The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/printthread.php(287) : eval()'d code 2 errorHandler->error_callback
/printthread.php 287 eval
/printthread.php 117 printthread_multipage

FTM Forum
Ajax-PSV - Printable Version

+- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum)
+-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8)
+--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Thread: Ajax-PSV (/showthread.php?tid=5736)

Pages: 1 2 3 4 5

Re: Ajax-PSV - gittermaster - 22-11-2010

en 1 duelletje dan voor Bakkal voor provoceren... en ook eentje voor Affelay voor zijn slechte imitatie van Suarez ne ook nog ff eentje Bouma dan, omdat hij gewoon 2 x geel had moeten hebben.

Re: Ajax-PSV - Stille - 22-11-2010

Minstens 10 duels voor die galbak!

Re: Ajax-PSV - Ekslem - 22-11-2010

Wat Box zegt.... puur omdat ie nu wrs aangeklaagd gaat worden. Zo hoopt Ajax op een lagere straf omdat ze hem zelf al aanpakken wat wellicht zal meewegen in strafbepaling voor Suarez. En voor de buitenwereld... kijk ons eens distantieren van dit gedrag. Hadden ze moeten doen voordat bekend was dat er een onderzoek zou komen. Zou pas een te waarderen actie van Ajax zijn als Suarez dadelijk 4 wedstrijden krijgt en Ajax zegt dan maken wij er 6 van, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Re: Ajax-PSV - Peter - 22-11-2010

Waarom eigenlijk wel spelen tegen Real? Tegen VVV en NEC durf ik ook wel een speler of 5 te schorsen.

Re: Ajax-PSV - Peter - 22-11-2010

waf Wrote:ik heb idd ook gezien dat hij die snuifbeweging maakte naar reis. en het gekke is, reis had daar helemaal niets te zoeken, sneuarez zag hem en ik een split second deed hij dat. daarmee ben ik ervan overtuigd dat hij dit vantevoren bedacht had.

Alle credits voor jou in dezen. Hoor Wouter Bos (die het van David Endt had) net zeggen dat Suarez voor de wedstrijd in de spelerstunnel dat gebaar ook al gemaakt heeft. Die gast spoort echt niet. 40 miljoen vraagt Ajax dervoor.. Undecided

Re: Ajax-PSV - Ekslem - 22-11-2010

Als dat waar is, is het nog triestere gast als ik al dacht. Dat ie kan voetballen staat als ene paal boven water, maar transfersom zal laatste tijd zeker niet toegenomen zijn.

Re: Ajax-PSV - Bumme - 22-11-2010

Liever een neusenbijter dan een onder invloed rijdende junk in je team maar dat geheel terzijde.
Het is beiden niet normaal maar je riskeert er niet je eigen en andere levens mee.

Re: Ajax-PSV - waf - 22-11-2010

Ekslem Wrote:Wat Box zegt.... puur omdat ie nu wrs aangeklaagd gaat worden. Zo hoopt Ajax op een lagere straf omdat ze hem zelf al aanpakken wat wellicht zal meewegen in strafbepaling voor Suarez. En voor de buitenwereld... kijk ons eens distantieren van dit gedrag. Hadden ze moeten doen voordat bekend was dat er een onderzoek zou komen. Zou pas een te waarderen actie van Ajax zijn als Suarez dadelijk 4 wedstrijden krijgt en Ajax zegt dan maken wij er 6 van, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

jol met zijn 'liefdesbeet'. echt te schandalig voor woorden dat je dat nog recht gaat zitten praten.

en ik als f-jes coach maar alle schreeuwende ouders en coaches wegsturen. en als een spelertje van mij iets flikt, haal ik hem er direct uit.

dat is allemaal voor niets zo...

Re: Ajax-PSV - Ekslem - 23-11-2010

Bumme Wrote:Liever een neusenbijter dan een onder invloed rijdende junk in je team maar dat geheel terzijde.
Het is beiden niet normaal maar je riskeert er niet je eigen en andere levens mee.

Bagatalliseer het maar door er iets anders bij te halen.
En dan ook nog iets wat hopelijk iedereen zelf al veroordeelt.
Kijk eerst toch eens kritisch naar jezelf alvorens een vingertje naar anderen te wijzen of alles met de mantel der liefde te bedekken.
Naar Ajax trekje!

