The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Teams week 2 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Teams week 2 (/showthread.php?tid=2663)

Pages: 1 2 3

- Sjaak - 21-09-2007

Peter Wrote:
Kleine Jan Wrote:
Peter Wrote:Ok, dan zet ik Zwaanswijk er voorlopig in als 2e NAC-er. :razz:

hebben wij even mazzel dat we geen leven hebben, he Peter..
op de vrijdagavond zitten wij lekker een nietszeggende pot voetbal te kijken :wink:

Hehe ja heerlijk dat ik gekozen heb voor een lekker avondje thuis. Weet alleen wel haast zeker dat deze speelronde niet meer mee gaat tellen. :razz:

Waarom? Gewoon ff dit gehele topic laten verwijderen door MAC en iedereen er verder zijn muil over houden....

- Peter - 21-09-2007

Der zijn altijd mensen die er nadeel bij hebben en gaan mailen naar SD dus dat heeft geen zin lijkt me.

- EB Sports - 21-09-2007

Of besluiten ze dat de database tot morgenavond openblijft voor de overige wedstrijden.

- Peter - 21-09-2007

Dat is ook niet fair voor de mensen die gewoon een team hebben gemaakt met het idee dat de database om 18.00 uur dicht is en verder vanavond en morgen niet meer op de site kijken.

- Sjaak - 21-09-2007

Peter Wrote:Dat is ook niet fair voor de mensen die gewoon een team hebben gemaakt met het idee dat de database om 18.00 uur dicht is en verder vanavond en morgen niet meer op de site kijken.

Zou het helpen als we nu al zouden mailen naar SD?..........mmm denk het trouwens niet.

- Bor de Wolf - 21-09-2007

blij dat ik gisteren heb gedronken....

- Peter - 21-09-2007

Als het nog een half uurtje zo blijft begin ik dit weekend met 24 uit 3 incl © en quiz. =D>

- goa - 21-09-2007

33 inc inc

- Kleine Jan - 21-09-2007

waarom nemen we geen 2 verdedigers van NAC?

- Peter - 21-09-2007

Leed © en Zoetebier lijkt me het meest logisch.. hebben we morgen en zondag ook nog kans op scorende verdedigers als de database opeens dichtgaat.. toch 34 incl © alweer.

- goa - 21-09-2007

Ja goed man, stel jij Zoetebier op Undecided

- Bor de Wolf - 21-09-2007

Peter Wrote:Leed © en Zoetebier lijkt me het meest logisch.. hebben we morgen en zondag ook nog kans op scorende verdedigers als de database opeens dichtgaat.. toch 34 incl © alweer.

neem jij zoetebier maar...

- Peter - 21-09-2007

Ik denk dat Zoetebier deze ronde evenveel punten op zal leveren als het leed of ten rouwelaar. :p We kunnen ondertussen alweer beter voor Leed-Lurling gaan. Twijfel nog even of ik het Leed de bank zal geven of dat ik toch op 2 goals van Kufo gok.

- Bor de Wolf - 22-09-2007

Peter Wrote:Ik denk dat Zoetebier deze ronde evenveel punten op zal leveren als het leed of ten rouwelaar. :p We kunnen ondertussen alweer beter voor Leed-Lurling gaan. Twijfel nog even of ik het Leed de bank zal geven of dat ik toch op 2 goals van Kufo gok.

Ik wist dat je een dom rund was, maar ik begin me nu toch echt zorgen te maken over je geestelijke gezondheid

- Treesong - 22-09-2007

Ach, dit is al eerder voorgekomen... pakken ze een backupje en geven iedereen die na 18:00 heeft lopen kutten 0 punten. No biggie Xtragaap4de

PS: en ze lezen dit forum ook trouwens

- Kleine Jan - 22-09-2007

Treesong Wrote:Ach, dit is al eerder voorgekomen... pakken ze een backupje en geven iedereen die na 18:00 heeft lopen kutten 0 punten. No biggie Xtragaap4de

PS: en ze lezen dit forum ook trouwens

Breng ze dan ook niet op idee-en! :-$

- Treesong - 22-09-2007

Valsspelers dienen standrechtelijk geexecuteerd te worden

Treesong Wrote:Valsspelers dienen standrechtelijk geexecuteerd te worden

En wat dient men te doen met personen die geen prijzen versturen?

- Treesong - 22-09-2007

Kleine Jan Wrote:

Daar moet je gewoon heel lief voor zijn... zoals iedereen weet trouwens, behalve nutteloze nachtwakertjes blijkbaar Xtragaap4de

Treesong Wrote:
Kleine Jan Wrote:

Daar moet je gewoon heel lief voor zijn... zoals iedereen weet trouwens, behalve nutteloze nachtwakertjes blijkbaar Xtragaap4de

Die "nutteloze nachtwakertjes" houden anders wel de economie draaiende....

- Treesong - 22-09-2007

Als dat het beste excuus voor je nutteloze bestaan is, suggereer ik dat je maar beter alvast 6 planken kunt bestellen :cry:

:nanana:

- Treesong - 22-09-2007

Tja, de waarheid is hard, Kleine Jan :cry:

Ik hoop echt dat je je daar nuttiger maakt dan hier, anders zakt mijn geloof in dit land nog dieper in de permafrost

Treesong Wrote:Ik hoop echt dat je je daar nuttiger maakt dan hier...

Dan moet ik je toch echt teleurstellen....

- Treesong - 22-09-2007

Nou, ontwaak ze dan maar lekker om een uur of vier en ontbijt ze met dat kleintje bier. Ik ga de hond uitlaten...

Ok en bedankt voor de positieve kijk op mijn leven :wink:

- EB Sports - 22-09-2007

Eindelijk, de database is gesloten.