The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage



FTM Forum
Vakanties 2008 en 2009 - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Algemeen (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=7)
+--- Forum: Kantine (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=23)
+--- Thread: Vakanties 2008 en 2009 (/showthread.php?tid=3323)

Pages: 1 2 3 4 5


Re: Vakanties 2008 - gittermaster - 04-08-2008

en? nog leuke tips?


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 04-08-2008

Hij is er zelf niet geweest OSmile


Re: Vakanties 2008 - Berend Botje - 04-08-2008

Boudewijn Büch, die is er geweest.


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 04-08-2008

Berend Botje Wrote:Boudewijn Büch, die is er geweest.

Ik denk 2-0...


Re: Vakanties 2008 - Treesong - 05-08-2008

gittermaster Wrote:en? nog leuke tips?

Niet echt... ik weet alleen dat ik nooit meer een voet op dat achterlijke continent zal zetten Dead


Re: Vakanties 2008 - gittermaster - 22-08-2008

Xtragaap4de
wachten op Schiphol duurt lang.


Re: Vakanties 2008 - Mac - 22-08-2008

[baby]


Re: Vakanties 2008 - Bocaloca - 24-08-2008

Oud en nieuw vieren vanaf Times Square =P~ =P~ =P~ =P~


Re: Vakanties 2008 - Voyou - 26-08-2008

Ekslem Wrote:Al de NY tips foetsie :cry:

Ben eind juli een paar dagen in NY geweest, erg genoten. Naast de gebruikelijke toeristische attracties die je gezien moet hebben als je in NY bent (Vrijheidsbeeld, Central Park, Fifth Avenue, Wall Street etc.) is een wandeling over de Brooklyn Bridge ook wel een aanrader. Begin in Brooklyn en loop de brug dan over naar Manhattan, vind ik persoonlijk 'mooier' dan andersom. Empire State Building moet je 's avonds op voor een mooi uitzicht. Een mooie plek om Central Park in te gaan is tegenover the Dakota Building, waar John Lennon is vermoord. Bij die ingang van het park is een gedenkplaats voor Lennon. Een wedstrijd van de NY Yankees vond ik ook een hele beleving, al was ik niet echt een honkbalfan.

Voor het nachtleven is Bleecker Street een aanrader, in Greenwich Village (Manhattan). Ook SoHo is erg leuk 's avonds/'s nachts. Rondom Times Square is ook genoeg te doen uiteraard.


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 26-08-2008

Ik zou eerder naar basketbal, football of ijshockey gaan. Honkbal is een dodelijk saaie sport als je in het stadion zit.


Re: Vakanties 2008 - Voyou - 26-08-2008

Gerben Zonderland Wrote:Ik zou eerder naar basketbal, football of ijshockey gaan. Honkbal is een dodelijk saaie sport als je in het stadion zit.

Het was idd een beetje saai, eerste 4 innings gebeurde er helemaal niets en 2 innings later (6de inning) stond de 5-1 eindstand al op het bord.. Maar de beleving vond ik wel heel mooi, en als PSV-supporter ben ik wel gewend dat er soms een groot deel van de wedstrijd niets gebeurt. :wink:


Re: Vakanties 2008 - Mac - 26-08-2008

denk dat alleen basketball live veel leuker is dan op televisie. Football zitten ongelofelijk veel pauzes in en net als honkbal ben je afhankelijk van een paar mooie momenten waarop je hopelijk aan t opletten bent. ijshockey is natuurlijk geen fuck aan omdat je de helft van de tijd geen idee hebt waar de puck zich bevindt Wink. Bovendien zijn de gevechten ook nog eens zo nep als de pest (95% van de tijd heeft niemand wat)


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 26-08-2008

Als ik in NY ben, ligt alle sport zo'n beetje plat. Nieuwe seizoen begint rond eind Oktober...

Thx voor de tips Voyou


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 26-08-2008

Mac Wrote:denk dat alleen basketball live veel leuker is dan op televisie. Football zitten ongelofelijk veel pauzes in en net als honkbal ben je afhankelijk van een paar mooie momenten waarop je hopelijk aan t opletten bent. ijshockey is natuurlijk geen fuck aan omdat je de helft van de tijd geen idee hebt waar de puck zich bevindt Wink. Bovendien zijn de gevechten ook nog eens zo nep als de pest (95% van de tijd heeft niemand wat)

Wat betreft ijshockey ben ik het niet met je eens. Ik ben regelmatig bij de Flyers in Heerenveen geweest en ik vond het vaak vermakelijk en spectaculair.


