The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
De uitgangspoll: wat heb je gestemd? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: De uitgangspoll: wat heb je gestemd? (/showthread.php?tid=1380) |
- Marshall - 22-11-2006 kooltje Wrote:kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaarOmdat ze zich ervoor schamen misschien :wink: - goa - 22-11-2006 kooltje Wrote:jou onderschrift Jij moet ook op verplichte taalcursus alvorens je weer mag stemmen. - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:zeg jij wat...met jou (sic!) onderschrift? Wat is er met m'n onderschrift? - Bredanaar - 22-11-2006 Woutiknout Wrote:VVD gestemd. 16 van de 31 CDA/VVD, wat ons betreft dus een voortzetting van de huidige coalitie :8: - kooltje - 22-11-2006 Marshall Wrote:geen schaamte...maar (dat is het erge in dit land) mensen durven het gewoon niet te zeggen.kooltje Wrote:kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaarOmdat ze zich ervoor schamen misschien :wink: - kooltje - 22-11-2006 Treesong Wrote:jou onderscrift is verschrikkelijk domkooltje Wrote:zeg jij wat...met jou (sic!) onderschrift? - kooltje - 22-11-2006 goa Wrote:heb een inburgeringscurcus nodig...vandaar wilderskooltje Wrote:jou onderschrift - Mac - 22-11-2006 nog niet gestemd maar over een uurtje gaat mn hand naar het vvd rijtje - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:jou (hort sic!) onderscrift is verschrikkelijk dom Leg eens uit - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:Marshall Wrote:geen schaamte...maar (dat is het erge in dit land) mensen durven het gewoon niet te zeggen.kooltje Wrote:kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaarOmdat ze zich ervoor schamen misschien :wink: Was Pim er nog maar - Bor de Wolf - 22-11-2006 Treesong Wrote:kooltje Wrote:jou (hort sic!) onderscrift is verschrikkelijk dom tijdrovend klusje ![]() - Ad Wim - 22-11-2006 Bredanaar Wrote:Vreselijk inderdaad.Woutiknout Wrote:VVD gestemd. Gelukkig is het (waarschijnlijk) niet representatief voor heel Nederland. Dat de VVD hier op het forum de grootste is, bewijst dit wel. - Treesong - 22-11-2006 Ad Wim Wrote:Gelukkig is het (waarschijnlijk) niet representatief voor heel Nederland. Dat de VVD hier op het forum de grootste is, bewijst dit wel. ![]() - Ad Wim - 22-11-2006 Dat de VVD hier op het forum de grootste is, bewijst wel de eerdere zin dat deze poll niet representatief is voor de gehele Nederlandse bevolking. Zo moeilijk was dat toch niet? - kooltje - 22-11-2006 stem op wilders dan komen er al heel veel sukkels het land niet meer in en de sukkels (ook nederlanders) die al binnen zijn worden goed gestraft. de rest van de partijen stemmen levert niks op...oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:stem op wilders dan komen er al heel veel sukkels het land niet meer in en de sukkels (ook nederlanders) die al binnen zijn worden goed gestraft. de rest van de partijen stemmen levert niks op...oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. helder - Ad Wim - 22-11-2006 Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat op ![]() - kooltje - 22-11-2006 Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat opde 6/7/8 zetels inderdaad wel. - kooltje - 22-11-2006 tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt - Bredanaar - 22-11-2006 kooltje Wrote:stem op wilders dan komen er al heel veel sukkels het land niet meer in en de sukkels (ook nederlanders) die al binnen zijn worden goed gestraft. de rest van de partijen stemmen levert niks op...oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. Dan moeten er zoveel op wilders stemmen dat hij in de coalitie komt EN dan zoveel inbreng in het regeerakkoord te krijgen dat hij dat punt er door krijgt.......... dat lukt dus nooit en is daarom bij voorbaat een verloren stem.. Stem dan liever tactisch op de VVD of anders het CDA (om tegen te gaan dat de boskabouter mp wordt). - Ad Wim - 22-11-2006 kooltje Wrote:Vertel mij dan eens wat dat oplevert.Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat opde 6/7/8 zetels inderdaad wel. - Treesong - 22-11-2006 kooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt Je begint het te snappen - kooltje - 22-11-2006 Ad Wim Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem...en die van nog vele...rond de 10 komt en dan kan hij de coalitie in. Zijn standpunten buiten de allochtonen zijn allemaal prima standpunten.kooltje Wrote:Vertel mij dan eens wat dat oplevert.Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat opde 6/7/8 zetels inderdaad wel. - kooltje - 22-11-2006 Treesong Wrote:ik leefde me in jouw gedachten inkooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt - Ad Wim - 22-11-2006 kooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemtIk moet zeggen dat ik wel even twijfelde of ik niet op een van mijn lievelingsauteurs, Maarten 't Hart, zou stemmen. - Ad Wim - 22-11-2006 kooltje Wrote:PvdA gaat nooit met hen in zee en ik neem aan dat het CDA wel geleerd heeft van hun fouten. Een verloren stem aldus.Ad Wim Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem...en die van nog vele...rond de 10 komt en dan kan hij de coalitie in. Zijn standpunten buiten de allochtonen zijn allemaal prima standpunten.kooltje Wrote:Vertel mij dan eens wat dat oplevert.Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat opde 6/7/8 zetels inderdaad wel. - kooltje - 22-11-2006 Ad Wim Wrote:ik hoop dus van niet...en anders zou ik vvd stemmen...die hebben er ook weinig aan in mijn ogen.kooltje Wrote:PvdA gaat nooit met hen in zee en ik neem aan dat het CDA wel geleerd heeft van hun fouten. Een verloren stem aldus.Ad Wim Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem...en die van nog vele...rond de 10 komt en dan kan hij de coalitie in. Zijn standpunten buiten de allochtonen zijn allemaal prima standpunten.kooltje Wrote:Vertel mij dan eens wat dat oplevert.Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat opde 6/7/8 zetels inderdaad wel. - Ad Wim - 22-11-2006 Dachten er maar meer mensen zoals jij, dan zou er sowieso geen nieuw kabinet Balkenende-Verdonk komen. - goa - 22-11-2006 kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. kooltje Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem. Ik geloof dat we een nieuwe laughing stock hebben hier op het forum :lol: - Treesong - 22-11-2006 goa Wrote:kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb. Toch altijd weer fijn als mijn beeld van de gemiddelde Wilders-stemmer zo bevestigd wordt ![]() |