark in DH. Welke voorstelling moet absoluut gaan zien? Ga iig naar Flater met Sanne Vogel. - Ekslem - 12-07-2007 Hier begint morgen de kermis weer =P~ ..... #-o Ben benieuwd of er nog wat Fey hooligans huis gaan houden - Mukkus - 12-07-2007 Ekslem Wrote:Hier begint morgen de kermis weer =P~ ..... #-o Ander topic. - Ekslem - 12-07-2007 Mukkus Wrote:Ekslem Wrote:Hier begint morgen de kermis weer =P~ ..... #-o Nee, Mukkus dit is niet een ander topic. - Ricochan - 12-07-2007 Ekslem Wrote:Hier begint morgen de kermis weer =P~ ..... #-o ![]() - waf - 12-07-2007 EJR Wrote:Iemand al naar de Parade geweest. Wil a.s. zaterdag ouderwets rosé gaan sloeberen in de avondzon in het Westbroekpark in DH. Welke voorstelling moet absoluut gaan zien? Ga iig naar Flater met Sanne Vogel. het was nogal kutweer in rotterdam, maar de laatste dag was goed en ben ik geweest, naar een middagvoorstelling met die donkere kerel van sesamstraat! :lol: de andere kindervoorstellingen gingen niet door vanwege ziekte. ![]() dus zelf maar poffertjes gebakken met wat verrassend lekkere wieckse rose's en voor bedtijd (20.00 uur :lol ![]() jammer dat ik geen grote mensenvoorstelling heb kunnen kijken, maar helaas geen oppas. ik blijf het erg jammer vinden dat loes luca niet meer meedoet. dat was voor mij de parade..... - Riekki - 12-07-2007 EJR Wrote:Iemand al naar de Parade geweest. Wil a.s. zaterdag ouderwets rosé gaan sloeberen in de avondzon in het Westbroekpark in DH. Welke voorstelling moet absoluut gaan zien? Ga iig naar Flater met Sanne Vogel. Ben net terug van de Parade in DH. Multishow zou ik zeker even gaan kijken. Verder heb ik gister eigenlijk alleen maar gezopen. |