The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
De uitgangspoll: wat heb je gestemd? - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: De uitgangspoll: wat heb je gestemd? (/showthread.php?tid=1380)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

- Marshall - 22-11-2006

kooltje Wrote:kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaar
Omdat ze zich ervoor schamen misschien :wink:

- goa - 22-11-2006

kooltje Wrote:jou onderschrift

Jij moet ook op verplichte taalcursus alvorens je weer mag stemmen.

- Treesong - 22-11-2006

kooltje Wrote:zeg jij wat...met jou (sic!) onderschrift?

Wat is er met m'n onderschrift?

- Bredanaar - 22-11-2006

Woutiknout Wrote:VVD gestemd.
VVD doet het hier best aardig trouwens!!

16 van de 31 CDA/VVD, wat ons betreft dus een voortzetting van de huidige coalitie :8:

- kooltje - 22-11-2006

Marshall Wrote:
kooltje Wrote:kan nog weleens een verrassing worden voor je...mensen die op hem stemmen roepen het niet zo in het openbaar
geen schaamte...maar (dat is het erge in dit land) mensen durven het gewoon niet te zeggen.

- kooltje - 22-11-2006

Treesong Wrote:
kooltje Wrote:zeg jij wat...met jou (sic!) onderschrift?

Wat is er met m'n onderschrift?
jou onderscrift is verschrikkelijk dom

- kooltje - 22-11-2006

goa Wrote:
kooltje Wrote:jou onderschrift

Jij moet ook op verplichte taalcursus alvorens je weer mag stemmen.
heb een inburgeringscurcus nodig...vandaar wilders

- Mac - 22-11-2006

nog niet gestemd maar over een uurtje gaat mn hand naar het vvd rijtje

- Treesong - 22-11-2006

kooltje Wrote:jou (hort sic!) onderscrift is verschrikkelijk dom

Leg eens uit

- Treesong - 22-11-2006

kooltje Wrote:
Marshall Wrote:
geen schaamte...maar (dat is het erge in dit land) mensen durven het gewoon niet te zeggen.

Was Pim er nog maar

- Bor de Wolf - 22-11-2006

Treesong Wrote:
kooltje Wrote:jou (hort sic!) onderscrift is verschrikkelijk dom

Leg eens uit

tijdrovend klusje

[Image: uitleggen%201.jpg]

- Ad Wim - 22-11-2006

Bredanaar Wrote:
Woutiknout Wrote:VVD gestemd.
VVD doet het hier best aardig trouwens!!

16 van de 31 CDA/VVD, wat ons betreft dus een voortzetting van de huidige coalitie :8:
Vreselijk inderdaad.

Gelukkig is het (waarschijnlijk) niet representatief voor heel Nederland. Dat de VVD hier op het forum de grootste is, bewijst dit wel.

- Treesong - 22-11-2006

Ad Wim Wrote:Gelukkig is het (waarschijnlijk) niet representatief voor heel Nederland. Dat de VVD hier op het forum de grootste is, bewijst dit wel.

Icon_question

- Ad Wim - 22-11-2006

Dat de VVD hier op het forum de grootste is, bewijst wel de eerdere zin dat deze poll niet representatief is voor de gehele Nederlandse bevolking.

Zo moeilijk was dat toch niet?

- kooltje - 22-11-2006

stem op wilders dan komen er al heel veel sukkels het land niet meer in en de sukkels (ook nederlanders) die al binnen zijn worden goed gestraft. de rest van de partijen stemmen levert niks op...oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

- Treesong - 22-11-2006

kooltje Wrote:stem op wilders dan komen er al heel veel sukkels het land niet meer in en de sukkels (ook nederlanders) die al binnen zijn worden goed gestraft. de rest van de partijen stemmen levert niks op...oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

helder

- Ad Wim - 22-11-2006

Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat op Undecided

- kooltje - 22-11-2006

Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat op Undecided
de 6/7/8 zetels inderdaad wel.

- kooltje - 22-11-2006

tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt

- Bredanaar - 22-11-2006

kooltje Wrote:stem op wilders dan komen er al heel veel sukkels het land niet meer in en de sukkels (ook nederlanders) die al binnen zijn worden goed gestraft. de rest van de partijen stemmen levert niks op...oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

Dan moeten er zoveel op wilders stemmen dat hij in de coalitie komt EN dan zoveel inbreng in het regeerakkoord te krijgen dat hij dat punt er door krijgt.......... dat lukt dus nooit en is daarom bij voorbaat een verloren stem.. Stem dan liever tactisch op de VVD of anders het CDA (om tegen te gaan dat de boskabouter mp wordt).

- Ad Wim - 22-11-2006

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Gelukkig leveren de 1, 2 of 3 zetels van Wilders wel wat op Undecided
Vertel mij dan eens wat dat oplevert.

- Treesong - 22-11-2006

kooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt

Je begint het te snappen

- kooltje - 22-11-2006

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
nou ik hoop dat hij door mij stem...en die van nog vele...rond de 10 komt en dan kan hij de coalitie in. Zijn standpunten buiten de allochtonen zijn allemaal prima standpunten.

- kooltje - 22-11-2006

Treesong Wrote:
kooltje Wrote:tree jij gaat zeker op martin gaus stemmen? maakt niet uit welk systeem dus ook niet op wat je stemt

Je begint het te snappen
ik leefde me in jouw gedachten in

- Ad Wim - 22-11-2006

Ik moet zeggen dat ik wel even twijfelde of ik niet op een van mijn lievelingsauteurs, Maarten 't Hart, zou stemmen.

- Ad Wim - 22-11-2006

kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
nou ik hoop dat hij door mij stem...en die van nog vele...rond de 10 komt en dan kan hij de coalitie in. Zijn standpunten buiten de allochtonen zijn allemaal prima standpunten.
PvdA gaat nooit met hen in zee en ik neem aan dat het CDA wel geleerd heeft van hun fouten. Een verloren stem aldus.

- kooltje - 22-11-2006

Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
PvdA gaat nooit met hen in zee en ik neem aan dat het CDA wel geleerd heeft van hun fouten. Een verloren stem aldus.
ik hoop dus van niet...en anders zou ik vvd stemmen...die hebben er ook weinig aan in mijn ogen.

- Ad Wim - 22-11-2006

Dachten er maar meer mensen zoals jij, dan zou er sowieso geen nieuw kabinet Balkenende-Verdonk komen.

- goa - 22-11-2006

kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

kooltje Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem.

Ik geloof dat we een nieuwe laughing stock hebben hier op het forum :lol:

- Treesong - 22-11-2006

goa Wrote:
kooltje Wrote:oh het cda nou 43 of 44 zetels heb.

kooltje Wrote:nou ik hoop dat hij door mij stem.

Ik geloof dat we een nieuwe laughing stock hebben hier op het forum :lol:

Toch altijd weer fijn als mijn beeld van de gemiddelde Wilders-stemmer zo bevestigd wordt Hakkuh