The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
(OT) Hyves - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: (OT) Hyves (/showthread.php?tid=281) |
Re: (OT) Hyves - Mukkus - 12-01-2008 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Hyves is voor homo's en wijven. Weleens van 'e-mail' gehoord? Re: (OT) Hyves - Mitch - 12-01-2008 Nooit geweten dat er sportdreamzz hyves was, mezelf net aangemeld, eens kijken of ik lid mag worden.. Re: (OT) Hyves - Ronnie D. - 13-01-2008 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Hyves is voor homo's en wijven. Heb je tegenwoordig van die mooi telefoons voor waarmee je MMS kan versturen :-" Re: (OT) Hyves - Balthazar - 13-01-2008 ik heb geen mobiel. Re: (OT) Hyves - Mukkus - 22-11-2008 Mukkus Wrote:Hyves is voor homo's en wijven. :oops: Re: (OT) Hyves - Winstonicus - 22-11-2008 Mitch Wrote:Nooit geweten dat er sportdreamzz hyves was, mezelf net aangemeld, eens kijken of ik lid mag worden.. oh eens ff kijkuh Re: (OT) Hyves - Winstonicus - 22-11-2008 haha ik zat er al kats bij ![]() Re: (OT) Hyves - Moker - 22-11-2008 kats :roll: dat zeggen jonge mensen niet winston gerstanoviets Re: (OT) Hyves - gittermaster - 01-12-2008 Mukkus Wrote:Wil jij vanaf heden stoppen met het succes wensen voor het aankomend weekend?Mukkus Wrote:Hyves is voor homo's en wijven. ![]() Heeft agelopen 2 weken weinig gebracht... Re: (OT) Hyves - Mukkus - 01-12-2008 gittermaster Wrote:Mukkus Wrote:Wil jij vanaf heden stoppen met het succes wensen voor het aankomend weekend?Mukkus Wrote:Hyves is voor homo's en wijven. Wat bied je? ![]() Ik realiseer me nu opeens ook nog dat ik je voor HSV-Ajax géén succes gewenst heb...... ![]() Re: (OT) Hyves - Peter - 04-12-2008 Moker Wrote:kats :roll: Echte vrienden hebben elkaar op hyves moker. :cry: En echte mannen hebben geen Ronald McDonald op hun foto Mukkus. ![]() Re: (OT) Hyves - Treesong - 04-12-2008 Peter Wrote:Moker Wrote:kats :roll: Ik heb Roosevelt Jopie als Hyves-foto. Ben ik nu wel of geen echte man? :-s Re: (OT) Hyves - Mukkus - 04-12-2008 Peter Wrote:En echte mannen hebben geen Ronald McDonald op hun foto Mukkus. Ronald McDonald is mijn vriend. Niet beledigen, heh, anders word je mijn vijand! Re: (OT) Hyves - Peter - 04-12-2008 Mukkus Wrote:Peter Wrote:En echte mannen hebben geen Ronald McDonald op hun foto Mukkus. Vrienden zijn er toch juist om elkaar op elkaars fouten te wijzen? Re: (OT) Hyves - Peter - 04-12-2008 Treesong Wrote:Peter Wrote:Moker Wrote:kats :roll: Euhm dan heb je gewoon een identiteitscrisis. :-k Re: (OT) Hyves - Treesong - 04-12-2008 Peter Wrote:Treesong Wrote:Peter Wrote:Moker Wrote:kats :roll: Waaaaaaaaar kan jeeeeeeee het meeeeste leeereeeeen? ![]() Re: (OT) Hyves - Mukkus - 04-12-2008 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:En echte mannen hebben geen Ronald McDonald op hun foto Mukkus. Ronald wijst me dagelijks op mijn fouten. Dan heb ik maar 1 BigMac besteld en krijg ik van hem een tweede. Daarom is ie mijn vriend. Re: (OT) Hyves - Peter - 04-12-2008 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:En echte mannen hebben geen Ronald McDonald op hun foto Mukkus. Een echte vriend zou er friet en cola bij geven. Re: (OT) Hyves - Mukkus - 04-12-2008 Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:En echte mannen hebben geen Ronald McDonald op hun foto Mukkus. Dat doet ie al. Heul lang geleden heeft ie bedacht om een menu samen te stellen met een willekeurige burger, patat en cola. Dat krijg ik dus al van hem. Daarom mag ie op mijn foto. Re: (OT) Hyves - Moker - 04-12-2008 Hyves is zoooo gay. Re: (OT) Hyves - Treesong - 04-12-2008 Moker Wrote:Hyves is zoooo gay. Waarom? Re: (OT) Hyves - Mukkus - 04-12-2008 Treesong Wrote:Moker Wrote:Hyves is zoooo gay. Alleen met een bomgordel rondlopen is niet gay, de rest allemaal wel. Re: (OT) Hyves - waf - 04-12-2008 Treesong Wrote:Moker Wrote:Hyves is zoooo gay. dat infantiele haivesgedoe is voor mensen op de lagere school, voor wijven en voor homosuelen. dus moker hep (weer) gelijk. Re: (OT) Hyves - Gerben Zonderland - 04-12-2008 waf Wrote:Treesong Wrote:Moker Wrote:Hyves is zoooo gay. En Linkedin dan? :8: Re: (OT) Hyves - waf - 04-12-2008 Gerben Zonderland Wrote:waf Wrote:Treesong Wrote:Moker Wrote:Hyves is zoooo gay. linked in is louter een up to date bestand van je visitekaartjes. het is te saai voor huisvoruwen en homosuelen en kinders. gewoon business en niet dat kneuterige ik zet 94 foto's op mijn pagina en ik heb zelf niet door dat ik voor lul sta. Re: (OT) Hyves - Moker - 04-12-2008 hyves is gay, omdat je elkaar krabbelt. Re: (OT) Hyves - Mukkus - 04-12-2008 Moker Wrote:hyves is gay, omdat je elkaar krabbelt. Dat is de reden dat ie bij mij op 'engels' is ingesteld. Ik krabbel niet, ik scrap. ![]() Re: (OT) Hyves - Moker - 04-12-2008 waarom zet je engels tussen aanhalingstekens? Re: (OT) Hyves - Treesong - 04-12-2008 Ik vergeet dankzij Hyves iig nooit meer een verjaardag O ![]() Re: (OT) Hyves - Moker - 04-12-2008 Als je die mensen zo belangrijk zijn dan vergeet je de verjaardagen niet ![]() |