The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
PSV - FC Groningen - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: PSV - FC Groningen (/showthread.php?tid=4033) |
Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Peter Wrote:Treesong Wrote:Peter Wrote:Nou als PSV de komende 10 jaar in de subtop meedraait terwijl AZ titel na titel pakt dan is dat heerlijke gevoel van je toch echt omgeslagen richting AZ vrees ik voor je, maar ik hoop dat je het nog heel lang mag houden! :-k Ik ben hier wel geweest na die 0-2 om mijn zeer terechte ongenoegen te uiten over de 2-2 en de winst. :-& Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. Hij heb er gewoon op gegoogled ![]() Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Treesong Wrote:Ik begrip Bumme wel. Vanaf de dag dat ik deze foto zag, was het afkeer op het eerste gezicht :-& dit is idd godsgruwelijk. ![]() Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor zijn maniertjes. Is in mijn ogen vaak Ajax-onwaardig bezig maar ben op dit moment blij dat we hem hebben (soms moet je je principes opzij zetten). Mijn afkeer ( lees: haat) jegens PSV heeft verschillende oorzaken. Ik ga ze hier niet allemaal herhalen omdat de kans dan groot is dat Opa Bredanaar weer aan komt zetten en mij gaat verwijten dat ik oude koeien uit de sloot aan het halen ben........... Tegen PSV-fans heb ik niets, er zitten er zelfs een paar onder mijn beste vrienden. Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. En weer een typische ekslem-dooddoener op mijn meesterlijke comeback ![]() Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Hehe.... nee hoor. Suarez is ook een heel naar mannetje, maar zou ik daarom een hekel aan hem en daarmee Ajax moeten hebben. Ik snap zulke dingen gewoon niet zo goed. ik kan het me prima voorstellen en heb een ergere hekel aan ajakkes dan bumme heeft aan psvee (joh, waf, heb jij een hekel aan ajakkes? 8-[ ). \ ![]() Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Bumme Wrote:Mijn afkeer ( lees: haat) jegens PSV heeft verschillende oorzaken. Ik ga ze hier niet allemaal herhalen omdat de kans dan groot is dat Opa Bredanaar weer aan komt zetten en mij gaat verwijten dat ik oude koeien uit de sloot aan het halen ben........... Als ik mijn afkeer (lees: haat) jegens PSV aan iemand moet uitleggen, zeg ik meestal (vrij naar Clint Eastwood): Er zijn waarschijnlijk honderden redenenen waarom ik GEEN hekel zou moeten hebben aan PSV. Ik kan er alleen zo 123 geen enkele verzinnen. :-k Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 @Bumme: pb ze maar. Ik ben serieus nieuwsgierig. @Tree: comeback? #-o Reageer inhoudelijk of maak een goeie grap ofzo, maar bespaar mij en jezelf deze onzin. Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ekslem Wrote:@Tree: comeback? #-o Reageer inhoudelijk of maak een goeie grap ofzo, maar bespaar mij en jezelf deze onzin. ![]() \ ![]() Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Bumme Wrote:maniertjes .. Ajax-onwaardig :eeeek: Ekslem Wrote:@Bumme: pb ze maar. Ik ben serieus nieuwsgierig. Ik ook wel. :o Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Bumme Wrote:Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor zijn maniertjes. waarom zijn dat bij sneuarez nou slechts 'maniertjes' en is het bij robben en van bommel irritant en onacceptabel gedrag? 8-[ Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 waf Wrote:Bumme Wrote:Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor zijn maniertjes. Wat jij wil ( en dan zeg ik nog altijd wat ik vind) Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor irritante en in mijn ogen onacceptabele gedrag! Heeft hij, net als bijvoorbeeld Robben, helemaal niet nodig. Van Bommel heeft itt tot de twee eerder genoemde spelers geen andere capaciteiten en moet het hier juist van hebben. Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor zijn maniertjes. zo ben ik het eens. als je het predikaat maniertjes geeft vind ik het bagatelliserend klinken. :razz: Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor zijn maniertjes. Kan ik me enigzins in vinden. v Bommel heeft het de laatste tijd echter TE waardoor hij juist slechter gaat voetballen. Het is een type goede voetballer die spelers uit de wedstrijd haalt, scheidsrechter bespeelt,etc. Zulke spelers heb je vaak nodig in een team. Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. Ga toch weg man... het is op z'n best een middelmatige voetballer... Hoe komt het anders dat hij zo weinig in Oranje heeft gespeeld? Re: PSV - FC Groningen - de nieuwe - 08-12-2008 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. ![]() Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. ??? Re: PSV - FC Groningen - Bocaloca - 08-12-2008 ![]() Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. Jaja, nou weet je het ff niet meer hè? :-$ \ ![]() Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 de nieuwe Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. Omdat zijn schoonvader pas sinds enkele maanden bondscoach is ! Re: PSV - FC Groningen - Peter - 08-12-2008 Bumme Wrote:waf Wrote:Bumme Wrote:Mijn mening over Suarez is hier bekend, vind het een goede voetballer maar schaam mij voor zijn maniertjes. Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat je over Van Bommel heel anders gepraat zou hebben als hij toendertijd door Ajax was opgepikt bij Fortuna. Dan had je wrs over hem gepraat zoals je nu over Suarez doet. Of had je Ajax dan net zo gehaat als je PSV nu doet? Je haat moet ergens anders vandaan komen.. :-k Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Bumme Wrote:de nieuwe Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. Correct! =D> Re: PSV - FC Groningen - Bumme - 08-12-2008 Peter Wrote:Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat je over Van Bommel heel anders gepraat zou hebben als hij toendertijd door Ajax was opgepikt bij Fortuna. Dan had je wrs over hem gepraat zoals je nu over Suarez doet Waarschijnlijk wel ja! Zoals eerder aangegeven is Bommel voor een deel debet aan mijn haat richting PSV. Het altijd thuis verliezen is dat ook, het feit dat jullie 4 keer op rij kampioen geworden zijn zal ergens ook wel meespelen maar er zijn ook nog andere dingen die hierbij een rol spelen die niet afhankelijk zijn van de resultaten van de laatste jaren. Eenzelfde hekel als die ik heb aan PSV heb ik bijvoorbeeld ook aan Guido Weijers, de Fiat Multipla en gebakken lever. Het is echt pure walging en waar dat vandaan komt is soms onverklaarbaar. Meer dan die 4 zijn er niet voor jullie denken dat ik van enorm veel dingen walg. Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat je over Van Bommel heel anders gepraat zou hebben als hij toendertijd door Ajax was opgepikt bij Fortuna. Dan had je wrs over hem gepraat zoals je nu over Suarez doet Een Limburger bij Ajax... wanneer is dat voor het laatst voorgekomen :eeeek: Re: PSV - FC Groningen - Bocaloca - 08-12-2008 Bumme Wrote:Peter Wrote:Kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat je over Van Bommel heel anders gepraat zou hebben als hij toendertijd door Ajax was opgepikt bij Fortuna. Dan had je wrs over hem gepraat zoals je nu over Suarez doet Dat komt doordat je na 90 minuten knettergek wordt van zn scheel zijn? Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Treesong Wrote:Ekslem Wrote:Verder kan hij natuurlijk ook gewoon erg goed voetballen. Dus je bent alleen een goede voetballer als je in de basis staat van Oranje? Wat een onzin. Zo kan ik natuurlijk ook heel makkelijk stellen dat vBommel niet speelde bij Oranje omdat we een Ajax bondscoach hadden (die ook nog eens gefaald heeft). Lekker makkelijk :| Ik kan me ook nog een hattrick van hem herinneren tegen Ajax. Wel treurig als zo'n middelmatige spelers dat voor elkaar krijgt daar ](*,) @Bumme: ok. ik begrijp het niet goed, maar zoals jezelf al aangeeft zijn zulke dingen niet altijd helemaal te verklaren. Sterkte ermee :razz: Re: PSV - FC Groningen - gittermaster - 08-12-2008 Quote:(die ook nog eens gefaald heeft). Zonder mij verder in deze discussie te mengen... Michels is dus de enige niet gefaalde oranje coach geweest Re: PSV - FC Groningen - Ekslem - 08-12-2008 gittermaster Wrote:Quote:(die ook nog eens gefaald heeft). Dank je :wink: Doet Treesong wel voor je :razz: Re: PSV - FC Groningen - waf - 08-12-2008 Bumme Wrote:Eenzelfde hekel als die ik heb aan PSV heb ik bijvoorbeeld ook aan Guido Weijers, de Fiat Multipla en gebakken lever. ![]() ![]() maar als het slechts voorbeelden zijn, zijn er toch wel meer dan die 4? :-k Re: PSV - FC Groningen - Treesong - 08-12-2008 Bocaloca Wrote:Dat komt doordat je na 90 minuten knettergek wordt van zn scheel zijn? Dat en het feit dattie een moppendief is en het zelfs dan presteert om niet grappig te zijn ![]() |