Re: Vakanties 2008 - waf - 27-08-2008

Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik zou eerder naar basketbal, football of ijshockey gaan. Honkbal is een dodelijk saaie sport als je in het stadion zit.

Het was idd een beetje saai, eerste 4 innings gebeurde er helemaal niets en 2 innings later (6de inning) stond de 5-1 eindstand al op het bord.. Maar de beleving vond ik wel heel mooi, en als PSV-supporter ben ik wel gewend dat er soms een groot deel van de wedstrijd niets gebeurt. :wink:

ik was bij de Mets geweest. Gewoon leuk om in shea stadium popcorn te eten. en naar al die mallote amerikanen te kijken die de statistieken bijhouden. Tampa Bay Devill Ray's had nog geen wedstrijd gewonnen dat seizoen, maar die wel. Undecided

en in al die pauzes komen een paar gekken het veld op die met een geweer tshirts het publiek in schieten.

moet je gewoon meegemaakt hebben vind ik, een amerikaanse sport onder amerikaanse supporters.


Re: Vakanties 2008 - Mac - 27-08-2008

Ekslem Wrote:Als ik in NY ben, ligt alle sport zo'n beetje plat. Nieuwe seizoen begint rond eind Oktober...

Thx voor de tips Voyou

NFL begint volgende week dus die moet je zeker kunnen zien. MLB zit volgens mij rond de world series dan dus dat zal idd moeilijk worden om te zien.

@gerben, kan best moet ook eerlijk zeggen dat ik t nog nooit live gezien heb maar op tv vind ik er al geen fuck aan (which is rare).


Re: Vakanties 2008 - Voyou - 27-08-2008

waf Wrote:
Voyou Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Ik zou eerder naar basketbal, football of ijshockey gaan. Honkbal is een dodelijk saaie sport als je in het stadion zit.

Het was idd een beetje saai, eerste 4 innings gebeurde er helemaal niets en 2 innings later (6de inning) stond de 5-1 eindstand al op het bord.. Maar de beleving vond ik wel heel mooi, en als PSV-supporter ben ik wel gewend dat er soms een groot deel van de wedstrijd niets gebeurt. :wink:

ik was bij de Mets geweest. Gewoon leuk om in shea stadium popcorn te eten. en naar al die mallote amerikanen te kijken die de statistieken bijhouden. Tampa Bay Devill Ray's had nog geen wedstrijd gewonnen dat seizoen, maar die wel. Undecided

en in al die pauzes komen een paar gekken het veld op die met een geweer tshirts het publiek in schieten.

moet je gewoon meegemaakt hebben vind ik, een amerikaanse sport onder amerikaanse supporters.

Beaam, dat moet je zeker meegemaakt hebben! Ik zat bij de Yankees naast zo'n vent die de statistieken bijhield, beetje mee geluld nog. Uiteraard bier en hotdogs genuttigd en genoten van al die gekke Amerikanen! Een heel stadion dat uit z'n dak gaat wanneer oud-burgemeester Giuliani op het grote scherm verschijnt en "Go Yankees" zegt, of wanneer vlak voor de laatste inning 'Enter Sandman' van Metallica door het stadion schalt en de closing pitcher (Rivera) zijn intrede maakt. Notworthy


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 30-08-2008

Mac Wrote:
Ekslem Wrote:Als ik in NY ben, ligt alle sport zo'n beetje plat. Nieuwe seizoen begint rond eind Oktober...

Thx voor de tips Voyou

NFL begint volgende week dus die moet je zeker kunnen zien. MLB zit volgens mij rond de world series dan dus dat zal idd moeilijk worden om te zien.

NFL idd enige wat ik eerste week van Oktober zou kunnen zien. Giants spelen dan ook thuis, maar op internet is er nu al geen kaartje meer te krijgen!

EDIT: via anders ticket sites alwel zie ik....
Je kunt zelfs kaartjes kopen om de wedstrijd buiten het stadion op de parkeerplaats te kijken :lol:
Of het kan dat ik er weinig van begrijp, check:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eventticketscenter.com/ResultsTicket.aspx?evtid=817413&event=New+York+Giants+vs.+Seattle+Seahawks">http://www.eventticketscenter.com/Resul ... e+Seahawks</a><!-- m -->

Ik zie namelijk alleen die section met getallen erachter weergegeven op de plattegrond van het stadion. Ik neem dus aan dat 'section: Parking' niet in het stadion is!

