The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
grote forum ek-poule - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: grote forum ek-poule (/showthread.php?tid=3531) |
Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 26-05-2008 yep.... en het geld storten ![]() Re: grote forum ek-poule - Legion - 26-05-2008 Gaat Gitter wachten tot alle inzendingen binnen zijn of krijgt iedereen jouw inzending nu al te zien? Ik vertrouw die 020-ers voor geen meter. :razz: Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 26-05-2008 Ik wacht tot alles binnen is en dan plaats ik t op t forum ouwe kakkerlak... ![]() Re: grote forum ek-poule - Treesong - 26-05-2008 Zeg gitter, als ik andere mensen aan jouw poel laat meedoen, krijg ik dan 5$ bonus? :razz: Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 26-05-2008 refer-2-a-friend bonus :razz: Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 26-05-2008 hehe, ik maak er zelf geen winst op, dus kan ook geen bonussen uitkeren... Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 26-05-2008 -EV dus :wink: Re: grote forum ek-poule - Chiel-Montagne - 27-05-2008 Ik wil ook wel een poging wagen. Zal je even mijn mailadres sturen, gitter. Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 27-05-2008 Deelnemers tot nu toe (alfabetische volgorde). Dit is een mooi aantal, als iedereen nou daadwerkelijk zijn formulier invult en betaald, hebben we een leuke prijspool. 30 deelnemers. Ben ik iemand vergeten? Ik heb van 8 mensen reeds geld binnen en van 12 mensen heb ik de uitslagen al binnen.... Anti Assyss BB Bierteam.net Bocaloca Box Chiel Montagne Cruijff Davydoff Deshotas Dre Ekslem EJR Feits Gerben Zonderland Gittermaster Harry Bierdop Jansoe Joep Kooltje Kuiper Legion Mac Mitch Mukkus Ricochan Treesong Tripplexxx Vietjes Waf Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 27-05-2008 Van de nu ingezonden voorspellingen is er een duidelijke forumfavoriet voor de titel :razz: Re: grote forum ek-poule - Ricochan - 28-05-2008 Als je er misschien even bijzet wie er al betaald hebben dan kunnen we dat zien. Ik heb 2 weken geleden de voorspelling gestuurd en geld overgemaakt. Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 28-05-2008 Moet nog steeds betalen.. maar vergeet ik savonds steeds.. Re: grote forum ek-poule - Berend Botje - 28-05-2008 Doe het dan 's morgens. Re: grote forum ek-poule - harry_bierdop - 28-05-2008 haha ja zit elke dag op afstudeerbedrijf.. daarom vergeet ik het steeds 's avonds aangezien ik niet gewend ben 40 uur per week te werken... heb het 's avonds veeeeeeel te druk met andere dingen : ![]() Re: grote forum ek-poule - BIERTEAM.NET - 28-05-2008 Zojuist ingestuurd, zal de betaling vandeweek in orde maken... Re: grote forum ek-poule - AssyriskaFF - 28-05-2008 Assys? Zo moeilijk is AssyriskaFF toch niet :razz: Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 28-05-2008 :razz: die was inderdaad wat lastig ![]() Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 29-05-2008 tussenstand qua betaling en geretourneerde formulieren, 1 week voor verstrijken van de deadline. 6 juni is dus de deadline voor betaling en retournering. Groen is al betaald en sheet binnen Blauw is alleen sheet Rood is alleen betaald Zwart is nog niets Anti Assyss BB Bierteam.net Bocaloca Box Chiel Montagne Cruijff Davydoff Deshotas Dre Ekslem EJR Feits Gerben Zonderland Gittermaster Harry Bierdop Jansoe Joep Kooltje Kuiper Legion Mac Mitch Mukkus Ricochan Treesong Tripplexxx Vietjes Waf Alle selecties zijn inmiddels bekend, dus nu kan t invullen beginnen... Zet je secretaresse dus ff aan t werk. Re: grote forum ek-poule - Treesong - 29-05-2008 Als ik een formulier zou krijgen, zou het fijn zijn :8: Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 29-05-2008 Treesong Wrote:Als ik een formulier zou krijgen, zou het fijn zijn :8:? Die heb ik je toch al gestuurd? Welk adres wil je m hebben? hotmail of werk? Re: grote forum ek-poule - Treesong - 29-05-2008 Stuur maar naar uitgeverij Piep :-" Re: grote forum ek-poule - Ekslem - 29-05-2008 Ik ga dit weekend eens op de winnende voorspellingen broeden! Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 29-05-2008 Treesong Wrote:Stuur maar naar uitgeverij Piep :-"verstuurd! Ontvangen? Re: grote forum ek-poule - Treesong - 29-05-2008 Nee... stuur ook maar naar hotmail... wellicht hebben die paranoide yanks de spamfilter aangescherpt Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 29-05-2008 vandaar dat ie de eerste keer waarschijnlijk niet is aangekomen.... stuur m nu ook naar je hotmail Re: grote forum ek-poule - Treesong - 29-05-2008 hebbum :8: Re: grote forum ek-poule - ANTI - 29-05-2008 gittermaster Wrote:Van de nu ingezonden voorspellingen is er een duidelijke forumfavoriet voor de titel :razz: Ben ik beniewd wie dat is.... Re: grote forum ek-poule - Ekslem - 29-05-2008 ANTI Wrote:gittermaster Wrote:Van de nu ingezonden voorspellingen is er een duidelijke forumfavoriet voor de titel :razz: Hij zal vast zichzelf bedoelen :8: Re: grote forum ek-poule - Bocaloca - 30-05-2008 ](*,) Re: grote forum ek-poule - gittermaster - 30-05-2008 hup Boca, niet je hoofd stuk slaan tegen een muur, maar dat formulier invullen en het geld storten... ![]() |