The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
GRO-ADO - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: GRO-ADO (/showthread.php?tid=1396)

Pages: 1 2 3

- Tukker_Rulez - 26-11-2006

Gerben Zonderland Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:En daarom breidt Twente het stadion in stappen uit Wink

Skitterend! Slim! Echo! Maar nog steeds kan niemand mij vertellen waarom dat de (enige) sleutel tot succes (lees: deelname aan play-offs) is, of waarom een kleiner stadion dat succes niet kan bewerkstelligen. En dat werd wel beweerd. Ik vind dat namelijk onzin. Ander factoren van belang zijn een goede scouting, een stabiele organisatie, vertrouwen in een potentieel goede trainer, een volwaardige selectie en (zo nu en dan) flink wat geld binnen hengelen door de verkoop van goede spelers (en deze uiteraard weer vervangen door spelers met evenveel potentie). Niet voor niets kijken alle wannabe-subtoppers naar Heerenveen als de manier 'hoe het wel moet' en daar was de uitbreiding van het station een gevolg van het succes i.p.v. andersom.

Ho! Misschien trek jij uit mijn posts hier de conclusie dat een groot stadion de enige sleutel tot succes is. Dat heb ik echter niet beweerd. Uit mijn posts zou moeten blijken dat het een belangrijke sleutel is. Als dat niet uit mijn posts blijkt, dan ligt dat aan jouw interpretatie van de tekst of mijn onkunde in het betogen. (dat laatste is echter geen optie Wink )

- Gerben Zonderland - 26-11-2006

Tukker_Rulez Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Tukker_Rulez Wrote:En daarom breidt Twente het stadion in stappen uit Wink

Skitterend! Slim! Echo! Maar nog steeds kan niemand mij vertellen waarom dat de (enige) sleutel tot succes (lees: deelname aan play-offs) is, of waarom een kleiner stadion dat succes niet kan bewerkstelligen. En dat werd wel beweerd. Ik vind dat namelijk onzin. Ander factoren van belang zijn een goede scouting, een stabiele organisatie, vertrouwen in een potentieel goede trainer, een volwaardige selectie en (zo nu en dan) flink wat geld binnen hengelen door de verkoop van goede spelers (en deze uiteraard weer vervangen door spelers met evenveel potentie). Niet voor niets kijken alle wannabe-subtoppers naar Heerenveen als de manier 'hoe het wel moet' en daar was de uitbreiding van het station een gevolg van het succes i.p.v. andersom.

Ho! Misschien trek jij uit mijn posts hier de conclusie dat een groot stadion de enige sleutel tot succes is. Dat heb ik echter niet beweerd. Uit mijn posts zou moeten blijken dat het een belangrijke sleutel is. Als dat niet uit mijn posts blijkt, dan ligt dat aan jouw interpretatie van de tekst of mijn onkunde in het betogen. (dat laatste is echter geen optie Wink )

Jouw enige argument waarom Groningen vorig seizoen goed draaide was het stadion (terwijl ze daar pas in januari zijn gaan spelen). Je zegt wel 'mede', maar noemt niet waarom ze verder succesvol waren. En als enige argument waarom ze de subtop in de toekomst zeker gaan missen noem je de 20.000 zitplaatsen. Daarbij zeg je dat Heerenveen (26.000) en in de toekomst Twente (nu nog 13.500) dat beter voor elkaar hebben. Dat lijkt me in het eerste geval (aangezien dat in stapjes is gegaan NADAT ze succes hadden) behoorlijk onjuist en in het tweede geval behoorlijk voorbarig. Tot nu toe heb ik nog niets gezien/gelezen wat mijn conclusies weerlegt en anders interpreteren lijkt me lastig of je moet gedachtenlezen op afstand ook meetellen. :wink:

- Tukker_Rulez - 26-11-2006

Precies het woordje mede geeft genoeg aan. Ik hoef jou immers niet te vertellen dat Groningen vorig jaar mede goed draaide door slim inkoopbeleid, goed voetbal en een goede trainer. Dat zou bovendien onnodig afbreuk doen aan mijn 'betoog'.

Tukker_Rulez Wrote:Precies het woordje mede geeft genoeg aan. Ik hoef jou immers niet te vertellen dat Groningen vorig jaar mede goed draaide door slim inkoopbeleid, goed voetbal en een goede trainer. Dat zou bovendien onnodig afbreuk doen aan mijn 'betoog'.

:lol: Ik ben blij dat je toegeeft dat je betoog baat had bij een gebrek aan aanvullende, ondersteunende informatie ter weerlegging van je beweringen!

"Ik vind Kuiper een eikel, mede omdat hij voorspelde dat ADO, uit, van Groningen zou winnen." Maar waarom ik hem verder een eikel vind lijkt me belangrijker voor die kwalificatie dan puur het feit dat hij die toto goed voorspelde. :wink:

- kuiper - 26-11-2006

Ik benieuwd waarom je mij verder een eikel vind?? :roll:

kuiper Wrote:Ik benieuwd waarom je mij verder een eikel vind?? :roll:

Psies! Dat zeg ik! Nuff said!

- kuiper - 26-11-2006

Ik was echt wel voor Grunn hoor, ik heb helemaal niks met ADO. Maar het kon natuurlijk niet uitblijven dat ze thuis een keer gingen verliezen. En ik had Roorda ook nog in mijn CM-team. :letitallout:

kuiper Wrote:Ik was echt wel voor Grunn hoor, ik heb helemaal niks met ADO. Maar het kon natuurlijk niet uitblijven dat ze thuis een keer gingen verliezen. En ik had Roorda ook nog in mijn CM-team. :letitallout:

Ik vond je ook alleen maar een eikel omdat je gelijk had met je voorspelling en zodoende Groningen zijn ongeslagen status verloor. :wink:

- kuiper - 26-11-2006

Ach ja, 2-5 bracht nou eenmaal veel bij de chinese bookies. :wink:

- EJR - 26-11-2006

Ik denk trouwens niet dat Sankoh volgende week in de basis staat bij Greuning. Wat werd die 2x het grote dierenbos ingstuurd Michael Mol(s). =D>

- Vret Mien Gras - 27-11-2006

Tukker_Rulez Wrote:Mede door het nieuwe stadion uiteraard. (waar ze op termijn de slag met de stabiele subtop gaan missen, want met 20.000 plaatsen kom je er niet). Dat heeft Heerenveen (en Twente in de toekomst) wel goed voor elkaar.

[Image: epidomeec8.jpg]