The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Madrid (TMS) - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Madrid (TMS) (/showthread.php?tid=6004) |
Re: Madrid (TMS) - _Tampie - 02-05-2011 Stille Wrote:Is het dan al afgelopen? Mannarino serveert nu voor de 2e set Excuses, was even een buursiaanse verspreking :wink: . Ik zag het niet meer zitten met Mannarino, die de nodige breekpunten bleef tegenkrijgen. Karlo liet zich vroeg breken en dan is de eerste set wel gespeeld. Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 Het geklooi begint alweer. Chela set en break voor en nu break achter in de 3e. Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Kijk, dat ziet er ineens een stuk beter uit na de lunch. Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Chela ontzettende choker! Wat een lul is dat toch! Kan alleen in Zuid Amerika wat Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 Riba 6-2 is wel prima. Stakhy zal faler Montanes nu gaan breaken. Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Riba is zeker klasse!! Chela 1 breakje teruggepakt Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 Die Chela, wat een zak hooi. Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Het begint eindelijk weer eens goed. Alleen jammer dat ik Clownfils niet heb. Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Komop Riba. Afmaken! Bij gebrek aan goede resultaten op de andere banen moet jij door! Re: Madrid (TMS) - _Tampie - 02-05-2011 Riba en Mannarino prima! Mooi om te zien dat het onzekere managen hier niet beloond wordt! Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 Klasse Riba. Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 3-2 stakhy 3e set. kom op kerel, knal die montanes eruit. Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Zo belangrijk is die niet toch? Dan is Hanescu belangrijker. Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 Hanescu heeft toch iedereen? Montanes wilde ik wel een tijdje hebben en is 10x gekozen. Ong. de meest gekozen speler die ik niet heb. Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Hanescu is in de top 20 7x niet gekozen, Montanes is in de top 20 2x wel gekozen. Re: Madrid (TMS) - _Tampie - 02-05-2011 Nieuwe scenariocalculator. Geen punten toevoegen maar de namen in de vakjes plaatsen. Werkt het makkelijkst met = en dan de speler ergens aanklikken. In vakje N17 de naam van de speler welke z'n ranking je wilt zien. Ander tabblad staan alle spelers. Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 _Tampie Wrote:Ik geef ook toe dat het moeilijk te definiëren is.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Je post wordt pas interessant in de laatste regels. Bovendien geef ik toch duidelijke voorbeelden, waar je niet direct op in gaat.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Ik weet niet of het een nuanceverschil is. Om in jouw vakgebied te blijven, underdog ben je al vanaf 49% en lager, 'er vanuit gaan dat iemand verliest' vind ik max 20%. Dus het is niet zozeer een nuanceverschil, meer een absoluut verschil.Ad Wim Wrote:_Tampie Wrote:Je geeft zelf het antwoord al.Ad Wim Wrote:En veel qualis vind ik ook niet laf; Mannarino, De Bakker, Riba en Gimeno zijn allemaal de underdog in hun partijen. En in je laatste zin hangt het een natuurlijk met het ander samen. Dat is ook niet zo gek natuurlijk als ik iets als laf bestempel en zelf zeg dat ik dat nooit doe. Als ik er vanuit ga dat een Q verliest, neem ik hem niet en vind ik het meteen laf managen als iemand beiden neemt. Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Hahahaha die Montanes stond 4-0 voor in de TB 3e set ![]() Re: Madrid (TMS) - centre court - 02-05-2011 Montanes in de TB van 4-0 en **4-1 naar 5-7. =D> Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Toch wel lekker zo met de 10x gekozen Ivo en Montanes out. Nu zelf Hanescu winnen! Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Tering, die Montanes is het even kwijt zeg. Lullig voor Dina, voor de rest niet belangrijk. Thiemo en Victor zijn veel belangrijker! Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Nummer 12 in het AK. Ivo wel veel gekozen in de top zie ik, mooi. Dat heft het niet hebben van Monfils weer op. Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 JCF - De Bakker 6-2 ![]() Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Wat moet die smiley daarbij? Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Er staat een huilend gezichtje vanwege het feit dat het een teleurstelling is (al heb ik ook JCF) Re: Madrid (TMS) - Stille - 02-05-2011 Dammit Hanescu mist 2 BP om op 4-4 te breaken. Ik voel de bui al hangen. Hup Victor! Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Stille Wrote:Er staat een huilend gezichtje vanwege het feit dat het een teleurstelling is (al heb ik ook JCF)Dan is het de verkeerde smiley. Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Het dak lijkt trouwens wel dicht daar op CC. Re: Madrid (TMS) - Haggie - 02-05-2011 Kut Montanes, lelijke klote tennisser! Re: Madrid (TMS) - Ad Wim - 02-05-2011 Tyfus Hanescu! |