The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Ajax-PSV - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Voetbal (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=11) +--- Thread: Ajax-PSV (/showthread.php?tid=577) |
- Ronnie D. - 12-03-2006 Is een aardige opsomming van de wedstrijd. Matte eerste helft en de tweede helft overwicht voor Ajax - Gerben Zonderland - 12-03-2006 Peter Wrote:PSV-FC Groningen dus kampioenswedstrijd waarschijnlijk... Waar hebben we dat meer gezien? :lol: - Kennedy - 12-03-2006 Gerben Zonderland Wrote:Idd ja,hoe ging dat ook alweer :wink:Peter Wrote:PSV-FC Groningen dus kampioenswedstrijd waarschijnlijk... - Fabian - 12-03-2006 Zonde! Kans om voor de 2e keer dit seizoen psv te verslaan in eigen huis, en de kans werd verprutst door Rosenberg in eigen persoon.... Eerste helft was vrij mat en afwachtend, 2e helft was Ajax duidelijk de bovenliggende partij. Net of psv geen zin had, moe was of gewoon niet bij machte.... Al met al, valt er best te leven met de 0-0. Daarna nog even de stad ingegaan, kwam ik Rini Coolen tegen op het Leidse, was daar aan het zuipen met vrienden... :lol: - Ekslem - 12-03-2006 Fabian Wrote:Zonde! Kans om voor de 2e keer dit seizoen psv te verslaan in eigen huis, en de kans werd verprutst door Rosenberg in eigen persoon.... Volgens Cocu merkte PSV dat er de 2e helft niet meer in zat en hanteerde ze daarom vaak de lange bal richting VoH waardoor er weinig meer gevoetbald werd. - Fabian - 12-03-2006 Dat kan ook kloppen, 2e helft was Ajax in ieder geval aanmerkelijk sterker dan de 1e, psv kwam er eigenlijk niet meer aan te pas. Alhoewel het altijd gevaarlijk blijft, met kone en valfan om 'de slungel' heen... - Lamme Lennie - 12-03-2006 Fabian Wrote:Zonde! Kans om voor de 2e keer dit seizoen psv te verslaan in eigen huis, en de kans werd verprutst door Rosenberg in eigen persoon.... Ik heb uiteraard alleen de samenvatting gezien, maar zoveel 100% kansen heeft Rosenberg toch niet gehad? Gomes stond gewoon weer eens geweldig te keepen. Rosenberg is not to blame. - Fabian - 12-03-2006 3x alleen voor de keeper is 3x een 100% kans.... - Ekslem - 12-03-2006 Ik ben het met LL eens, Rosenberg deed het best aardig, maar gomes pakt ze gewoon heel goed! - Lamme Lennie - 12-03-2006 Fabian Wrote:3x alleen voor de keeper is 3x een 100% kans.... Als het 3 keer met de bal aan de voet op de keeper aflopen is, geef ik je gelijk. Maar dit waren gewoon geen 100% kansen en hij schoot ze zelfs goed in. Zie die tegendraadse bal, die schiet ie goed in en gaat er ook 5 van de 10 keer in (als het niet meer is). Maar niet bij Gomes. Hebben jullie hem nu ook uitgefloten? - gittermaster - 13-03-2006 ik ben t ook met LL eens. Ik vond dat Rosenverg een erg goede pot speelde en echte 100% kansen waren het niet. Blijft wel jammer dat Gomes alles eruit hield... - Fabian - 13-03-2006 Lamme Lennie Wrote:Fabian Wrote:3x alleen voor de keeper is 3x een 100% kans.... Ooo daar hebben we de held weer hoor, heb jij gefluit gehoord ? Nee, gewoon geklapt, zoals het hoort, en zoals ik ook altijd zou doen. Ben niet zo'n glorydebiel die 1 keer in de 4 jaar naar de AreNa komt en dan gaat fluiten, zoals jij waarschijnlijk.... Maar 3x staat ie gewoon alleen voor de keeper, zoiets noemen ze nu '100% kans', klaar. Hij schiet ze goed in ja, maar als hij ze super inschiet zijn het minstens 2 goals, daar is hij nu eenmaal spits voor. Verder speelde hij een redelijke goede pot. - Ekslem - 13-03-2006 Als je ballen super moet raken om ze tot doelpunt te kunnen promoveren, kun je imo al niet van 100% kansen spreken :8: - Davydoff - 13-03-2006 Fabian Wrote:Maar 3x staat ie gewoon alleen voor de keeper, zoiets noemen ze nu '100% kans', klaar. Hij schiet ze goed in ja, maar als hij ze super inschiet zijn het minstens 2 goals, daar is hij nu eenmaal spits voor. Barreto had een 100% kans. Alleen voor de keeper staan is geen 100% kans, ligt er aan waar de bal is, de keeper is en de verdedigers zijn... - Treesong - 13-03-2006 Een kans is altijd 100% - Davydoff - 13-03-2006 Treesong Wrote:Een kans is altijd 100% Die van Barreto was eigenlijk 200% - Treesong - 13-03-2006 Dat is onmogelijk. - Davydoff - 13-03-2006 Treesong Wrote:Dat is onmogelijk. Jep, ik kon mijn ogen ook niet geloven toen hij de bal toch nog naast schoot...... - Treesong - 13-03-2006 Iets kan onmogelijk 200% zijn. - Bocaloca - 13-03-2006 Wellus - Vret Mien Gras - 13-03-2006 Een 200% helling gaat stijl naar beneden :wink: - Mac - 13-03-2006 mijn penis is 200% groter dan die van jou - Mukkus - 13-03-2006 Vret Mien Gras Wrote:Een 200% helling gaat stijl naar beneden :wink: Tenzij je onderaan de helling staat. - Mukkus - 13-03-2006 Mac Wrote:mijn penis is 200% groter dan die van jou 200% van niks, blijft niks. :wink: We wisten al dat je een grote lul was, Mac! :wink: Heerlijke inkoppertjes! - Treesong - 13-03-2006 Haha, nog serieuze reacties ook =D> - Davydoff - 13-03-2006 Treesong Wrote:Haha, nog serieuze reacties ook =D> Ik vind dat 100% meevallen. - Treesong - 13-03-2006 Davydoff Wrote:Treesong Wrote:Haha, nog serieuze reacties ook =D> ![]() - Lamme Lennie - 13-03-2006 Fabian Wrote:Lamme Lennie Wrote:Fabian Wrote:3x alleen voor de keeper is 3x een 100% kans.... ![]() Mac, die fluit-smiley werkt niet!! Fabian Wrote:Maar 3x staat ie gewoon alleen voor de keeper, zoiets noemen ze nu '100% kans', klaar. Hij schiet ze goed in ja, maar als hij ze super inschiet zijn het minstens 2 goals, daar is hij nu eenmaal spits voor. Jij geeft Rosenberg de schuld van het gelijkspel, omdat hij die lastige ballen niet de kruising in jaagt. Dat is je goed recht, alleen niet echt reeel. - Gerben Zonderland - 13-03-2006 Vret Mien Gras Wrote:Een 200% helling gaat stijl naar beneden :wink: Jouw schrijfstijl bevindt zich ook op een hellend vlak. - Treesong - 13-03-2006 Gerben Zonderland Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Een 200% helling gaat stijl naar beneden :wink: Daar heb je Kees Koggel weer... :roll: |