Re: Ajax-PSV - Bumme - 23-11-2010

Ekslem Wrote:
Bumme Wrote:Liever een neusenbijter dan een onder invloed rijdende junk in je team maar dat geheel terzijde.

Kijk eerst toch eens kritisch naar jezelf alvorens een vingertje naar anderen te wijzen of alles met de mantel der liefde te bedekken.
Naar Ajax trekje!

Ik veroordeel de bijtende actie van Suarez toch ook? Stel alleen dat Reis met zijn gedrag moet accepteren dat andere hem hierop zullen aanspreken en de draak met hem zullen steken. Is zijn eigen schuld en zal hij mee moeten leren leven. Reken maar dat Suarez vanaf nu als bijter gezien zal worden en andere spelers bijtgebaren zullen gaan maken. Ook terecht en aan zichzelf te danken!

En "over mantel der liefde" gesproken; nergens is die mantel zo groot en warm als in Eindhoven dus ben jij wel de laatste die hierover zou mogen beginnen.........

Naar Ekslem trekje!

Re: Ajax-PSV - Bocaloca - 23-11-2010

De pot........................ :cheers:

Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:

Naar Ajax trekje!

Ik veroordeel de bijtende actie van Suarez toch ook? Stel alleen dat Reis met zijn gedrag moet accepteren dat andere hem hierop zullen aanspreken en de draak met hem zullen steken. Is zijn eigen schuld en zal hij mee moeten leren leven. Reken maar dat Suarez vanaf nu als bijter gezien zal worden en andere spelers bijtgebaren zullen gaan maken. Ook terecht en aan zichzelf te danken!

En "over mantel der liefde" gesproken; nergens is die mantel zo groot en warm als in Eindhoven dus ben jij wel de laatste die hierover zou mogen beginnen.........

Naar Ekslem trekje!

Je probeert het minder te doen laten lijken door er iets anders bij te halen. Dat is iets anders dan het niet veroordelen.

Dus EHV= Ekslem? Ik zal gedrag zoals dat van Suarez altijd veroordelen. Ook als het een PSV-er betreft, en dus ook dat bezopen rijden van Reis.

Re: Ajax-PSV - gittermaster - 23-11-2010

ehv is misschien geen Ekslem, maar Bumme is ook gean Ajax, los vh feit of dit goed of verkeerd opgevat was.
Ik begrijp die ophef niet echt over dat snuifgebaartje hoor, vind t wel grappig en inderdaad kun je dat verwachten, ook andersom, zo werd de keeper van Den Haag ook jaren toegezongen en zal er ook wel eens een speler geweest zijn die daar iets over had gezegd.
Dat bijtincident moet natuurlijk gewoon zwaar bestrafd worden.

Overigens is het helemaal niet gek dat Ajax hem 2 wedstrijden schorst en dat dit NEC en VVV zijn Peter, uiteraard is hier over nagedacht en slaat "het gebaar"nergens op, maar weinig clubs zouden ervoor kiezen om hem bij Real te passeren.
Overigens had Ajax ook zelf Vertongen geschorst nav kutkakkerlakken, voordat de KNVB hiermee kwam

Re: Ajax-PSV - Bumme - 23-11-2010

Nee EHV = niet Ekslem, ik vind jouw vergelijking en reactie "naar" maar wil daarvoor niet gelijk heel Eindhoven / PSV over een kam scheren (zoals jij wel doet want er zullen zeker Ajacieden anders over denken dan ik).

In grote lijnen zijn we het iig eens,...............

Re: Ajax-PSV - Lamme Lennie - 23-11-2010

Ekslem Wrote:Wat Box zegt.... puur omdat ie nu wrs aangeklaagd gaat worden. Zo hoopt Ajax op een lagere straf omdat ze hem zelf al aanpakken wat wellicht zal meewegen in strafbepaling voor Suarez..

Hoe zie je dat voor je? Omdat Ajax hem 2 wedstrijden schorst gaat de KNVB hem opeens minder schorsen? Gaan ze dan opeens 3 wedstrijden eisen ipv 5? Het lijkt me dat ze ook wel snappen dat de straf van Ajax dan ook binnen die 3 wedstrijden valt, of denk je echt dat ze zo dom zijn?

