The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Spa - Ajax - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Spa - Ajax (/showthread.php?tid=1401)

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

- Peter - 26-11-2006

En Ten Cate laat Vermaelen maar warmlopen, om toch aanvallend en mooi voetbal te spelen. :roll:

- EJR - 26-11-2006

Onophoudelijke spreekkoren nu vanuit het neuzenvak naar Bossen. Maar stilleggen ho maar. Wedstrijden van Ajax worden natuurlijk nooit gestaakt. (artikel 2.6 uit de KNJB statuten).

- franco - 26-11-2006

en dat tegen spart, DE ploeg in vorm op dit moment...3 van de laatste 4 gewonnen....... laat er maar 1 bijkomen :Big Grin

- franco - 26-11-2006

og te volgen live op sopcast of iets anders op het net trouwens/??

- Bredanaar - 26-11-2006

Dat saaie verdedigen dat PSV gisteren weer etaleerde, met een enkele dodelijke counter, is toch niet om aan te zien, ik kan niet wachten om de samenvatting van de sprankelende voetbalshow van Ajax te mogen zien. :wink:
Aldus de mening van de dubbele persoonlijkheid Ad en Wim

- Peter - 26-11-2006

Sopcast geeft wel een stream, maar die werkt niet. NEC-Feyenoord is wel te zien via Sopcast (6670. <!-- m --><a class="postlink" href="http://voetbalstreaming.cautela.nl">http://voetbalstreaming.cautela.nl</a><!-- m -->).

- Peter - 26-11-2006

Ajax wel te zien via PPMate --> Caifu Sports.

- Peter - 26-11-2006

JAAHHH!! SP-AR-TA! :razz:

- waf - 26-11-2006

Peter Wrote:JAAHHH!! SP-AR-TA! :razz:

shit ik heb griegera als cap :lol:

toch een vriend van jou die scoorde, lamme lenniel? :wink:

- franco - 26-11-2006

weer een aantal wedstrijden voor het einde van het seizoen kampioen.....het moet ook weer niet te koud zijn tijdens de huldiging op het stadhuisplein,........

- Lamme Lennie - 26-11-2006

Peter Wrote:En Ten Cate laat Vermaelen maar warmlopen, om toch aanvallend en mooi voetbal te spelen. :roll:

Jij pakt elk moment aan om iets negatiefs over Ajax te spuien zeg, ook al raakt deze opmerking natuurlijk kant noch wal.

- Ekslem - 26-11-2006

Hier ook Grygera als cappie :cry:

waf Wrote:
Peter Wrote:JAAHHH!! SP-AR-TA! :razz:

shit ik heb griegera als cap :lol:

toch een vriend van jou die scoorde, lamme lenniel? :wink:

Dat heb je goed onthouden zeg =D>
Geen vriend overigens, heb een jaartje met hem gevoetbald in de jeugd.

- waf - 26-11-2006

Lamme Lennie Wrote:kant noch was.

taalergernis! :wink:

- Ekslem - 26-11-2006

Ben het met LL eens. Peter shut the fuck up met je gejank!

- Peter - 26-11-2006

franco Wrote:weer een aantal wedstrijden voor het einde van het seizoen kampioen.....het moet ook weer niet te koud zijn tijdens de huldiging op het stadhuisplein,........

zo 18/3 PSV Ajax

Lijkt me een prima moment.

Ekslem Wrote:Ben het met LL eens. Peter shut the fuck up met je gejank!

Ik heb er niets tegen dan forummers toejuichen als hun eigen club wint en ook reageren als het slecht gaat met een concurrent, maar het wordt nu toch echt te erg. Ik zet niet snel iemand op ignore, maar het begint wel te kriebelen (en dat is niet omdat ik voor Ajax ben, zo te zien hebben zelf PSV-ers er last van)

- Ekslem - 26-11-2006

Sommige forummers zijn daar idd heel irritant in en Peter is er 1 van!

- franco - 26-11-2006

dat is dan weer iets te optimistisch peter...... 2 of 3 wedstrijden voor het einde lijkt me realistischer..... toch denk ik dat ajax nog met 1- 2 gaat winnen.... huntelaar 2 maal

Geel voor Grygera

- Ekslem - 26-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Geel voor Grygera

:lol: , ongelooflijk dit

- kratovsk - 26-11-2006

Grygera probeerde de bal er maar met de hand in te krijgen vanuit een corner, want kansen heeft Ajax niet vandaag. Net zo slecht als tegen Sparta Praag, alleen nu ook nog problemen achterin.

- cosjo - 26-11-2006

ger mee van doen

- Quatro - 26-11-2006

hm...'k zet ook weer es 2 020 neuzen in me tiem...tis weer lekker..

- Bredanaar - 26-11-2006

franco Wrote:weer een aantal wedstrijden voor het einde van het seizoen kampioen.....het moet ook weer niet te koud zijn tijdens de huldiging op het stadhuisplein,........

Hoho, niet te snel he. Laat de arrogantie asjeblieft bij 020.

Het enige grappige van deze uitslag is dat mensen met Grygera en Sneijder© nu op -10 staan (maar das dan ook echt het enige)

- Bredanaar - 26-11-2006

Lamme Lennie Wrote:Het enige grappige van deze uitslag is dat mensen met Grygera en Sneijder© nu op -10 staan (maar das dan ook echt het enige)

-9, niet alle ajaxspelers zijn koffiemannen

- Treesong - 26-11-2006

Heit ook al geel :|

- franco - 26-11-2006

ik was het knipoogje vergeten bredanaar...

was eigenlijk een geintje...competitie is nog erg lang namelijk.... ben wel psv fan, maar we zijn pas net begonnen met de competitie... is dus nog niets beslist...

blijf erbij dat ajax vanmiddag nog gaat winnen....

- RR - 26-11-2006

2-0 Polak =D>