The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Beker ronde 2: FC CT vs Komkommer - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10) +--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25) +--- Thread: Beker ronde 2: FC CT vs Komkommer (/showthread.php?tid=2118) |
- Legion - 11-04-2007 1-2 Lipsie in Oranje - gittermaster - 11-04-2007 oke mannen, come on CT... Nu met z'n allen knokken voor die tweede.... - Fred Naaigaren - 11-04-2007 Heb je wel strafschopnemers geselecteerd? - Box Brother - 11-04-2007 en weer 2 om de oren.... ik ben beide keren kansloos... - T00L - 11-04-2007 Dre Wrote:Legion Wrote:Wat de F*** is Dre aan het doen? Die gast loopt achterin constant te pingelen #-o Volgende keer mag je ze dan best iets meer dan 3 minuten de tijd geven daarvoor :p - Antidote - 11-04-2007 Box Brother Wrote:en weer 2 om de oren.... ik ben beide keren kansloos...Heb je het over de twee goals die al geweest zijn of zijn er nog twee boven op de twee die we al tegen hadden. - gittermaster - 11-04-2007 ![]() ![]() - Antidote - 11-04-2007 gittermaster Wrote:Gelukkig maar! Van een afstand is het soms wat lastiger om te volgen. Kom op met onze tweede goal. - gittermaster - 11-04-2007 3 verse krachten erin in de 75e minuut... Come on CT...... - Fred Naaigaren - 11-04-2007 Helaas, we liggen eruit :cry: - Legion - 11-04-2007 Jammer JOh.. Nelson City wint overigens met 15-0 :eeeek: Lipsie veruit de beste CT-er. Tot zaterdag Henkie - Antidote - 11-04-2007 Fred Naaigaren Wrote:Helaas, we liggen eruit :cry:Dat is zwaar klote zeg! Had graag de dubbel gezien. Nu maar vol richten op het de enige echte titel. - gittermaster - 11-04-2007 kutzooi zeg. erg jammer... - gittermaster - 11-04-2007 Overigens zowel Acda als Onstein 6 geslaagde tackles. Erg nuttig imo. - Vietjes - 11-04-2007 T00L Wrote:Fred Naaigaren Wrote:Hoe laat begint deze wedstrijd eigenlijk? :cry: - Vietjes - 11-04-2007 Helaas heren. Goeie pot Lipsie. - Lamme Lennie - 11-04-2007 gittermaster Wrote:Overigens zowel Acda als Onstein 6 geslaagde tackles. Maar dan heb je het ook wel gehad. Van de overige 27 tackles werden er 5 gewonnen :eeeek: :eeeek: - Lamme Lennie - 11-04-2007 Erg jammer dit, ik ben heel nieuwsgierig naar de bewegende beelden om te zien waar het precies fout is gegaan (als dat duidelijk wordt) - Nr. 12 - 11-04-2007 Damnit, Ik zie (net als iedereen?) graag de beelden, dan kunnen we er wat aan doen voor zondag. We gaan nu voor het kampioenschap. PS: ik sta elke zaterdag en zondag paraat op 100%, zo heb ik mijn trainingsschema opgesteld. Hierdoor verlies regelmatig wel een training, maar ik vind de wedstrijden nu Belangrijker. Ik wil dit jaar Kampioen worden en daarvoor moeten we zondag 100% zijn. Maar dat is mijn bescheiden mening. - Forever - 11-04-2007 Box Brother Wrote:en weer 2 om de oren.... ik ben beide keren kansloos... Als keeper heb je gewoon lage skills tov de aanvallers. Dus het is logisch dat je veel ballen niet hebt. Wat moet je met een skilltotaal van 15 punten doen tegen een aanvaller die meer dan het dubbele heeft. ![]() Maar balen die nederlaag. Maar met zijn alle de schouders onder zetten. Goed luistern naar elkaars opmerkingen en kritieken. en hopelijk komen we er zo weer sterker uit. - T00L - 11-04-2007 de beelden: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.megaupload.com/?d=FCTWKL1I">http://www.megaupload.com/?d=FCTWKL1I</a><!-- m --> - Marshall - 11-04-2007 Naar aanleiding van deze wedstrijd gaan we de ind orders maar eens aanpassen want dit is kut met peren. 4x probeer ik erlangs te glippen en 4x opgevangen. 1x geschoten en simpel gepakt... schijtzooi dta we dr uitliggen - Mac - 12-04-2007 tja we werden hier niet echt weggespeeld ofzo. Waren zelfs de betere. Het enige wat me opviel was dat er heeel veel gepassed werd en dat volgens mij heel veel mensen dribbelen uit hebben staan. - gittermaster - 12-04-2007 Ik denk dat dit gewoon een ongelukkige nederlaag is geweest... Dat gebeurt nou eenmaal in het voetbal. - T00L - 12-04-2007 wat mij vooral opviel was dat we de tegenstander vanaf de 75e minuut (na de wissels) echt totaal vast hebben gezet. - Lamme Lennie - 12-04-2007 T00L Wrote:wat mij vooral opviel was dat we de tegenstander vanaf de 75e minuut (na de wissels) echt totaal vast hebben gezet. jaja, ik sta er zaterdag vanaf het begin :wink: - Devlin - 12-04-2007 Mac Wrote:tja we werden hier niet echt weggespeeld ofzo. Waren zelfs de betere. Het enige wat me opviel was dat er heeel veel gepassed werd en dat volgens mij heel veel mensen dribbelen uit hebben staan. ik heb als rechterwinger dribbelen altijd aanstaan, speelde zelf overigens echt een dramawedstrijd...zondag dan maar weer beter! - Dre - 12-04-2007 Zie je wel Didier Rules!! - T00L - 12-04-2007 hoezo? - Dre - 12-04-2007 gittermaster Wrote:Overigens zowel Acda als Onstein 6 geslaagde tackles.Erg nuttig imo. Zegt meer dan genoeg ![]() |