The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Nieuw seizoen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +---- Forum: Hattrick (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=18) +---- Thread: Nieuw seizoen (/showthread.php?tid=1413) |
- Nr. 12 - 20-03-2007 - Kampioen - Team verbeteren (keeper en spits) - Economie verbeteren - YP systeem behouden (- Als het kan vernederlandiseren) - Ad Wim - 20-03-2007 M'n team is geactiveerd! EVen een snel vraagje. Ik heb hier een paar keer gehoord dat er een nieuw systeem komt mbt de jeugdopleiding. Heeft het dan geen zin om nu veel geld in mijn jeugdopleiding te investeren? - Sjeffer - 20-03-2007 Ik zou nog even niks investeren en deze week afwachten, er komt namelijk nog meer info over de nieuwe jeugdopleiding. Vervolgens kun je rustig een keuze maken welke van de twee opleidingen je wilt gaan gebruiken. Beiden tegelijk kan ook maar lijkt me, gezien de dubbele kosten, geen goede optie voor een nieuw team. - Legion - 20-03-2007 Ada Wim aan de HT? ![]() Eens kijken hoe lang het duurt voor hij doorwinterde HT-spelers de les gaat lezen. - T00L - 20-03-2007 Doelstellingen voor T00L FC: - Kampioen worden - Seizoen zonder trainingsswitch - Versterking vleugels - Nieuwe coach - 2e ronde beker overleven - 160 hatstats - Stadion vergroten - El Parasito - 20-03-2007 Doelstellingen Riverside Utd: - Middenveld versterken - Bij eerste 3 eindigen - Trainingsoverstap van passen naar vleugel - Thuiswedstrijd halen in de beker - Nederlanders contracteren - Caput Superior - 20-03-2007 Doelstellingen Fysio Force: - Handhaven in de 6e - 3e ronde beker - 2e ronde CT cup - minimaal 2 verdedigers veravangen voor betere - In de 1e week een 17 jaar uitstekend pullen Lijken me allemaal zeer realistische doelstellingen... - El Parasito - 20-03-2007 Caput Superior Wrote:Doelstellingen Fysio Force: vooral die laatste :lol: - Mukkus - 20-03-2007 Doelstellingen 'Verantwoord Frituren': - frituren in vloeibaar frituurvet. - frituurvet tijdig vervangen. - Caput Superior - 20-03-2007 El Parasito Wrote:Caput Superior Wrote:Doelstellingen Fysio Force: Met veel zelfvertrouwen ben je al halverwege... - Ad Wim - 20-03-2007 Legion Wrote:Ada Wim aan de HT?Bedankt voor je warme welkom. En zoals ik al zei, ik heb dit spel een tijd geleden al een jaar of drie gespeeld, dus ik ben al een klein beetje doorGEwinterd. En dat wil niet meteen zeggen dat ik de mensen de les ga lezen. - Aragorn - 20-03-2007 Ad Wim Wrote:Legion Wrote:Ada Wim aan de HT?Bedankt voor je warme welkom. Heel verstandig, bescheidenheid siert de mens. - Antidote - 20-03-2007 Doelstelling Xyon United: - Met twee vingers in m'n neus kampioen worden in VII. - Min. ronde 5 van de beker - Halve finale SD Cup - 75% NL spelers - Twee U20 spelers - Devlin - 20-03-2007 Quote:20-03-2007 Doelstellingen seizoen 21 vrij ambitieus, maar we gaan er gewoon voor...! :razz: - Devlin - 20-03-2007 Quote:1 ââ¬536 056 45 ââ¬11 912 Dredevils V.42 Netherlands ff dit lijstje van einde seizoen 20 hier plakken, ben wel benieuwd hoe dit eruit ziet na de loonupdate begin volgend seizoen... - Sjeffer - 20-03-2007 Doelstellingen Sjeffer Utd: - Handhaving in het eerste seizoen V, desnoods via een kwalificatiematch - Stabiele verhouding inkomsten / uitgaven, een klein verlies per twee weken is acceptabel - Een goed jeugdteam creëren in de nieuwe jeugdopleiding - Ad Wim - 20-03-2007 Klopt het dat aankomende zondag de reset van de TS en het vertrouwen is? En dat maandag de spelers een jaar ouder worden? - Antidote - 20-03-2007 Ad Wim Wrote:Klopt het dat aankomende zondag de reset van de TS en het vertrouwen is?Dat klopt als een bus! - Ad Wim - 20-03-2007 Oke mooi, ik kan nu dus zonder problemen gemene of andere vervelende persoonlijkheden halen! - Adder - 20-03-2007 T00L Wrote:Doelstellingen voor T00L FC: - Jansoe - 20-03-2007 Kampioen worden Nieuwe coach Ronde 3 beker Dat was het wel - Bocaloca - 20-03-2007 Weer top4 meestrijden en wat versterken in de breedte. leuke spelhervatter stadion omhoog, en dat was het wel - T00L - 20-03-2007 Adder Wrote:T00L Wrote:Doelstellingen voor T00L FC: ik denk inderdaad dat dat het lastigst wordt. Er is tenslotte niks zo leuk als spelers verkopen en op zoek gaan naar nieuwe - Legion - 20-03-2007 Doelstellingen Vlampijpse Boys: - kampioen divisie IV Balans halverwege het seizoen opmaken, en anders gaat alles op de TL ivm salarissen - Fred Naaigaren - 20-03-2007 Legion Wrote:Doelstellingen Vlampijpse Boys: Laat ik ervan maken dat FC Kralingen probeert bij de top 4 te eindigen, maar mocht halverwege het seizoen..... - Fred Naaigaren - 20-03-2007 Ad Wim Wrote:Oke mooi, ik kan nu dus zonder problemen gemene of andere vervelende persoonlijkheden halen! Daar kijk ik echt nooit naar, als ze maar niet vals zijn met een goed leiderschap. - Bakke - 21-03-2007 Doelstellingen HIF: - Bij de eerste 3 eindigen - Ronde 5 KNVB Beker - 65* - Bevan en Dirven behouden - Stadion vergroten - Ad Wim - 21-03-2007 Paar leuke spelertjes aangekocht, nieuwe coach, ik ben klaar voor mijn eerste seizoen! Doelstelling natuurlijk om kampioen te worden! - Antidote - 21-03-2007 Ad Wim Wrote:Paar leuke spelertjes aangekocht, nieuwe coach, ik ben klaar voor mijn eerste seizoen!Wat ga je trainen? - Box Brother - 21-03-2007 Antidote Wrote:Ad Wim Wrote:Paar leuke spelertjes aangekocht, nieuwe coach, ik ben klaar voor mijn eerste seizoen!Wat ga je trainen? eerste paar weken conditie natuurlijk ![]() |