The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax - PSV - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax - PSV (/showthread.php?tid=3057) |
- Peter - 13-12-2007 Mukkus Wrote:Peter Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Roda JC speelde zijn beste duel ooit Ik ook, maar dat was gewoon 90 minuten tegenhouden, counteren naar de 1-0 en uiteindelijk na pingels alsnog sneuvelen. Das wat anders dan 90 minuten swingend voetbal. - Ad Wim - 13-12-2007 Peter Wrote:En Stekelenburg ook, en die stopt ook een penalty. Dan wordt het dus 0-0...Mukkus Wrote:THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol: Maar Ajax scoort altijd wel en PSV niet, want jullie hebben geen scorende spitsen nu Koef blessee is en die dode spelmomenten werken ook niet zo goed meer. Dus ik zie het wel zitten ![]() - Peter - 13-12-2007 Ad Wim Wrote:Peter Wrote:En Stekelenburg ook, en die stopt ook een penalty. Dan wordt het dus 0-0...Mukkus Wrote:THE SHUFFLE Wrote:een legendarische 6-0 voor ajax :lol: ![]() En hoezo is de Koef zondag nog blessé? En hoezo werken de dode spel momenten niet meer zo goed? :lol: PSV heeft trouwens vrijdag meer dan ooit bewezen dat het altijd kan scoren, dramatisch gespeeld, maar 1 kans gecreerd (de 2-0; de 1-0 was gewoon gefrommel tot en met) en toch 2 goals! Dat Ajax altijd wel scoort hebben we vorig seizoen tijdens Ajax-PSV wel gemerkt. Sterker nog: volgens mij heeft Ajax de afgelopen 3 competitie edities van Ajax-PSV niet gescoord! :8: - Ad Wim - 13-12-2007 Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord. Ik hoop voor je dat hij kan spelen, van mij mag ie nog even blessee blijven. Enige man waar we echt bang voor moeten zijn. En nee, dat werkt niet meer zo goed, ligt waarsch aan het feit dat Alex weg is ![]() - Peter - 13-12-2007 Ad Wim Wrote:Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord. Ja, PSV is echt een club vol amateurs waar je niet bang voor hoeft te zijn en we moeten vrezen voor degradatie. ![]() De laatste zin is wederom een tranentrekker. :razz: - Depor - 13-12-2007 Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord. Dat PSV zonder Koef moeilijk scoort lijkt me duidelijk... Hoe erg het in de competitie is weet ik niet, maar gisteren tegen Inter B viel PSV me vies tegen. - Ekslem - 13-12-2007 Lazovic was om te huilen gister (weer) - Bumme - 13-12-2007 Inter B ???? Ik zou willen dat wij zo'n team zouden hebben! - Ekslem - 13-12-2007 Die achterhoede idd.......... doe mij die maar! - Depor - 13-12-2007 Bumme Wrote:Inter B ???? Ik zou willen dat wij zo'n team zouden hebben! Ja ik denk dat de gemiddelde B ploeg van grote clubs (lees Man United B gisteren, Arsenal B etc.) fluitend kampioen word hier in ons kleine kikkerlandje. - Peter - 13-12-2007 Depor Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord. Maar Inter B is nog steeds 2 klassen beter dan Ajax A, dus dat zegt niks voor zondag. Maar jij had verwacht dat PSV met 10 man wel even lekker een goaltje of 2/3 zou maken? Eerste half uur viel me behoorlijk mee gisteren, in die tijd al meer kansen gecreerd dan in 90 minuten tegen Roda, daarna ist uiteraard onbegonnen werk. - Ad Wim - 13-12-2007 Inter B in een trainingsmodus kreeg een stuk of 6 opgelegde kansen als ze weer een keer aanzetten, dat heeft meer te maken met de verdediging van PSV en dat moet Ajax dus ook wel kunnen lukken. - Peter - 13-12-2007 Ad Wim Wrote:Inter B in een trainingsmodus kreeg een stuk of 6 opgelegde kansen als ze weer een keer aanzetten, dat heeft meer te maken met de verdediging van PSV en dat moet Ajax dus ook wel kunnen lukken. Dat heeft meer te maken met de rode kaart voor Mendez en het feit dat PSV alleen aan een zege evt. iets had (en achterin dus risico's moest nemen). ![]() - Ekslem - 13-12-2007 Ad Wim Wrote:Inter B in een trainingsmodus kreeg een stuk of 6 opgelegde kansen als ze weer een keer aanzetten, dat heeft meer te maken met de verdediging van PSV en dat moet Ajax dus ook wel kunnen lukken. Ad, neem nou eens aan dat Inter een wereldselectie heeft! - Ad Wim - 13-12-2007 Dat ontken ik toch ook niet? Maar ze hadden er weinig zin in gisteren, anders hadden ze veel meer gescoord... - Depor - 13-12-2007 Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord. Mwah, vond ze daarvoor ook al niet al te sterk overkomen, hoop voor jullie dat er wat meer pit inkomt als Vergoossen