The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Het Grote Landstitel 2006/2007 Topic (/showthread.php?tid=1811)

Pages: 1 2 3 4 5

- Peter - 04-04-2007

Gomes-Kromkamp,Da Costa,Simons,Salcido-Vayrynen,Culina,Cocu-Tardelli,Kluivert,Zeefuik. NEC 0 - PSV 4. :letitallout: :razz:

- Bumme - 04-04-2007

Ik laat mij de titel nog niet aanpraten door al die zielige geluiden uit Eindhoven. Het is leuk dat het weer spannend is maar voorlopig staan "jullie" nog gewoon drie dikke punten voor. Wij mogen ons geen enkele misstap meer veroorloven terwijl jullie nog ergens twee punten mogen laten liggen..........

- Depor - 04-04-2007

NEC 2 - PSV 1

Als dat gebeurd en Ajax wint loop ik alvast de polonaise naar het Leidseplein

- Peter - 04-04-2007

Depor Wrote:NEC 2 - PSV 1

Vrijdag de 13e NAC thuis kan nooit goedgaan. Wink

- Depor - 04-04-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:NEC 2 - PSV 1

Vrijdag de 13e NAC thuis kan nooit goedgaan. Wink

14e Twente thuis ook niet Wink

- Ekslem - 04-04-2007

Bumme Wrote:Ik laat mij de titel nog niet aanpraten door al die zielige geluiden uit Eindhoven. Het is leuk dat het weer spannend is maar voorlopig staan "jullie" nog gewoon drie dikke punten voor. Wij mogen ons geen enkele misstap meer veroorloven terwijl jullie nog ergens twee punten mogen laten liggen..........

Ben ik het helemaal mee eens. Hoop niet dat de spelers zich ook net zoals een aantal supporters van alles aan laten praten. Nog 4 finales volle bak gas erop dan moet er met mindere spelers ook 'gewoon' van NEC, Utr en Vitesse gewonnen kunnen worden. Twe zal dan doorslaggevend zijn.

- Peter - 04-04-2007

Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:Ik laat mij de titel nog niet aanpraten door al die zielige geluiden uit Eindhoven. Het is leuk dat het weer spannend is maar voorlopig staan "jullie" nog gewoon drie dikke punten voor. Wij mogen ons geen enkele misstap meer veroorloven terwijl jullie nog ergens twee punten mogen laten liggen..........

Ben ik het helemaal mee eens. Hoop niet dat de spelers zich ook net zoals een aantal supporters van alles aan laten praten. Nog 4 finales volle bak gas erop dan moet er met mindere spelers ook 'gewoon' van NEC, Utr en Vitesse gewonnen kunnen worden. Twe zal dan doorslaggevend zijn.

Als je puur naam namen kijkt heb je gelijk. Als je factoren als vertoonde spel, vertrouwen, blessures, uit/thuis spelen en voldoende rust kunnen pakken mee gaat nemen vind ik het best een naieve gedachte om na een maand zonder zege opeens 4 zeges op rij te verwachten. Ik ben toch echt bang dat we een stuntje van onze Brabantse 'vrienden' RKC, NAC of Willem II nodig zullen hebben.

- Depor - 04-04-2007

Peter Wrote:
Ekslem Wrote:

Als je puur naam namen kijkt heb je gelijk. Als je factoren als vertoonde spel, vertrouwen, blessures, uit/thuis spelen en voldoende rust kunnen pakken mee gaat nemen vind ik het best een naieve gedachte om na een maand zonder zege opeens 4 zeges op rij te verwachten. Ik ben toch echt bang dat we een stuntje van onze Brabantse 'vrienden' RKC, NAC of Willem II nodig zullen hebben.

3x winnen + punt bij Twente is genoeg, en imo haalbaar. Gaan ze bij NEC of Twente onderuit dan denk ik dat Ajax kampioen is. In ieder geval spannend!

- Peter - 04-04-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:

3x winnen + punt bij Twente is genoeg, en imo haalbaar. Gaan ze bij NEC of Twente onderuit dan denk ik dat Ajax kampioen is. In ieder geval spannend!

Punt bij Twente? Tis wel thuis tegen een ploeg die krachten wil sparen voor de CL-playoffs en waar 2 spelers in de basis staan die volgend seizoen bij PSV CL willen spelen, dus dat zie ik nog wel zitten. Komend weekend (hopelijk met Koné) is cruciaal.

- Depor - 04-04-2007

Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:

Punt bij Twente? Tis wel thuis tegen een ploeg die krachten wil sparen voor de CL-playoffs en waar 2 spelers in de basis staan die volgend seizoen bij PSV CL willen spelen, dus dat zie ik nog wel zitten. Komend weekend (hopelijk met Koné) is cruciaal.

