The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Boeken - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Boeken (/showthread.php?tid=1747)

Pages: 1 2 3

Re: Boeken - Gerben Zonderland - 06-01-2009

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Berend Botje Wrote:En daar heb je een toepasselijke avatar bij gezocht?

Nee, die heb ik gekozen nadat ik dit weekend Hostel heb gezien op tv.... :wink:

Ik was tamelijk verbaasd dat die film werd uitgezonden zonder waarschuwing vooraf. Volgens mij schrik je je suf als je per ongeluk langs bepaalde scenes zapt :eeeek:

Hij is inderdaad behoorlijk expliciet....en slecht.

1 sterretje veur de lekkere wieven! :8: (sorry, verkeerde topic)

Re: Boeken - Gerben Zonderland - 07-09-2009

Zap ik langs Boelevaart en daar zie ik Tree's favoriete schrijfster weer eens ongegeneerd haar nieuwe bundel ingebonden pleepapier pluggen. Dead

Re: Boeken - Treesong - 10-09-2009

Gerben Zonderland Wrote:Zap ik langs Boelevaart en daar zie ik Tree's favoriete schrijfster weer eens ongegeneerd haar nieuwe bundel ingebonden pleepapier pluggen. Dead

:-&

Re: Boeken - Gerben Zonderland - 10-09-2009

Treesong Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Zap ik langs Boelevaart en daar zie ik Tree's favoriete schrijfster weer eens ongegeneerd haar nieuwe bundel ingebonden pleepapier pluggen. Dead

:-&

Hopelijk heb je Netniet5 vandaag niet kunnen vinden op je tv, want ze schurkte ook weer aan bij de Blablablafel van Wijf.

Re: Boeken - Bocaloca - 11-09-2009

Ze zat ook weer bij Giel vanmorgen :-"

Re: Boeken - Gerben Zonderland - 11-09-2009

Bocaloca Wrote:Ze zat ook weer bij Giel vanmorgen :-"

Ja, ik meende haar hese gekoer al te herkennen, zonet.... 8-[

Re: Boeken - Ad Wim - 16-09-2009

Over boeken gesproken, heb zojuist Het schervengericht van Afth uitgelezen; wat een fantastisch boek! Meer dan 1000 bladzijdes en geen moment, echt geen moment vervelend. Zo fantastisch gecomponeerd en kwalitatief van een ongekend hoog niveau, ik ben er diep van onder de indruk.

Re: Boeken - Bumme - 16-09-2009

Gelezen op vakantie:

- Alle ballen op Heintje ( Hugo Borst)
- Alleen maar nette mensen ( R. Vuijstje)
- Scharrels, sex en Schaamhaar ( L. de Wit)

Prima vakantie literatuur.

Re: Boeken - buurs - 16-09-2009

Ik heb vorige week "Biografie van een fenomeen" gekocht.

Is ook een echte aanrader! :8:

Re: Boeken - Gerben Zonderland - 17-09-2009

Even Treesong triggeren :

Quote:Nieuw boek Dan Brown breekt verkooprecords
Uitgegeven: 17 september 2009 07:00
Laatst gewijzigd: 17 september 2009 07:00

SAN FRANSICO - Het nieuwe boek van auteur Dan Brown ligt in de Verenigde Staten, Canada en Groot-Brittannië pas een dag in de winkel, maar breekt nu al alle verkooprecords. The Lost Symbol ging meer dan een miljoen keer over de toonbank, meldde de uitgever donderdag. Volgens boekhandels en webwinkels is The Lost Symbol niet aan te slepen. Bij webwinkel Amazon.com werden nog nooit zoveel exemplaren van een boek verkocht op de dag na de publicatie.

Het boek verhaalt over de avonturen van professor Robert Langdon, die zich dit keer verdiept in de vrijmetselarij. Langdon speelde ook de hoofdrol in eerdere boeken van Brown. The Lost Symbol is niet de enige bestseller die Brown op zijn naam heeft staan. Van zijn boek The Da Vinci Code zijn wereldwijd meer dan 80 miljoen exemplaren verkocht.

Re: Boeken - gittermaster - 18-09-2009

Quote:( L. de Wit)

Was t wat? Ik wist niet dat deshotas boeken schreef...

Re: Boeken - Moker! - 14-10-2009

Ik draag een bril....