The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Muziekkwissie - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7) +--- Forum: Tips/Verzoeken/Mededelingen/Foutmeldingen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=22) +--- Thread: Muziekkwissie (/showthread.php?tid=187) |
- Treesong - 30-09-2005 goa Wrote:Eenzaamheid denk ik nu toch echt. Zou kunnen, maar wat doet Sjakie van de hoek er dan tussen? :waf: - goa - 30-09-2005 Sjakie gaat dagelijks langs bij zijn Oma die alleen woont en toont daarmee zijn gouden hart :!: - Treesong - 30-09-2005 Allez vooruit: Le Moribond van Sjakie Brel krijg je er nog bij! - Davydoff - 30-09-2005 Treesong Wrote:goa Wrote:Eenzaamheid? Dromen? Vogelbekdieren? Ik kom er niet uit :letitallout: Henk die dood gaat, maar in Het Regent Zonnestralen toch blijkt te leven. - Treesong - 30-09-2005 Nota bene mr. Nineties zit op het goeie spoor! =D> (alleen is het herman... henk neukt de ex van die bolle acda :wink: ) - Marshall - 30-09-2005 Oftewel, in elk van de songs is het onderwerp overleden (minstens aan het einde van het liedje)... Radar love: zijn lief is dood Sjakie: wordt soldaat en de vrede is te laat -> dood I can't stand losing you: de zanger maakt zichzelf van kant Space oddity: astronout (of een overgedoseerde junk?) zweeft zijn dood tegemoet harold the barrel ken ik niet maar zal ook wel zoiets zijn - Treesong - 30-09-2005 Marshall Wrote:Oftewel, in elk van de songs is het onderwerp overleden (minstens aan het einde van het liedje)... Precies... ieder nummer eindigt met de (aanstaande) dood van (een van) de protagonist(en)... :wink: - goa - 30-09-2005 Sja, de dood is natuurlijk de ultieme eenzaamheid :wink: - Davydoff - 30-09-2005 Treesong Wrote:Nota bene mr. Nineties zit op het goeie spoor! =D> En jij denk Henk? Wie mag dat wezen? Herman gooit z'n tas ver de vijver in. Fuck!!! - Mukkus - 30-09-2005 De liedjes gaan over gristenhonden! - Treesong - 30-09-2005 goa Wrote:Sja, de dood is natuurlijk de ultieme eenzaamheid :wink: Daarom ben ik ook van plan te gaan rondspoken... :wink: Even voor de volledigheid: Can't stand Losing You - Sting gaat zelfmoord plegen, want hij is zo eenzaam en alleen Harold the Barrel - Harold springt eenzaam en alleen van het dak Radar Love - Barrie Hooi rijdt zich eenzaam en een beetje alleen te pletter Space Oddity - Major Tom sterft eenzaam en alleen in de ruimte Hallo! Bandoeng! - Ouwe oma krijgt dodelijk hartinfarct - eenzaam en alleen uiteraard Sjakie van de Hoek - Sjaak wordt in de oorlog voor ze kop geschoten/komt onder een tank/ stikt in de rats, kuch en bonen, afijn: de vrede kwam voor hem te laat. Eleanor Rigby - Gaat eenzaam en alleen de pijp uit Le Moribond - Sjaak gaat dood en presenteert nog even de rekening - Davydoff - 30-09-2005 Wat is de link tussen R.E.M. en de TV serie Taxi? :wink: Wat is de link tussen 2 Live Crew en Stanley Kubrick? :wink: - goa - 30-09-2005 :lol: - Treesong - 30-09-2005 Davydoff Wrote:Wat is de link tussen R.E.M. en de TV serie Taxi? :wink: REM - Man on the Moon - Andy Kaufman - Latka - Taxi - Marshall - 30-09-2005 Davydoff Wrote:Wat is de link tussen R.E.M. en de TV serie Taxi? :wink: Maarten Spanjer ![]() Andy Kaufmann uiteraard... - goa - 30-09-2005 Me so horny van 2 Live Crew komt uit Full Metal Jacket (Vietnamees hoertje) - Treesong - 30-09-2005 Kijk, dat ging toch een stuk rapper... en nu mag goa wat verzinnen, want met die gedachtenkronkels van mij schiet het niet op :| - goa - 30-09-2005 Ik had er een pagina of wat al eentje neergezet waar ik nog geen antwoord op heb. Is die te moeilijk? Dont you forget about me - Simple Minds en Burnin' Up - Madonna - Davydoff - 30-09-2005 goa Wrote:Ik had er een pagina of wat al eentje neergezet waar ik nog geen antwoord op heb. Is die te moeilijk? Weird Al Yankovic? - Treesong - 30-09-2005 goa Wrote:Ik had er een pagina of wat al eentje neergezet waar ik nog geen antwoord op heb. Is die te moeilijk? Voor mij wel :oops: Ik dacht eerst aan een soundtrack... of dat ze geen van beiden op een regulier album zijn uitgebracht... maar dat was het dus niet - goa - 30-09-2005 Nee. We zouden ook Dance all days van Wang Chung kunnen toevoegen - Treesong - 30-09-2005 goa Wrote:Nee. We zouden ook Dance Hall days van Wang Chung kunnen toevoegen Dan riekt het toch naar brat pack films als The Breakfast Club - goa - 30-09-2005 Uiteraard. Simple Minds en Wang Chung staan met die nummers beide op de sountrack van The Breakfast Club. Dat is dan weer een bandje (hit: Right on Track) waar Madonna ooit nog als drummer heeft gewerkt. - Treesong - 30-09-2005 Dan nu weer een simpele! The link please: Snowy White - Bird of Paradise Ultravox - Vienna Gary Moore - Still got the blues - Marshall - 30-09-2005 Treesong Wrote:Dan nu weer een simpele! Allen zijn verfkleuren van de Praxis? ![]() - goa - 30-09-2005 Thin Lizzy! - Bocaloca - 30-09-2005 Midge Ure - Treesong - 30-09-2005 De enige echte rockband uit Ierland uiteraard! :wink: - Treesong - 30-09-2005 Geen animo meer? Hier is nog een vraag! Wat is de link tussen de volgende nummers: - Una Paloma Blanca - De Hans Bouwens Selectie - Whiskey in the Jar - Thin Lizzy - Green, green grass of home - Tom Jones - Bohemian Rhapsody - Queen - Treesong - 03-10-2005 Is het nou zo lastig? :| |