Ekslem Wrote:En voor de buitenwereld... kijk ons eens distantieren van dit gedrag. Hadden ze moeten doen voordat bekend was dat er een onderzoek zou komen.

Als ze dat hadden gedaan had je hoogstwaarschijnlijk gezegd: "lekker veilig, ze weten toch wel dat er een vooronderzoek komt". Dit is puur zeiken omdat het over Ajax gaat...........

Ekslem Wrote:Zou pas een te waarderen actie van Ajax zijn als Suarez dadelijk 4 wedstrijden krijgt en Ajax zegt dan maken wij er 6 van, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Natuurlijk gaat dat niet gebeuren, en wel om de goede reden dat dat nergens op slaat. Het zou betekenen dat Ajax de actie dus 6 wedstrijden schorsing waard vindt? Dat zou wel wat veel van het goede zijn. Als Suarez 1 wedstrijd schorsing zou krijgen (wat ik niet verwacht en hoop), zou het wel een goed teken zijn van Ajax om daar meer van te maken. Maar 6 is wel wat overdreven.... Ik ga er nog steeds van uit dat het er 5 worden, gezien het Sansoni-incident.

Ajax trekje gebruikte ik in dezen, omdat er een aantal binnen Ajax zelf is dat handelt op de door mij genoemde manier. Weet ook wel dat niet iedere ajacied of supporter er zo over denkt, gelukkig maar.

@LL:
1. In eerdere gevallen is het zeker weleens geweest dat 'optreden' van eigen club voor lichtere straf(eis) heeft gezorgd.
2. Uit persoonlijke titel, daar kun je mij niet van beschuldigen. Ben PSV supporter en geen anti nerd van een andere club. Hoop vanavond ook gewoon op een mooi resultaat tegen Real.
3. Dus puur hierna kijkend, slaat het nergens op wat Ajax doet. Zijn we het daar over eens.

Re: Ajax-PSV - Peter - 23-11-2010

Lamme Lennie Wrote:
Ekslem Wrote:Zou pas een te waarderen actie van Ajax zijn als Suarez dadelijk 4 wedstrijden krijgt en Ajax zegt dan maken wij er 6 van, maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren.

Natuurlijk gaat dat niet gebeuren, en wel om de goede reden dat dat nergens op slaat. Het zou betekenen dat Ajax de actie dus 6 wedstrijden schorsing waard vindt? Dat zou wel wat veel van het goede zijn. Als Suarez 1 wedstrijd schorsing zou krijgen (wat ik niet verwacht en hoop), zou het wel een goed teken zijn van Ajax om daar meer van te maken. Maar 6 is wel wat overdreven.... Ik ga er nog steeds van uit dat het er 5 worden, gezien het Sansoni-incident.

Suarez kreeg begin dit seizoen 3 duels waarvan 1 voorwaardelijk voor zijn overtreding op Tiote (JC-schaal), dus volgens mij komt er sowieso nog een potje bovenop. 5 voor het bijten + die voorwaardelijke = 6.

En dan is de winterstop dus begonnen voor Luis, zoals het hoort. Lekker 2 maandjes uitrusten en vanaf eind januari weer knallen. Ik denk echt dat het voor hem en Ajax niet zo slecht is dat hij nu zijn rust kan pakken gezien het programma.

Re: Ajax-PSV - Adder - 23-11-2010

Blijf er bij dat die debiel nooit meer mag voetballen.
Eerst die achterlijke aanslag op die den Haag speler en nu dit weer.
Gefrustreerd of niet, hij is een prof.

Re: Ajax-PSV - Box Brother - 24-11-2010

Schikkingsvoorstel van 7 wedstrijden ....

Re: Ajax-PSV - Lamme Lennie - 24-11-2010

Goede straf, alleen beetje vreemd dat Sansoni er dan 'maar' 5 kreeg.

