The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
RKC... - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: RKC... (/showthread.php?tid=2270) |
- Ekslem - 25-05-2007 Lamme Lennie Wrote:Ten Heuvel zal ook niet echt lekker slapen vannacht :eeeek: Ed-tje of zo? - D'r an met de lippe - 25-05-2007 RKC balanceerde op de rand van de afgrond. Geinig om die Wotte met zijn grote waffel peentjes te zien zweten. Het wordt nog een 'hell of a job' voor de Waalwijkers. Excelsior voegt zich in ieder geval weer bij onze concurrenten. Uiteindelijk hebben ze dit seizoen toch een knappe prestatie geleverd. - waf - 25-05-2007 D'r an met de lippe Wrote:Excelsior voegt zich in ieder geval weer bij onze concurrenten. ik was er bij! ik vond dat ze vrij matig speelden. er loopt echt een aantal kneuzen in dat team die gewoon voor spek en bonen meedoen. zo'n bandjar op rechtsback daar komt helemaal niets uit en verdedigend is het ook geen licht. die voskamp in de spits vind ik alle keren dat ik hem zag echt absoluut drama, maar topcoach lokhof is het duidelijk niet met me eens. achtereen zet hij een geblesseerde drost, vind ik ook vrij link. al met al kon deze pot alle kanten op, maar de eerste goeie pass van luiks was voldoende voor slory. ik heb nog pijn in mijn oren van die kuttrommels uit roosendaal. alle trommelclubs naar de jupiler liek! - Ricochan - 25-05-2007 Excelsior mag slory we een standbeeld geven, hij heeft zo'n beetje alle (belangrijke) goals gemaakt dit seizoen ! - Lamme Lennie - 25-05-2007 Ekslem Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ten Heuvel zal ook niet echt lekker slapen vannacht :eeeek: Nee, een niet te missen kans! : - Ekslem - 25-05-2007 Lamme Lennie Wrote:Ekslem Wrote:Lamme Lennie Wrote:Ten Heuvel zal ook niet echt lekker slapen vannacht :eeeek: schijnbaar wel dus :razz: - D'r an met de lippe - 25-05-2007 waf Wrote:ik was er bij! Dus er zitten wel degelijk Feyenoorders op de tribune daar :razz: waf Wrote:ik vond dat ze vrij matig speelden. er loopt echt een aantal kneuzen in dat team die gewoon voor spek en bonen meedoen. zo'n bandjar op rechtsback daar komt helemaal niets uit en verdedigend is het ook geen licht. die voskamp in de spits vind ik alle keren dat ik hem zag echt absoluut drama, maar topcoach lokhof is het duidelijk niet met me eens. Zet Rudy Jansen dan ook op rechtsback. Hield zich in het eerste eredivisie seizoen van Heracles toch heel redelijk stand. In de eerste instantie vond vrijwel elke Heracles supporter het ook jammer dat hij vertrok, nota bene naar een concurrent! Toen wisten we echter nog niet dat we Boakye er voor terug kregen... Hoe dan ook, Excelsior heeft een klasse prestatie geleverd. Vanaf het moment dat wij veilig waren gunde ik ze het ook wel. waf Wrote:ik heb nog pijn in mijn oren van die kuttrommels uit roosendaal. alle trommelclubs naar de jupiler liek! :waf: Ricochan Wrote:Excelsior mag slory we een standbeeld geven, hij heeft zo'n beetje alle (belangrijke) goals gemaakt dit seizoen ! Zo heeft elke club wel zijn helden, zonder Pieckenhagen hadden wij het wellicht ook niet gered. - Peter - 25-05-2007 D'r an met de lippe Wrote:waf Wrote:ik was er bij! En nu maar afwachten of Mukkus honger heeft. - Lamme Lennie - 27-05-2007 0-1 :cry: - RR - 27-05-2007 1-0 v. Kouwen 2-0 Kantelberg =D> - Ricochan - 27-05-2007 doeiiiiii wottuh ! - Ekslem - 27-05-2007 3-0.... 1 Brabants cluppie minder in de eredivisie :cry: - D'r an met de lippe - 27-05-2007 En we zwaaien met zijn allen naar RKC... Leedvermaak. Nou de concurrentie is bekend voor aankomend seizoen. - Bumme - 27-05-2007 Ekslem Wrote:3-0.... 1 Brabants cluppie minder in de eredivisie :cry: Nog altijd 3 teveel............. - Ekslem - 27-05-2007 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:3-0.... 1 Brabants cluppie minder in de eredivisie :cry: Ga jij nou maar je handjes dichtknijpen met voorronde CL :razz: - Bumme - 27-05-2007 Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Ekslem Wrote:3-0.... 1 Brabants cluppie minder in de eredivisie :cry: :wink: geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen,geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen, geen kopenhagen............ - Ricochan - 27-05-2007 Bumme Wrote:Ekslem Wrote:Bumme Wrote:Ekslem Wrote:3-0.... 1 Brabants cluppie minder in de eredivisie :cry: Hahaha schijterds : - Treesong - 27-05-2007 Ekslem Wrote:1 Brabants cluppie minder in de eredivisie :cry: - Ricochan - 27-05-2007 liever een brabo dan een limbo - de nieuwe - 27-05-2007 Ricochan Wrote:liever een brabo dan een limboghehe - Riekki - 27-05-2007 Ricochan Wrote:liever een brabo dan een limbo Liever een limbo dan een rico - Depor - 27-05-2007 VVV :eeeek: Naja, RKC, VVV is ook lood om oud ijzer. Nep belgen. - de nieuwe - 27-05-2007 Depor Wrote:VVV :eeeek:Eerder duitsers dan, denk ik :wink: - Kennedy - 27-05-2007 de nieuwe Wrote:Friezen :wink:Depor Wrote:VVV :eeeek:Eerder duitsers dan, denk ik :wink: - Fabian - 27-05-2007 Gewoon een teringend rijden.... - harry_bierdop - 27-05-2007 Fabian Wrote:Gewoon een teringend rijden.... Valt wel mee hoor :8: - Riekki - 27-05-2007 Fabian Wrote:Gewoon een teringend rijden.... nog geen 2 uurtjes....valt toch best wel mee?!? - Depor - 28-05-2007 Je zal maar als Groningen naar Venlo moeten...3 uur rijden :eeeek: - Fabian - 28-05-2007 Riekki Wrote:Fabian Wrote:Gewoon een teringend rijden.... 2 uur heen, 2 uur terug. Waalwijk doe ik in één ritje.... Gewoon klote dus ! :wink: - Ricochan - 28-05-2007 Riekki Wrote:Ricochan Wrote:liever een brabo dan een limbo |