Die willen vast 3e worden/4e blijven om Ajax te ontlopen, en van PSV winnen is altijd lekker (ook voor de coaches die geen vertrouwen kregen in Eindhoven) dus of die rustig aan gaan doen? Denk het niet.

- Peter - 04-04-2007

Depor Wrote:
Peter Wrote:
Depor Wrote:
Peter Wrote:
Ekslem Wrote:

Die willen vast 3e worden/4e blijven om Ajax te ontlopen, en van PSV winnen is altijd lekker (ook voor de coaches die geen vertrouwen kregen in Eindhoven) dus of die rustig aan gaan doen? Denk het niet.

Onbewust Depor, onbewust. Aissati en Bakkal zullen ook nooit zeggen dat ze het wel goed vinden als ze die pot verliezen, maar toch speelt het mee, dat kan niet anders. Net zo goed als Vertonghen dat komend weekend zal hebben.

- Bumme - 04-04-2007

Rutten en Eikelkamp zullen misschien juist graag laten zien dat ze samen hoofdverantwoordelijk hadden moeten worden bij PSV......

- Peter - 04-04-2007

Bumme Wrote:Rutten en Eikelkamp zullen misschien juist graag laten zien dat ze samen hoofdverantwoordelijk hadden moeten worden bij PSV......

Maar of clubmensen dat dan weer zo graag willen laten zien dat ze daarvoor zelfs Ajax kampioen willen maken. Wink Bovendien staan zij niet op het veld en daar moet het gebeuren. Qua opstelling en wissels kunnen zij weinig doen; het team staat bij hun gewoon heel goed en zal blijven staan.

- Bocaloca - 04-04-2007

Niet zeiken over dat kampioen maken en onzin.
Twente wil gewoon winnen om hoog te eindigen. Psv zal moeten winnen voor de titel, en ajax zal ook gewoon moeten blijven winnen

- Lamme Lennie - 04-04-2007

Bocaloca Wrote:Psv zal moeten winnen voor de titel, en ajax zal ook gewoon moeten blijven winnen

Joh :roll: :lol:

- Bocaloca - 04-04-2007

T had Johan kunnen zijn :8:

- Ad Wim - 04-04-2007

Ajax is in vorm en het gaat allemaal prima nu, maar laten we niet vergeten dat ze Stam en Grygera kwijt zijn voor de rest van de competitie. Dat wordt dus nog wel schutteren achterin en dat moet je niet hebben tegen NAC en Willem II die redelijk op dreef zijn de laatste weken.
Iedereen denkt dat Ajax zomaar even 4x wint...

- Ekslem - 04-04-2007

Dat vangen ze toch op met Heitinga en Vermaelen centraal achterin lijkt me!?

- Ricochan - 04-04-2007

Ze hebben iig meer keus dan psv

- Peter - 04-04-2007

Ricochan Wrote:Ze hebben iig meer keus dan psv

Hoezo dat? Zij halen Heitinga terug van het middenveld. PSV Simons of Cocu. Zij komen met v/d Wiel als jeugdig talent, PSV met Marcellis als jeugdig talent.

- Ad Wim - 04-04-2007

Ekslem Wrote:Dat vangen ze toch op met Heitinga en Vermaelen centraal achterin lijkt me!?
Vermaelen nog niet helemaal fit en bovendien een hele tijd niet gespeeld.
En met Heitinga achterin komt het tot het schutteren waar ik het over had.

- Peter - 09-04-2007

Net even op de Herdgang geweest. Training zou om 10.00 uur beginnen maar de lafaards durfden pas om 10.50 naar buiten omdat er +/- 1000 boze fans stonden. Verder dan het gegooi van wat rauwe eieren als paasgedachte, spreekkoren richting Kluivert en een masaal 'wij willen bloed, zweet en tranen' kwam het niet.

Nu is t gewoon 3 wedstrijden bikkelen, maar ben bang dat PSV alleen kampioen wordt als Ajax en AZ beiden nog een keer verliezen of gelijkspelen. Ajax zie ik evt alleen vrijdag tegen NAC gelijkspelen, AZ zie ik alleen tegen Heerenveen evt. in de problemen komen. Denk dat PSV thuis 2x wint, maar in Utrecht onderuit zal gaan. Ajax wordt sowieso alleen kampioen als de andere 2 nog iets verspelen, dus AZ is gewoon favoriet in mijn ogen.

- Lamme Lennie - 09-04-2007

Peter Wrote:Net even op de Herdgang geweest. Training zou om 10.00 uur beginnen maar de lafaards durfden pas om 10.50 naar buiten omdat er +/- 1000 boze fans stonden. Verder dan het gegooi van wat rauwe eieren als paasgedachte, spreekkoren richting Kluivert en een masaal 'wij willen bloed, zweet en tranen' kwam het niet.