in januari komt, want tegen Roda was het huilen en gisteren was ook een afgang. Heb de hele wedstrijd niet het gevoel gehad dat er wat te halen viel voor PSV. Maar Ajax en Inter is een dermate groot verschil dat er van alles kan gebeuren, kijken of Farfan of Lazofiets het niveau Ajax wel aankunnen. En dat Wouters zijn ploeg op de rit kan krijgen. Trouwens, wel goed Peter dat je jezelf niet indekt! - Peter - 13-12-2007 Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Ad Wim Wrote:Ajax heeft dit seizoen in 21 wedstrijden 3x niet gescoord. Precies. Tegen zo'n Inter B heeft geen enkele Nederlandse ploeg die met 10 man moet spelen iets in te brengen. Tuurlijk was de zege van Inter terecht, maar als Ada vervolgens gaat blaten dat Ajax dus ook wel even van PSV wint omdat Inter dat doet.. :| De PSV-aanval is veel sterker dan de Ajax-defensie, de Ajax-aanval is veel sterker dan de PSV-defensie en het middenveld zal elkaar niet veel maken (mits Gabri fit is, maar als die niet fit is zal de politie wel gaan staken zodat het niet doorgaat ![]() - Ekslem - 13-12-2007 Weet je waar ik gister nou echt ziek van werd? Wouters! Wrom geen back eraf met 10 man en een spits erbij en achterin 1 op 1?? Nee perez voor farfan en die hamster voor de man van glas :roll: - Peter - 13-12-2007 Ekslem Wrote:Weet je waar ik gister nou echt ziek van werd? Wouters! Voor Wouters-begrippen nog redelijke wissels, hij durf gewoon geen risico's of rare wissel meer uit te voeren. Vrijdag Perez 20 minuten laten warmlopen, maar niet laten invallen vond ik helemaal belachelijk. Waarom was Bakkal er eigenlijk niet bij trouwens? 2 dagen terug gaf Wouters nog aan dat Bakkal de voorkeur kreeg boven Perez, maar misschien heb ik een blessure of schorsing gemist. :p - Peter - 13-12-2007 Overigens wel schitterend om op Ajax-netwerk te lezen dat iedereen dat zo'n beetje dezelfde mening heeft als Ada Wilma.. zware onderschatting.. kan niet beter.. hopelijk slaat het ook over op de spelers. =D> - Depor - 13-12-2007 Peter Wrote:Overigens wel schitterend om op Ajax-netwerk te lezen dat iedereen dat zo'n beetje dezelfde mening heeft als Ada Wilma.. zware onderschatting.. kan niet beter.. hopelijk slaat het ook over op de spelers. =D> Omfg...dat je dat leest....zitten alleen randdebielen op... - Peter - 13-12-2007 Depor Wrote:Peter Wrote:Overigens wel schitterend om op Ajax-netwerk te lezen dat iedereen dat zo'n beetje dezelfde mening heeft als Ada Wilma.. zware onderschatting.. kan niet beter.. hopelijk slaat het ook over op de spelers. =D> Niveau Ada Wilma dus, maarre.. op een Ajax-forum zitten toch per definitie alleen maar randdebielen? ![]() ![]() - Depor - 13-12-2007 Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Overigens wel schitterend om op Ajax-netwerk te lezen dat iedereen dat zo'n beetje dezelfde mening heeft als Ada Wilma.. zware onderschatting.. kan niet beter.. hopelijk slaat het ook over op de spelers. =D> Daarom lees jij het ook.....pas je wel bij... Beetje de Ajax arrogantie...PSV speelt slecht tegen Roda en Inter en dus winnen we wel ff...Dachten we tegen Slavia en Dinamo ook.... Hoewel ik denk dat Ajax wel wint, 2-0 ofzo maar niet om die redenen. - Peter - 13-12-2007 Depor Wrote:Peter Wrote:Depor Wrote:Peter Wrote:Overigens wel schitterend om op Ajax-netwerk te lezen dat iedereen dat zo'n beetje dezelfde mening heeft als Ada Wilma.. zware onderschatting.. kan niet beter.. hopelijk slaat het ook over op de spelers. =D> Om welke reden dan wel? Omdat Ajax zelf lekker draait? Ik blijf bij het lamme tegen de blinde principe.. hopelijk een mooie 3-3. :8: - Gerben Zonderland - 13-12-2007 Ik denk 2-0. - Bor de Wolf - 13-12-2007 Als Ada Wim gaat, blijf ik denk ik maar thuis bij de warme kachel. Te veel plaatsvervangende schaamte. - Treesong - 13-12-2007 Bor de Wolf Wrote:kachel sloeber - Ad Wim - 13-12-2007 Peter Wrote:Je noemt mij een randdebiel?! :eeeek: :lol:Depor Wrote:Peter Wrote:Overigens wel schitterend om op Ajax-netwerk te lezen dat iedereen dat zo'n beetje dezelfde mening heeft als Ada Wilma.. zware onderschatting.. kan niet beter.. hopelijk slaat het ook over op de spelers. =D> Zelf ben je ook weer lekker mensen woorden in de mond aan het leggen, wat een drol ben je toch ook #-o - Treesong - 13-12-2007 Liever een drol dan een randdebiel - Ad Wim - 13-12-2007 Dat bedoel ik, ik hou het nog beschaafd. |