The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Volendam - Feyenoord - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Volendam - Feyenoord (/showthread.php?tid=4412) |
Re: Volendam - Feyenoord - Lamme Lennie - 01-04-2009 Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon. Re: Volendam - Feyenoord - harry_bierdop - 01-04-2009 JDT al weer fit? Re: Volendam - Feyenoord - waf - 01-04-2009 harry_bierdop Wrote:JDT al weer fit? neen. cler en landzaat wel, voor wat het waard is. Re: Volendam - Feyenoord - waf - 01-04-2009 Lamme Lennie Wrote:Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon. wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt. Re: Volendam - Feyenoord - Bumme - 01-04-2009 Lamme Lennie Wrote:Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon. Prima! Fijne wedstrijd alvast. Re: Volendam - Feyenoord - Davydoff - 01-04-2009 waf Wrote:wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt. Ik heb geen zin om zondag om 13uur met mensen van dit forum in een café op de Dijk te zitten. Ik ga liever zondag om 11uur de F1 race kijken en dan lekker op mijn gemak om 10 voor 2 richting het stadion. Als dan een paar mannen van dit forum ook aanwezig zijn in het stadion, dan wil ik daar best een bakkie koffie mee drinken. Brengen jullie een thermoskan mee? Re: Volendam - Feyenoord - waf - 01-04-2009 Davydoff Wrote:waf Wrote:Brengen jullie een thermoskan mee? das goed. neem jij de koffie mee dan? Re: Volendam - Feyenoord - Bumme - 01-04-2009 Davydoff Wrote:waf Wrote:wat een verhaal man. ik heb liever dat je gewoon zegt dat je er geen zinnan hebt. Ik heb geen zin om zondag een thermoskan mee te nemen, ik ga in de rust liever naar de Business club om daar een biertje te drinken en dan 2 minuten voor tijd op mijn gemak weer naar mijn stoel. Re: Volendam - Feyenoord - Treesong - 01-04-2009 Davydoff Wrote:een thermoskan [baby] Re: Volendam - Feyenoord - Davydoff - 01-04-2009 Bumme Wrote:Ik heb geen zin om zondag een thermoskan mee te nemen, ik ga in de rust liever naar de Business club om daar een biertje te drinken en dan 2 minuten voor tijd op mijn gemak weer naar mijn stoel. En dan het penalty schieten van de pupillen missen? Dacht het niet. Lekker aan het veld in het zonnetje staan met een bakkie. De beste plekken in tha house!! Re: Volendam - Feyenoord - Davydoff - 01-04-2009 Treesong Wrote::hap2:Davydoff Wrote:een thermoskan Re: Volendam - Feyenoord - Bumme - 01-04-2009 Die pingels zie ik binnen op tv wel. Aan het veld in het zonnetje is lekker maar ik sta toch liever binnen met uitzicht op de bilpartij van Yolanthe. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HIYLRrxomaQ[/youtube] Re: Volendam - Feyenoord - Davydoff - 01-04-2009 Bumme Wrote:Die pingels zie ik binnen op tv wel. Aan het veld in het zonnetje is lekker maar ik sta toch liever binnen met uitzicht op de bilpartij van Yolanthe. die winnen zeker van het zonnetje ![]() Re: Volendam - Feyenoord - Treesong - 01-04-2009 Davydoff Wrote:Treesong Wrote::hap2:Davydoff Wrote:een thermoskan Zo gek is dat niet. Een thermoskan past perfect in het rijtje Sonjabakkeren en de Marriagebeurs in de RAI. :-s Re: Volendam - Feyenoord - Davydoff - 01-04-2009 Thermoskan staat voor baby? Dat ging dan aan mij voorbij. Maar dat zal vast en zeker het volgende project worden. Re: Volendam - Feyenoord - Treesong - 01-04-2009 Davydoff Wrote:Thermoskan staat voor baby? Dat ging dan aan mij voorbij. Neen. Het staat voor Nukubulu. :waf: Re: Volendam - Feyenoord - Lamme Lennie - 01-04-2009 waf Wrote:Lamme Lennie Wrote:Denk dat het er niet in gaat zitten mannen! Het plan lijkt me leuk en ik zou ook zeker even willen meeten voor de wedstrijd met een bakkie leut/biertje. Het probleem is dat jullie aan de overkant zitten en je gewoonweg niet bij elkaar kunt komen omdat alles afgescheiden is met hekken. Buiten het stadion heb je gewoon niets, behalve een stuk verder weg op De Dijk (maar ik heb geen zin om daar heen te gaan om wat te drinken). Ik zwaai dus wel gewoon. Zeur toch niet zo ouwe zuurpruim, als ik er geen zin an zou hebben zou ik dat zeggen (heb wel vaker gemeet met mensen van het forum) Re: Volendam - Feyenoord - waf - 02-04-2009 Bumme Wrote:Die pingels zie ik binnen op tv wel. Aan het veld in het zonnetje is lekker maar ik sta toch liever binnen met uitzicht op de bilpartij van Yolanthe. tering wat een lekker wijf.... 8-[ Re: Volendam - Feyenoord - Bredanaar - 03-04-2009 idd, die vent van r zou van mij het elleboogje van de week krijgen en die boom zou tijdelijk een stevige zijtak krijgen O ![]() Re: Volendam - Feyenoord - Bakke - 03-04-2009 Een mooie opsteker voor de club richting het duel met Volendam: Quote:Trouw Legioen koopt nog evenveel seizoenskaarten Re: Volendam - Feyenoord - Fabian - 08-04-2009 Waf, de groetjes via Bumme nog ontvangen ? :lol: |