Nu is t gewoon 3 wedstrijden bikkelen, maar ben bang dat PSV alleen kampioen wordt als Ajax en AZ beiden nog een keer verliezen of gelijkspelen. Ajax zie ik evt alleen vrijdag tegen NAC gelijkspelen, AZ zie ik alleen tegen Heerenveen evt. in de problemen komen. Denk dat PSV thuis 2x wint, maar in Utrecht onderuit zal gaan. Ajax wordt sowieso alleen kampioen als de andere 2 nog iets verspelen, dus AZ is gewoon favoriet in mijn ogen.

Heerlijk he die underdogpositie aannemen? Al wordt PSV kampioen, dat gedraaikont van jou na de winterstop heetf het seizoen al goed gemaakt
:Big Grin

En Ajax had toch alleen maar makkies?

- Depor - 09-04-2007

Peter Bos...het kleine broertje van Wouter

- Peter - 09-04-2007

Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Net even op de Herdgang geweest. Training zou om 10.00 uur beginnen maar de lafaards durfden pas om 10.50 naar buiten omdat er +/- 1000 boze fans stonden. Verder dan het gegooi van wat rauwe eieren als paasgedachte, spreekkoren richting Kluivert en een masaal 'wij willen bloed, zweet en tranen' kwam het niet.

Heerlijk he die underdogpositie aannemen? Al wordt PSV kampioen, dat gedraaikont van jou na de winterstop heetf het seizoen al goed gemaakt
:Big Grin

En Ajax had toch alleen maar makkies?

Wat heb ik eraan om op een forum de underdogpositie aan te nemen? Ik heb ze zien spelen in Nijmegen. Als dat zo blijft wordt het in Utrecht echt geen 3 punten.

En Ajax had zeker alleen makkies ja, iedere andere titelkandidaat zou zo'n kans niet verspelen, maar zonder Stam is het allemaal nog te jong en mentaal veel te zwak om de druk aan te kunnen. Vrijdag moeten ze (tijdelijk) de kopposititie pakken; ik denk dat ze met die druk al heel veel moeite gaan hebben. De andere 2 potjes winnen ze wel.

- Bumme - 10-04-2007

Peter Wrote:Verder dan het gegooi van wat rauwe eieren als paasgedachte, spreekkoren richting Kluivert en een masaal 'wij willen bloed, zweet en tranen' kwam het niet.

Ach ja, wat moet je anders met Pasen.............stumperd(s)!

- Gerben Zonderland - 10-04-2007

Peter Wrote:En Ajax had zeker alleen makkies ja, iedere andere titelkandidaat zou zo'n kans niet verspelen

Hoeveel hebben we daar eigenlijk van in Nederland? Een stuk of 7, 8?
NEC had de laatste twee thuiswedstrijden tegen Excelsior en Twente verloren en die daarvoor nipt met 1-0 gewonnen van RKC(!!!!!), terwijl RKC de laatste 4 thuiswedstrijden tegen Roda, Roda, Vitesse en Heracles had gewonnen, dus wie had er nou de moeilijkste tegenstander????

- Ricochan - 10-04-2007

Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:En Ajax had zeker alleen makkies ja, iedere andere titelkandidaat zou zo'n kans niet verspelen

Hoeveel hebben we daar eigenlijk van in Nederland? Een stuk of 7, 8?
NEC had de laatste twee thuiswedstrijden tegen Excelsior en Twente verloren en die daarvoor nipt met 1-0 gewonnen van RKC(!!!!!), terwijl RKC de laatste 4 thuiswedstrijden tegen Roda, Roda, Vitesse en Heracles had gewonnen, dus wie had er nou de moeilijkste tegenstander????

AJAKS

- goa - 10-04-2007

Peter Wrote:iedere andere titelkandidaat zou zo'n kans niet verspelen

En dat nu uit de mond van een PSV' er :lol:

- Depor - 10-04-2007

Je kan ook zeggen dat R.Koeman juist de puinhoop van Hiddink en vRaaij kan gaan opruimen, club die ondanks een kwart en een halve finale CL geen geld heeft, gebouwd is op een aantal huurspelers + Cocu en Simons. Maar 2 spitsen waarvan er 1 geblesseerd was en de andere niet in vorm, om dat nou allemaal op 1 man af te schuiven is ook wel makkelijk.
Idem bij Feyenoord, het is niet zo gek dat E.Koeman drama spelers heeft moeten halen, er was 0 geld. Net een voorzitter weggejaagd met de hoop dat er dan meer geld van investeerders zou komen en de aansluiting dan wel even gevonden kan worden.

Vooralsnog staan PSV en F'noord 1e en 5e en daar hadden ze allebei voor getekend.