The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Excelsior - AZ - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Forum: Archief (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=25)
+--- Thread: Excelsior - AZ (/showthread.php?tid=2202)

Pages: 1 2 3

- de nieuwe - 29-04-2007

En Molhoek voor Jenner, nu al 3 x gewisseld; gewaagd hoor.

- Frits - 29-04-2007

cziommer geel

- Hoef - 29-04-2007

2-1 Exc

- Bakke - 29-04-2007

Pffft allemensen.... spanning Smile !

- FC Petr - 29-04-2007

2-2 Koevermans =D>

- centre court - 29-04-2007

Pfff. Nu heeft az dus genoeg aan 1 goal. dit is niet normaal meer. en dan ben ik nog niet eens voor één van de 3 ploegen.

- Lamme Lennie - 29-04-2007

10 tegen 10

dat gaat az dus nog winnen.

Van Dieren met zijn Feyenoord-hart doet er ook alles aan om ajax te naaien. zelfs een wedstrijd missen in de playoffs laat ie op deze manier lopen. :8:

- FC Petr - 29-04-2007

Kom op AZ!!! [-o<

- FC Petr - 29-04-2007

3-2 #-o

- Bakke - 29-04-2007

Voskamp.

- Mukkus - 29-04-2007

Een beetje de wedstrijd van de Heerenveen-huurlingen. Waterman na 18 minuten al rood en Henrico Drost die de 2-1 erin schiet.

Wat zie ik ernaar uit om die kop van Louis SchanDaal straks te zien. Dan denk ik nog niet eens aan al die alkmaarders die hun complete straat versierd hadden......prachtige beelden van diepe teleurstelling. Emo-tv, heerlijk.

- de nieuwe - 29-04-2007

Mukkus Wrote:Een beetje de wedstrijd van de Heerenveen-huurlingen. Waterman na 18 minuten al rood en Henrico Drost die de 2-1 erin schiet.

Wat zie ik ernaar uit om die kop van Louis SchanDaal straks te zien. .
Was net al ff een reactie bij de NOS. Ongelooflijk slechte verliezer en naar PSV (lees:koeman) toe zeer onsportief.

Mukkus Wrote:Een beetje de wedstrijd van de Heerenveen-huurlingen. Waterman na 18 minuten al rood en Henrico Drost die de 2-1 erin schiet.

Wat zie ik ernaar uit om die kop van Louis SchanDaal straks te zien. Dan denk ik nog niet eens aan al die alkmaarders die hun complete straat versierd hadden......prachtige beelden van diepe teleurstelling. Emo-tv, heerlijk.

vergeet niet die az-debiel die deze week al de kampioensdatum heeft laten tatoeëren. :lol:

- Amor Fati - 29-04-2007

Ik kom net terug uit Alkmaar (moest zelf een wedstrijd spelen). Tijdens de wedstrijd werd iedereen op de hoogte gehouden, maar na de wedstrijd was het vrij stilletjes daar...

Was verder ook rustig in alkmaar, slechts ongeloof

- Gerben Zonderland - 29-04-2007

FC Petr Wrote:...en jij denkt dat Lokhoff, AZ wel even vanaf de tribune op de knietjes krijgt omdat hij een vriendje van HtC is. Undecided

Jazeker dacht ik dat! Undecided

- Kennedy - 29-04-2007

centre court Wrote:

vergeet niet die az-debiel die deze week al de kampioensdatum heeft laten tatoeëren. :lol:
[Image: AZtatoo100.jpg]

- Dre - 29-04-2007

hehe wat een malloot. Wat zal ie spijt hebben :lol:

- centre court - 30-04-2007

lekker voor 'm. kaasboer.

- v.v. Boom - 30-04-2007

Dugarry Wrote:Wie heeft er na dit seizoen trouwens de meeste landstitels, europacups en KNVB bekers?

Ik weet alleen dat Ajax de europacup 1, 2, 3 en de Champions League heeft, wellicht is dit niet genoeg om de grote prijzenkasten van Feyenoord en PSV voor te blijven, met al die turkse en cypriotische toernooioverwinningen.
Misschien moet jij gewoon voor Real Madrid worden, die hebben immers de meeste Europa Cup q (cq. Champions League) overwinningen Big Grin

- FC Petr - 01-05-2007

Gerben Zonderland Wrote:
FC Petr Wrote:...en jij denkt dat Lokhoff, AZ wel even vanaf de tribune op de knietjes krijgt omdat hij een vriendje van HtC is. Undecided

Jazeker dacht ik dat! Undecided

Foutje, bedankt. :cheers: