The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Travian - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=9) +--- Forum: Games (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Travian (/showthread.php?tid=477) |
- EB Sports - 03-04-2006 edit mac: en opnieuw kostte het me maar 1 sec om te verwijderen - Matador! - 03-04-2006 ik voel hier een ban aankomen, niet alleen bij travian maar ook van dit forum! =D> - uniek - 03-04-2006 ik vind het jammer dat ik hier geen mod ben - EB Sports - 03-04-2006 Matador! Wrote:ik voel hier een ban aankomen, niet alleen bij travian maar ook van dit forum! =D>Je moet verdorie je bek dicht houden. - uniek - 03-04-2006 hahaha ouwe l nee ik ga mij niet verlagen tot jouw niveau - EB Sports - 03-04-2006 uniek Wrote:hahaha ouwe lIk heb jou niks gezegd. - uniek - 03-04-2006 dan ik jou ook niet sorry (ik vond het ook al zo vreemd wij hadden nog geen problemen) - uniek - 03-04-2006 heel ff off topic waarom staat hier quick reply niet aan en weer on topic ga rustig verder let niet op mij - Depor - 03-04-2006 Eb rot op jongen sneu figuur, goed voor je dat je dorp is gesloopt je een zuig hattrick team hebt en het allerergste dat je in Barneveld woont. Je bent zo ongelooflijk triest dat ik medelijden met je heb. - Box Brother - 04-04-2006 Lijkt mij dat dit topic een welverdiend slotje krijgt Mac... Ik weet dat het not done is om om een slotje te vragen maar hier moet het maar - EB Sports - 04-04-2006 Deportivo Wrote:Eb rot op jongen sneu figuur, goed voor je dat je dorp is gesloopt je een zuig hattrick team hebt en het allerergste dat je in Barneveld woont.Rot toch zelf op, irritant figuur. Ooit gehoord van de uitdrukking: wie de bal kaatst, kan hem terug verwachten? Dat heeft je moeder je nog niet geleerd. - EB Sports - 04-04-2006 Voor de volledigheid: weg met Travian, val niet ons daarmee lastig. - Depor - 04-04-2006 Lol ons ook nog wel? Godzijdank ligt Veldwijk in de buurt kan je meteen ff worden geholpen aan je dubbele persoonlijkheid, ik hoop dat die andere persoon die daar in je zit wat slimmer is dan degene die hier op het forum loopt te posten, klein kind van 8 die ook nog dat iq heeft. Flikker toch lekker op sneu figuur ga een ander forum verpesten met je lompe gedrag. - Matador! - 04-04-2006 Jongens, laten we EB lekker schelden, dat zorgt nog voor vermaak. Als je zelf gaat schelden verlaag je je tot hetzelfde niveau... :roll: - Adder - 04-04-2006 Zo is het. Ik wil absoluut niet dat EB verdwijnt, want die ouwe kippenneuker zorgt, iig voor mij, voor een hoop vermaak met zijn uitspraken. - gittermaster - 04-04-2006 en daar sluit ik mij volledig bij aan.... Go Eb... Laat van je horen! ![]() - T00L - 04-04-2006 wel jammer dat ie op het travian forum nu wel een ban zal hebben en z'n topics gesloten zijn - EB Sports - 04-04-2006 SLUIT DEZE TOPIC NU, OF IK KOM DEZE SITE HACKEN! - Mac - 04-04-2006 EB ik meen het dit is je laatste waarschuwing anders krijg je cool-down periode - uniek - 04-04-2006 EB Sports Wrote:SLUIT DEZE TOPIC NU, OF IK KOM DEZE SITE HACKEN! dat is eigenlijk niet eens zo'n gek idee kijken hoe veilig als het forum is - EB Sports - 04-04-2006 Jullie zullen straks wel janken als jullie alliantie opgeheven is. - Bocaloca - 04-04-2006 EB Sports Wrote:Jullie zullen straks wel janken als jullie alliantie opgeheven is. ![]() ![]() - Matador! - 04-04-2006 Mac Wrote:EB ik meen het dit is je laatste waarschuwing anders krijg je cool-down periode NIET DOEN!! Ik lach me kapot hier om zijn domheid. : ![]() - EB Sports - 04-04-2006 Matador! Wrote:Ok, ik ga je account nu kraken. Dan zullen we zien wie het laatste lacht.Mac Wrote:EB ik meen het dit is je laatste waarschuwing anders krijg je cool-down periode - gittermaster - 04-04-2006 :lol: :lol: :lol: - uniek - 04-04-2006 wel even vertellen of het je gelukt is he eb en nog bedankt voor je inzet om het travian veiliger te maken :wink: - Matador! - 04-04-2006 Vooralsnog niet denk ik... :lol: - Lance - 04-04-2006 EB Sports Wrote:Ok, ik ga je account nu kraken. Dan zullen we zien wie het laatste lacht. Kerel, jij kan niet eens het slot op je spaarvarken kraken. Laat Travian nu maar rusten en ga fijn verder met die andere 97 spellen die je speelt. - uniek - 04-04-2006 nee lance zo kan hij nog iets voor travian betekenen ik weet zeker dat hij er spijt van heeft dat hij zijn account gedelete heeft want hij is nog steeds bereid om moeite te doen om travian veiliger te maken voor ons dit doet hij dmv hacken zodat wij kunnen zien dat het niet veilig is eb ![]() - T00L - 04-04-2006 Matador! Wrote:Vooralsnog niet denk ik... :lol: daar moet ie ongetwijfeld weer teveel voor online zijn |