The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
SD-pokerkampioen; de data - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Poker (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=19) +--- Thread: SD-pokerkampioen; de data (/showthread.php?tid=4196) |
Re: SD-pokerkampioen; de data - Haggie - 03-02-2009 Ik kan wel. Even afwachten maar hoeveel er kunnen. Hoewel ik natuurlijk graag een HU speel voor 11 pnt :wink: Re: SD-pokerkampioen; de data - gittermaster - 03-02-2009 Bij 10 toernooien, zal het geregeld voorkomen dat er veel mensen niet kunnen, ik hoop echter dat er elke ronde minimaal 8 mensen bij kunnen zijn. Zou iemand voor mij de uitslag kunnen posten als ik er zelf niet bij ben? Ik zal dan vervolgens een nieuw topic openen met de nieuwe tussenstand Re: SD-pokerkampioen; de data - harry_bierdop - 03-02-2009 Harry ist dabei... ff ergens een sopcastje vinden van groningen - NEC (of 1 wedstrijdje betalen aan EL) en dan mot het lukken. Re: SD-pokerkampioen; de data - Jansoe - 03-02-2009 : ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - gittermaster - 04-02-2009 wellicht ben ik er uiteindelijk toch bij... deshotas sowieso ook Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 04-02-2009 Hehe, ik had vanavond 2 afspraken. 1 zakelijke had ik al uitbesteed ivm andere afspraak. Hoor ik gister dat die andere afspraak verzet is. Ik ben er wrs dus ook gewoon bij \ ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - BIERTEAM.NET - 04-02-2009 Ik wellicht ook... 70-30-je : ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - Haggie - 04-02-2009 Dan is de top 3 van vorige week gewoon aanwezig : ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 04-02-2009 Ik heb alwel teveel wijn op bij de (franse) lunch ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - Treesong - 04-02-2009 Ekslem Wrote:Ik heb alwel teveel wijn op bij de (franse) lunch "Ekslem, wil je nog een tweede glaasje J.P. Chenet?" "Nee, ik voel me al een beetje tipsy" [gay] Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 04-02-2009 Het was een heerlijke Chardonnay :wink: En ja 's middags klapt dat er wel op :razz: Re: SD-pokerkampioen; de data - Treesong - 04-02-2009 Wat is in godesnaam een Franse lunch? Stokbrood eten met een baretje op? :waf: Re: SD-pokerkampioen; de data - Jansoe - 04-02-2009 Klopt. En na afloop speel je een potje jeu de boule... :wink: O nee, Petangue heet dat ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - Treesong - 04-02-2009 Jansoe Wrote:Klopt. En na afloop speel je een potje jeu de boule... :wink: Het is petanque. en jeu de boules :razz: Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 04-02-2009 Een lunch van 2 uur :8: Re: SD-pokerkampioen; de data - BIERTEAM.NET - 04-02-2009 Gaat gewoon door? Staan er pas 2 ingeschreven! Nu 3! Re: SD-pokerkampioen; de data - Haggie - 04-02-2009 Komen er wel meer bierteam!! Re: SD-pokerkampioen; de data - Haggie - 04-02-2009 gitter en deshotas mac? Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 04-02-2009 5 punten in de pocket \ ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - Haggie - 04-02-2009 :wink: Re: SD-pokerkampioen; de data - BIERTEAM.NET - 04-02-2009 1ste deelname en meteen FT, lekker hoor :8: Re: SD-pokerkampioen; de data - Haggie - 04-02-2009 ik vermoed nog 1 a 2 late inschrijvingen Re: SD-pokerkampioen; de data - BIERTEAM.NET - 04-02-2009 Met 4 wordt er wel gespeeld? Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 04-02-2009 Lekker schraal. Ik naai het er zo allemaal in! Re: SD-pokerkampioen; de data - Gerben Zonderland - 10-03-2009 Ekslem Wrote:Lekker schraal. Ik naai het er zo allemaal in![gay] Re: SD-pokerkampioen; de data - Ekslem - 10-03-2009 Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Lekker schraal. Ik naai het er zo allemaal in![gay] En daar heb je een maand over na moeten denken? :lol: Re: SD-pokerkampioen; de data - Gerben Zonderland - 10-03-2009 Ekslem Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Ekslem Wrote:Lekker schraal. Ik naai het er zo allemaal in![gay] Nee, het duurde wel een maand voordat ik weer eens de moeite nam om op het peuker-feurum te kijken. Nogal druk met sjeu de boele en petankuh.... :8: Re: SD-pokerkampioen; de data - kuiper - 20-02-2010 Kunnen we dit binnenkort niet nog eens organiseren. Ik vond het toen eigenlijk wel heel leuk en ik poker nu zowat elke dag weer, dus ik ga de uitdaging graag met jullie aan. :lol: Re: SD-pokerkampioen; de data - gittermaster - 20-02-2010 prima plan, als jij m organiseert Kuiper, zoe ik zeker mee ![]() Re: SD-pokerkampioen; de data - kuiper - 20-02-2010 Laten we eerst dan maar eens kijken hoveel animo er voor is en op welke dagen iedereen zou kunnen. Dus graag hier of je mee wilt doen en op welke avonden. |