Iemand enig idee??


Re: Vakanties 2008 - Voyou - 31-08-2008

Ekslem Wrote:
Mac Wrote:
Ekslem Wrote:Als ik in NY ben, ligt alle sport zo'n beetje plat. Nieuwe seizoen begint rond eind Oktober...

Thx voor de tips Voyou

NFL begint volgende week dus die moet je zeker kunnen zien. MLB zit volgens mij rond de world series dan dus dat zal idd moeilijk worden om te zien.

NFL idd enige wat ik eerste week van Oktober zou kunnen zien. Giants spelen dan ook thuis, maar op internet is er nu al geen kaartje meer te krijgen!

EDIT: via anders ticket sites alwel zie ik....
Je kunt zelfs kaartjes kopen om de wedstrijd buiten het stadion op de parkeerplaats te kijken :lol:
Of het kan dat ik er weinig van begrijp, check:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eventticketscenter.com/ResultsTicket.aspx?evtid=817413&event=New+York+Giants+vs.+Seattle+Seahawks">http://www.eventticketscenter.com/Resul ... e+Seahawks</a><!-- m -->

Ik zie namelijk alleen die section met getallen erachter weergegeven op de plattegrond van het stadion. Ik neem dus aan dat 'section: Parking' niet in het stadion is!

Iemand enig idee??

](*,)

Zijn dat niet gewoon parkeerkaarten (voor je auto dus)? Er staat bij 'These are not game tickets.'


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 31-08-2008

Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:
Mac Wrote:
Ekslem Wrote:Als ik in NY ben, ligt alle sport zo'n beetje plat. Nieuwe seizoen begint rond eind Oktober...

Thx voor de tips Voyou

NFL begint volgende week dus die moet je zeker kunnen zien. MLB zit volgens mij rond de world series dan dus dat zal idd moeilijk worden om te zien.

NFL idd enige wat ik eerste week van Oktober zou kunnen zien. Giants spelen dan ook thuis, maar op internet is er nu al geen kaartje meer te krijgen!

EDIT: via anders ticket sites alwel zie ik....
Je kunt zelfs kaartjes kopen om de wedstrijd buiten het stadion op de parkeerplaats te kijken :lol:
Of het kan dat ik er weinig van begrijp, check:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.eventticketscenter.com/ResultsTicket.aspx?evtid=817413&event=New+York+Giants+vs.+Seattle+Seahawks">http://www.eventticketscenter.com/Resul ... e+Seahawks</a><!-- m -->

Ik zie namelijk alleen die section met getallen erachter weergegeven op de plattegrond van het stadion. Ik neem dus aan dat 'section: Parking' niet in het stadion is!

Iemand enig idee??

](*,)

Zijn dat niet gewoon parkeerkaarten (voor je auto dus)? Er staat bij 'These are not game tickets.'

Dat staat er idd bij een aantal, maar bij de meeste niet. daarom vind ik het zo verwarrend. En je bent trouwens wel een idioot als je 68$ gaat betalen voor alleen een parkeerkaart!


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 03-09-2008

Lees net dat je voor Empire State Building terplekke nog kaarten kunt kopen voor 102 floor (kan niet online). Iemand enig idee of dit de moeite waard is of dat 86 floor voldoende is (deze kaarten zijn wel online te koop).


Re: Vakanties 2008 - Voyou - 03-09-2008

Ekslem Wrote:Lees net dat je voor Empire State Building terplekke nog kaarten kunt kopen voor 102 floor (kan niet online). Iemand enig idee of dit de moeite waard is of dat 86 floor voldoende is (deze kaarten zijn wel online te koop).

Ik ben alleen op de 86ste geweest en het uitzicht is daar al geweldig! Je kunt daar buiten rondlopen, iets wat op de 102e niet kan. Ik heb gehoord dat het uitzicht op de 102de niet heel veel verschilt met dat van de 86ste dus kaartje voor de 86ste lijkt me voldoende, scheelt ook weer wachten!


Re: Vakanties 2008 - Ekslem - 03-09-2008

Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Lees net dat je voor Empire State Building terplekke nog kaarten kunt kopen voor 102 floor (kan niet online). Iemand enig idee of dit de moeite waard is of dat 86 floor voldoende is (deze kaarten zijn wel online te koop).