Re: Ajax-PSV - waf - 24-11-2010

samsoni beet niet raak...

ik snap nooit iets van die straffen, vooral niet bij schoppen, ellebogen, of weet ik veel wat, het een is kennelijk erger dan het andere en de aanklager weet altijd of iemand iets bewust doet. ook zie je nooit wat de invloed is van eerdere straffen, zoals voorwaardelijke straffen waarvan de proeftijd nog niet is beeindigd.

kijk, zo'n schop als lindgren gaf, het mag niet, ok rood, maar het is wel een typsiche voetbal overtreding.

maar twee dingen mogen van mij steenhard bestraft worden: nl spugen of bijten. dat vind ik zo laag, dan heb ik liever gewoon een eerlijk kopstoot.

Re: Ajax-PSV - Ekslem - 24-11-2010

Beaam, allebei even lomp.
Nu zullen we eens gaan kijken hoe Ajax echt in deze zaak staat.

Re: Ajax-PSV - Peter - 24-11-2010

Dat kost hem dus ook na de winterstop Utrecht-uit en NAC-uit. Daag titelkansen Ajax. :o

Ajax zal wel accepteren neem ik aan, want wat wil je in vredesnaam als beroep aantekenen? :-s

Peter Wrote:Dat kost hem dus ook na de winterstop Utrecht-uit en NAC-uit. Daag titelkansen Ajax. :o

Ajax zal wel accepteren neem ik aan, want wat wil je in vredesnaam als beroep aantekenen? :-s

nou, een reden voor beroep is dat sansoni 5 wedstrijden kreeg en sneuarez 6.

en dag titelkansen? misschien gaat ajakkes wel draaien zonder sneuarez. dat sluit ik niet uit. terwijl psvee het wegvallen van appelvlaai nog maar moet zien op te vangen. die speelt gewoon erg sterk op dit moment (ik had eigenlijk niet verwacht dat hij nog beter kon).

Re: Ajax-PSV - Sjaak - 24-11-2010

Als Ajaxied zijnde vind ik het terecht dat Luis een dergelijke straf krijgt. De snor heeft gelijk dat dat niet op een voetbalveld thuishoort. Voorbeeldfuntie a la maar je bijt je tegenstander toch niet! Sukkel.

Re: Ajax-PSV - cruijff - 24-11-2010

Peter Wrote:Dat kost hem dus ook na de winterstop Utrecht-uit en NAC-uit. Daag titelkansen Ajax. :o

Accepteren dit nooit.. Volgens mij gaan ze het er gewoon op gooien dat die scheidsrechter het gezien moet hebben aangezien hij er met zijn neus boven op staat..

Re: Ajax-PSV - Haggie - 24-11-2010

Gewoon accepteren! Denk ook dat het nu beter gaat lopen zonder hem. Hij is veels te gefocust op die goal en doet teveel alleen (die vrije trappen van gisteravond cry ), kop legen en ajax ergens in februari weer helpen aan de titel!

cruijff Wrote:

Accepteren dit nooit.. Volgens mij gaan ze het er gewoon op gooien dat die scheidsrechter het gezien moet hebben aangezien hij er met zijn neus boven op staat..

dat redden ze uiteraard nooit, want het is ontzettend gelul dat de scheids bijten gezien moet hebben. hij staat op een halve meter, maar achter bakkal. hij kan natuurlijk niet door de rug van bakkal heen kijken. dat zou je wel moeten kunnen om te zien dat hij bijt. nog daargelaten dat je van normale mensen niet verwacht dat ze bijten.

Re: Ajax-PSV - Stille - 24-11-2010

Suarez krijgt er 2 meer dan Sansoni omdat er nog voorwaardelijk iets staat nav de Johan Cruijff Schaal. Prachtig dit!

Haggie : Ajax in feb helpen aan de titel? Tegen die tijd staan ze al meer dan 10 punten achter en wordt het niets meer :Big Grin

Re: Ajax-PSV - Peter - 24-11-2010

Logisch toch dat veelplegers zwaarder gestraft worden.

@waf->je hebt ook Twente, Groningen en AZ nog. Spelen alle 3 niet minder dan Ajax (met Suarez) en ik zie echt niet wie Ajax bij de hand gaat nemen nu Suarez wegvalt. Sulejmani? Suk? Eriksen? Lindgren? De Jong? Enoh? Neh.. Ajax heeft geen potentiele leiders die nu kunnen opstaan. Geef zelfs Feyenoord nu wel eens kansje op een punt in de Arena!