The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Heracles-Ajax - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Heracles-Ajax (/showthread.php?tid=2659) |
- waf - 17-09-2007 buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! - Treesong - 17-09-2007 waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! Ontzettende Karl Noten datjederbent![baby] - Peter - 17-09-2007 Beaam. We misschien nog supporters van aardig wat clubs helaas. Zou mooi zijn als er van elke club een fan hier kwam. - Treesong - 17-09-2007 Peter Wrote:Beaam. We misschien nog supporters van aardig wat clubs helaas. Zou mooi zijn als er van elke club een fan hier kwam. Dat zou statisties meer Brabanders betekenen! En Limburgers! Nou, dank je de koekoek! :eeeek: - waf - 17-09-2007 Peter Wrote:Beaam. We misschien nog supporters van aardig wat clubs helaas. Zou mooi zijn als er van elke club een fan hier kwam. ik begrijp weer niets van wat je schrijft. bovendien heeft alleen ajakkes fans. - waf - 17-09-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! kijk nou maar uit, anders roep ik op het stadhuisplein heel hard dat je een ajakkessied bent. - Treesong - 17-09-2007 waf Wrote:bovendien heeft alleen ajakkes fans. Gelukkig maar... Bij jullie komt er op warme dagen zeker een of andere Willie Batenburg kloon over de tribunes waggelen met een waaiertje... [gay] - waf - 17-09-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:bovendien heeft alleen ajakkes fans. beetje respect voor wijlen willy. ![]() - Treesong - 17-09-2007 waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! Moet ik zeker ook een sandwichbord om met "I hate cockroaches" :eeeek: - Peter - 17-09-2007 Treesong is duidelijk een stedeling. :razz: - Treesong - 17-09-2007 waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:bovendien heeft alleen ajakkes fans. 1 held? DRIE helden! ![]() ![]() - waf - 17-09-2007 Treesong Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! nee, dan doet het te weinig pijn als ze met z'n vieren op je inschoppen. - Treesong - 17-09-2007 waf Wrote:nee, dan doet het te weinig pijn als ze met z'n vieren op je inschoppen. En als ik dan heel mooi Ketelbinkie ga zingen? 8-[ - waf - 17-09-2007 Treesong Wrote: [gay] - Treesong - 17-09-2007 Liever drie dikke nichten dan een demente dwerg zullewedanmaarzegge :wink: - waf - 17-09-2007 Treesong Wrote:Liever drie dikke nichten dan een demente dwerg zullewedanmaarzegge :wink: kom je nu officeel uit de kast? :eeeek: egwel liever een demente dwerg. - Treesong - 17-09-2007 Ik heb het kleine menneke nog mogen zien optreden en niemand zong inderdaad de blues zoals die demente Willie B. dat deed :cry: - Berend Botje - 17-09-2007 Kom ik vrijdagavond om ongeveer 23:30 op station Bijlmer uit de trein stappen, is gvd de metro weer afgesloten omdat er een massa mensen in de Arena naar drie andere lui hadden gekeken en geluisterd, en nu ook naar huis wilden. Weer een half uur oponthoud. - Mac - 18-09-2007 23.30 uitstappen op station bijlmer is sowieso vragen om problemen ![]() - D'r an met de lippe - 18-09-2007 waf Wrote:vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! :cheers: - Legion - 18-09-2007 waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! Mee eens. Ik heb echter wat moeite met de kleine clubs die pretenderen onterecht verloren te hebben van een ex-topploeg, en de week erna gewoon weer 3 punten naar een degradatiekandidaat gaan brengen. Maar hulde voor de forum inbreng uit Almelo =D> - D'r an met de lippe - 18-09-2007 Legion Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! Ik heb moeite met arrogante topclubs die er blindelings van uit gaan dat de overwinning tegen een degradatiekandidaat wel terecht was. De situatie word pas echt grappig als later ook nog is blijkt dat ze oordelen op basis van een samenvatting of een commentator die in een nichterig Ajax shirt slaapt. En nogmaals, het is niet zo vanzelfsprekend dat die Spartanen zaterdag van ons winnen. Dat hoort onder de noemer 'grove denkfout' of 'grove onderschatting'. - gittermaster - 18-09-2007 D'r an met de lippe Wrote:Legion Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! Ik heb moeite met mensen die ten aller tijden huilen over commentatoren die in nichterige ajax-shirts slapen - waf - 18-09-2007 gittermaster Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Legion Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! ik heb moeite met mensen die moeite hebben met mensen die ten aller tijden huilen over commentatoren die in nichterige ajax-shirts slapen. - Legion - 18-09-2007 gittermaster Wrote:D'r an met de lippe Wrote:Legion Wrote:waf Wrote:buiten hun kutveld vind ik het toch mooi dat we een heraclied in ons midden hebben! Iedereen weet inderdaad allang dat dat alleen Jack van Gelder is - Vret Mien Gras - 18-09-2007 En ik met teletekstsupporters die forums bevuilen met hun grootspraak, media wat duidelijk een club de voorkeur geeft, Tree wat een plaatje van relnicht Gerard plaatst, mensen die de kleinere clubs onderschatten, scheidsrechters die clubvoorkeur hebben, personen die Peter een kleuter noemen en zelf nog maar net van het bedplassen af zijn en Luinge. - waf - 18-09-2007 Vret Mien Gras Wrote:En ik met teletekstsupporters die forums bevuilen met hun grootspraak, media wat duidelijk een club de voorkeur geeft, Tree wat een plaatje van relnicht Gerard plaatst, mensen die de kleinere clubs onderschatten, scheidsrechters die clubvoorkeur hebben, personen die Peter een kleuter noemen en zelf nog maar net van het bedplassen af zijn en Luinge. pcies. en de trommels in het fc natte twatten stadion uiteraard. - Treesong - 18-09-2007 Vret Mien Gras Wrote:En ik met teletekstsupporters die forums bevuilen met hun grootspraak, media wat duidelijk een club de voorkeur geeft, Tree wat een plaatje van relnicht Gerard plaatst, mensen die de kleinere clubs onderschatten, scheidsrechters die clubvoorkeur hebben, personen die Peter een kleuter noemen en zelf nog maar net van het bedplassen af zijn en Luinge. ![]() - Vret Mien Gras - 18-09-2007 MAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Treesong - 18-09-2007 Vret Mien Gras Wrote:MAC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() |