The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Zomerdip? - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Zomerdip? (/showthread.php?tid=2528) |
- Peter - 07-08-2007 Treesong Wrote:Peter Wrote:Mukkie wil je ook nog even happen? Is het trio weer compleet. =D> En toch denk ik dat we irl prima door 1 deur zouden kunnen (zolang je een beetje je Amsterdamse arrogante roots verbergt uiteraard). :razz: - Treesong - 07-08-2007 Peter Wrote:En toch denk ik dat we irl prima door 1 deur zouden kunnen Misschien... maar dan moet je wel je moeder thuislaten en die andere foto's uit het incest-album ![]() - Peter - 07-08-2007 Ik ga niet met mn moeder naar de achterhoek, wat denk jij nou! - Treesong - 07-08-2007 Peter Wrote:Ik ga niet met mn moeder naar de achterhoek, wat denk jij nou! Ik denk eerlijk gezegd dat jullie het gewoon en plein publique doen - Depor - 07-08-2007 Treesong Wrote:Peter Wrote:Ik ga niet met mn moeder naar de achterhoek, wat denk jij nou! Hij zegt ook niet, ik doe het niet met mijn moeder in de Achterhoek.... - Peter - 07-08-2007 Misschien komt ze een daggie langs, ze is dol op de sauna! - Treesong - 07-08-2007 ![]() - Fred Naaigaren - 07-08-2007 Vret Mien Gras Wrote:Verder dan 114.473 kan niet want ik heb het al >10x gegooid.Collega van me gooit net 114.681 meter. - Vret Mien Gras - 07-08-2007 Damn kutspel, dan moet ik dat ook kunnen. - Fred Naaigaren - 07-08-2007 Ik wil je niet in een dip werken Vret, maar hij gooit nu zelfs 114.734 - Vret Mien Gras - 07-08-2007 Je wil me niet in een dip werken...... Je haat me gewoon :razz: - Peter - 07-08-2007 Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! - kooltje - 07-08-2007 ik snap er geen reet van hoe jullie over de 100 meter gooien. ik gooi hem 10x door het raam...10x 37 meter . hij gaat het raam uit...remt af bij de schoorsteen...en dwarrelt het gras in naar de 37 meter. kan het ook anders? - Peter - 07-08-2007 Als je harder of hoger door het raam gooit heb je geen last van dat draaien bij de schoorsteen, dan kom je verder. - Vret Mien Gras - 07-08-2007 kooltje Wrote:ik snap er geen reet van hoe jullie over de 100 meter gooien. ik gooi hem 10x door het raam...10x 37 meter . hij gaat het raam uit...remt af bij de schoorsteen...en dwarrelt het gras in naar de 37 meter. kan het ook anders? Zie: Vret Mien Gras Wrote:AssyriskaFF Wrote:hoe kom je zo ver? - Jansoe - 07-08-2007 Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! Zij werken tenminste... - Peter - 07-08-2007 Jansoe Wrote:Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! Ik idd niet echt, maar krijg toch netjes elke maand een mooi bedrag op mn rekening. : ![]() - Box Brother - 07-08-2007 Peter Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! om de ww-uitkering nou een mooi bedrag te noemen... :roll: - Peter - 07-08-2007 Box Brother Wrote:Peter Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! Mwah ik ben iig de meest verdienende student met recht op studiefinanciering. :razz: - Adder - 07-08-2007 Er zijn er hier toch wel een aantal kudde dieren zeg..... Hoe makkelijk scoren zeg, allemaal tegen Peter. Nou roept hij ook wel regelmatig domme dingen, maar hoe jullie er toch allemaal op in gaan zeg......het word gewoon droef. Shit, nou heb ik toch gereageerd, waar ik het al een paar Maanden tegen kon houden..... - Box Brother - 07-08-2007 Peter Wrote:Box Brother Wrote:Peter Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! Yes.... â⬠10.630,74 netto over het gehele jaar 2007, dus ongeveer 886 netto per maad... het is maar wat je een mooi bedrag noemt. Maar zolang jij er maar gelukkig mee bent ![]() - Vret Mien Gras - 07-08-2007 Adder Wrote:Er zijn er hier toch wel een aantal kudde dieren zeg..... Juist, dat heb ik een maand geleden ook al opgemerkt. Het is hetzelfde als Duitse grapjes over Tukkers, om te huilen die opmerkingen! - Peter - 07-08-2007 Box Brother Wrote:Peter Wrote:Box Brother Wrote:Peter Wrote:Jansoe Wrote:Peter Wrote:Bij wat voor bedrijven werken jullie zeg? Hele dag in de baas zn tijd met een vliegtuigje gooien.. respect! Precies. :razz: Das meer dan genoeg voor een student die als enige 'verplichting' (want thuisblijven staat uiteraard vrij) 10 uur school per week heeft. Ik heb 0 euro aan vaste lasten in de maand dus ik hou zelfs over. :8: - Mukkus - 07-08-2007 Peter Wrote:Ik heb 0 euro aan vaste lasten in de maand [baby] - harry_bierdop - 08-08-2007 Net mijn 1e 5 uur gewerkt van 2007, gelukkig was het maar eenmalig :razz: ! Werken is -EV, poker is +EV ! |