The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Weekend - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Weekend (/showthread.php?tid=162) |
- harry_bierdop - 20-10-2005 wheeee nu mag ik een keer de eerste zijn: nog 2 uur en 56 minuten =D> Zuipen! :8: - Ekslem - 20-10-2005 harry_bierdop Wrote:wheeee nu mag ik een keer de eerste zijn: nog 2 uur en 56 minuten =D> :eeeek: , mazzelpik - harry_bierdop - 20-10-2005 Niet geheel eerlijk, wel heerlijk! Had eigelijk morgen echt iets te doen dus vandaar vrije dag aangevraagd maar hoorde van de week dat het niet door ging maar dat heb ik maar niet gemeld :oops: - Mac - 20-10-2005 ik heb sinds 12 uur vakantie ![]() - Ekslem - 20-10-2005 Stelletje studenten :razz: - Ricochan - 20-10-2005 Ik ga sowieso wel zuipen al moet ik nog een dag... - EJR - 20-10-2005 Zaterdag naar <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.maison-royale.nl/">http://www.maison-royale.nl/</a><!-- m --> Iemand bekend mee? - Moker - 20-10-2005 Nog 33 minuten... ![]() - Mukkus - 20-10-2005 Vandaag nog een uurtje, morgen nog 3 uurtjes. Heerlijk! - harry_bierdop - 20-10-2005 \ ![]() - Balthazar - 20-10-2005 Vakantie!! : ![]() - harry_bierdop - 20-10-2005 Bierrrrrrrrrrrrrrrrrr Hierrrrrrrrrrrrrrrrrrr bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrr - Balthazar - 20-10-2005 SAMBUCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :razz: - harry_bierdop - 20-10-2005 Strandjutterssssss!!!!!!!!!!!! - Scumpie - 20-10-2005 ik ben deze week al heerlijk aan het genieten van vakantie, en heb hierna nog twee weken! Het leven als student is zo gek nog niet. - Bocaloca - 20-10-2005 Balthazar Wrote:SAMBUCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :razz: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - Treesong - 20-10-2005 Balthazar Wrote:SAMBUCA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :razz: Haha, een kammaraad van me heeft daar eens een week naar gestonken toen ie zo nodig twee flessen tegelijk naar binnen moest werken en alles meteen weer uitkotste over z'n nieuwe kleren... : ![]() - Balthazar - 20-10-2005 haha nou ik vond 1 fles al veel laatst : ![]() - Bocaloca - 20-10-2005 Jack daniels is ook goed spul trouwens als je uitgaat, offe ballentines - Treesong - 20-10-2005 Bocaloca Wrote:Jack daniels is ook goed spul trouwens als je uitgaat, offe ballentines .. en je begon zo goed... :cry: - Treesong - 20-10-2005 Balthazar Wrote:haha nou ik vond 1 fles al veel laatst : Tja, 't was op m'n 30e verjaardag en we waren met z'n 3-en in die bar, dus mochten we van de bardude alle restjes opmaken (lees: tequila en mezcal)... toen was het hek al gauw van de spreekwoordelijke dam - bar in de fik, mixen zuipen waarvan je het bestaan voorheen niet eens wist etc. :roll: (maar je wordt maar 1x 30 zullewemaarzegge :wink: ) - Bocaloca - 20-10-2005 Whehe wat prefereert Treesong dan? - Balthazar - 20-10-2005 Nou Sambuca, Malibu, Tequila ( als ik teveel heb gehad word Qetuila) en bier zijn mijn favorieten - Treesong - 20-10-2005 Bier in het cafee en wijn bij het eten. En als de avond vordert mag ik gaarne aan het sterkere werk... maar dat hangt van m'n goesting en het gezelschap af (grappa, whisky, tequila...) Qua mixen drink ik alleen Bourbon-Ginger Ale. - Bakke - 20-10-2005 Pfft... morgen pas weer weekend, sommige mensen wérken ook ![]() ![]() - Bocaloca - 20-10-2005 Treesong Wrote:Bier in het cafee en wijn bij het eten. En als de avond vordert mag ik gaarne aan het sterkere werk... maar dat hangt van m'n goesting en het gezelschap af (grappa, whisky, tequila...) Qua mixen drink ik alleen Bourbon-Ginger Ale. welke whisky? - Treesong - 20-10-2005 Bocaloca Wrote:Treesong Wrote:Bier in het cafee en wijn bij het eten. En als de avond vordert mag ik gaarne aan het sterkere werk... maar dat hangt van m'n goesting en het gezelschap af (grappa, whisky, tequila...) Qua mixen drink ik alleen Bourbon-Ginger Ale. Meerdere... voor de slobber Jameson, Paddy of Tullamore Dew. Voor de sip: Glenmorangie, Glenfiddich or any Glen they got... :wink: Als ze het hebben lust ik graag Laphroaig en als ik echt goeie (malt)whisky's wil drinken ga ik naar de L&B Whiskybar bij het Leidseplein... =P~ - Bocaloca - 20-10-2005 het water loopt je nu al in de keel ![]() - Scumpie - 20-10-2005 Treesong Wrote:Bier in het cafee en wijn bij het eten. En als de avond vordert mag ik gaarne aan het sterkere werk... maar dat hangt van m'n goesting en het gezelschap af (grappa, whisky, tequila...) Qua mixen drink ik alleen Bourbon-Ginger Ale. en wat was die bocht ook weer met dat vleugje koffiemelk erin :wink: - Ekslem - 20-10-2005 Ik raak altijd helemaal vd wereld als ik van die borreltjes ga zuipen. Probeer het meestal bij bier te houden. Als dat er echt niet meer in kan (niet vaak), stap ik over op bacardi lemon cola light. Bij het eten hoort uiteraard (zoals Treesong aangeeft) een goed glas wijn, ook bij een rustig avondje thuis gaan die flessen goed naar binnen. |