Ik ben alleen op de 86ste geweest en het uitzicht is daar al geweldig! Je kunt daar buiten rondlopen, iets wat op de 102e niet kan. Ik heb gehoord dat het uitzicht op de 102de niet heel veel verschilt met dat van de 86ste dus kaartje voor de 86ste lijkt me voldoende, scheelt ook weer wachten!

Ja dacht ook zoiets. Ik ben van plan om ESB by night te doen en Top of the Rock overdag.
Hoe lang heb jij gewacht bij ESB, welk tijdstip?


Re: Vakanties 2008 - waf - 04-09-2008

Ekslem Wrote:
Voyou Wrote:
Ekslem Wrote:Lees net dat je voor Empire State Building terplekke nog kaarten kunt kopen voor 102 floor (kan niet online). Iemand enig idee of dit de moeite waard is of dat 86 floor voldoende is (deze kaarten zijn wel online te koop).

Ik ben alleen op de 86ste geweest en het uitzicht is daar al geweldig! Je kunt daar buiten rondlopen, iets wat op de 102e niet kan. Ik heb gehoord dat het uitzicht op de 102de niet heel veel verschilt met dat van de 86ste dus kaartje voor de 86ste lijkt me voldoende, scheelt ook weer wachten!

Ja dacht ook zoiets. Ik ben van plan om ESB by night te doen en Top of the Rock overdag.
Hoe lang heb jij gewacht bij ESB, welk tijdstip?

ik heb helemaal niet hoeven wachten, maar ik was er het jaar voordat de twin towers omlaag vielen. toen wastie misschien minderin trek. bij de twins moest ik trouwens wel ff wachten, maar niet storend lang.


Re: Vakanties 2008 - Voyou - 04-09-2008

@ Eklsem: Wij waren bij ESB rond half 10 's avonds, uiteindelijk rond half 11 op de 86ste verdieping. Kaartjes waren vantevoren besteld en hoefden alleen opgehaald te worden door onze tourguide, waardoor we wat rijen konden overslaan. Het langste moesten we nog wachten voor de controle en de 'douanepoortjes'... #-o

edit:

@waf: toen zullen er nog geen strenge controles zijn geweest, die slokken de meeste wachttijd op.


Re: Vakanties 2008 - waf - 04-09-2008

Voyou Wrote:@waf: toen zullen er nog geen strenge controles zijn geweest, die slokken de meeste wachttijd op.

we werden wel gefouilleerd en gecontroleerd door zo'n hokje, maar ik weet niet of dat nu strenger is.

heb je ze verteld dat ze ook af en toe naar buiten moeten kijken of er een vliegtuig aankomt? :wink:


Re: Vakanties 2008 - Davydoff - 08-09-2008

Voyou Wrote:Ik ben alleen op de 86ste geweest en het uitzicht is daar al geweldig! Je kunt daar buiten rondlopen, iets wat op de 102e niet kan. Ik heb gehoord dat het uitzicht op de 102de niet heel veel verschilt met dat van de 86ste dus kaartje voor de 86ste lijkt me voldoende, scheelt ook weer wachten!

Voor een mooi uitzicht kan je toch naar elke wolkenkrabber gaan? Ik geloof dat de Chrysler Building bijna 80 verdiepingen hoog is. Vast ook een mooi uitzicht, maar het is niet het grootste gebouw van New York. En daarom gaan mensen naar de 102de verdieping van de Empire State Building.

Dat wachten is inderdaad wel vervelend, maar ik vond het zeker wel de moeite waard. En het hoort imo gewoon bij een eerste bezoek aan New York.


Re: Vakanties 2008 - Berend Botje - 08-09-2008

Ik heb ooit nog eens boven op het WTC gestaan, maar dat is ook niet meer wat het geweest is.


Re: Vakanties 2008 - Treesong - 08-09-2008

Berend Botje Wrote:Ik heb ooit nog eens boven op het WTC gestaan, maar dat is ook niet meer wat het geweest is.

Je kunt nog steeds de VU zien, hoor


Re: Vakanties 2008 - Gerben Zonderland - 08-09-2008

Berend Botje Wrote:Ik heb ooit nog eens boven op het WTC gestaan, maar dat is ook niet meer wat het geweest is.

Ik rijd twee keer per week langs het WTC...













...Alnovum.