The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
Washington en Kitzbuhl - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: Washington en Kitzbuhl (/showthread.php?tid=6074) |
Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 02-08-2011 Dit wordt geen ML-week... Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 Mooi dat die dingen altijd net na de deadline bekend worden. Logisch, maar niet zo slim van hem. Hij had eigenlijk R2 iig moeten spelen, want hij heeft pas 1 500 gespeeld dit jaar. Voor de rest prima. Karlovic zoals verwacht eruit, Berankis ook weg en Ebden door. Alleen jammer dat Muller verliest. Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 02-08-2011 Klopt, op Karlo en Muller na verder wel aardige uitslagen, al is het jammer dat Step alsnog won. De verwachte overwinning van Blake is dan weer prima. Re: Washington en Kitzbuhl - _Tampie - 02-08-2011 Fish die niet speelt, ik had hem nog wel verwacht met een nederlaag tegen Steppie (hth 0-4). Steppie nu tegen Odesnik, mooie kans komt hier op de gewenste QF Davy - Steppie! Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 mindlight Wrote:Klopt, op Karlo en Muller na verder wel aardige uitslagen, al is het jammer dat Step alsnog won. De verwachte overwinning van Blake is dan weer prima.Hehe, je bent Fish, Karlo en Muller kwijt en vindt het toch nog aardige uitslagen. Optimist. Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 Mensen met Fish ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 02-08-2011 Ik ben ook een rasoptimist! Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 Direct een belangrijke met Souza-Janowicz straks. Hoop echt dat Janowicz wint, een hoop managers hebben beiden, maar ik wilde graag kiezen. Sowieso moeten we een paar dagen wachten tot alle stofwolken zijn opgetrokken en te kunnen kijken waar iedereen een beetje staat. Zelden een week met zoveel verschillen gezien. Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 Helemaal eens Ad. Ik noteer altijd mijn verschillen met de overige managers uit de top 8. Heb er na een half uur schrijven een lamme hand van gekregen. In het weekend wordt het uiteraard pas beslist omdat het belangrijk is wie de 150/250 en 300/500 punten pakken maar er is al vrij snel te zien wie er ''goed'' zijn. Als bijv. Nalbi/Davy/Bagh/Tipsa/Lopez/Ljubo/Troi een goede, makkelijke eerste wedstrijd spelen dan zijn dat gevaarlijke gasten. Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 4 potjes maar vandaag in Kitzbuhl, saai. Hup Jano! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Fuck Jano maakt het niet waar. Verkeerde gegokt. Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 6-3 3-3 Souza. Returnpoints : Jano 8, Souza 21 pff Re: Washington en Kitzbuhl - kooltje - 02-08-2011 Set Jano... Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Lekker Jano, dooor! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 *45 3e set. spannend! Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 Ik wil niet weer een 6-7 3e set tegen krijgen. Hup Janowicz Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Zeker niet. Ik ga deze week goud pakken, dus deze pot moet wel goed vallen. Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Helaas plukken we allemaal de vruchten van de pech van Stille ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 Precies hetzelfde punten verloop als bij Muller. Nu moet 5-1 worden voor Souza en dan 5-4 / 7-5 Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 Dat gaat al niet meer op 4-2. Vechten Jerzy! Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 4-3. Nu snoepen Jerzy! Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - Stille - 02-08-2011 En dat is nummer 3 die doorgestreept wordt. YES !!! :-({|= Re: Washington en Kitzbuhl - Bocaloca - 02-08-2011 Hup SOuza \ ![]() Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 Die 2 poepzakken interesseren me niet, die had ik uiteraard allebei. :-({|= Dat troef en on fire Grannollers hier wint is velen malen belangrijker. Re: Washington en Kitzbuhl - Ad Wim - 02-08-2011 Tyfus, dat is een dure. Zo close ook weer. Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 centre court Wrote:Die 2 poepzakken interesseren me niet, die had ik uiteraard allebei. :-({|= Je hebt het zelf vorige week nog gezegd. Poepzak Granollie houdt dit maar 1 week per jaar vol, net zoals Seppi, Lopez etc. Hij zal wss verliezen van Pipo. Het is daarom ook jammer dat hij in mijn team staat :wink: Re: Washington en Kitzbuhl - Haggie - 02-08-2011 Daar gaat ie al. Re: Washington en Kitzbuhl - centre court - 02-08-2011 Haggie Wrote:centre court Wrote:Die 2 poepzakken interesseren me niet, die had ik uiteraard allebei. :-({|= Ik wist dat iemand me daar nog een keer mee ging confronteren deze week toen ik 'm nam. :8: Re: Washington en Kitzbuhl - mindlight - 02-08-2011 De man is een grootheid, Volandri zal geen problemen opleveren. |