The following warnings occurred: | |||||||||||||||
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$archive_pages - Line: 2 - File: printthread.php(287) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
|
![]() |
HAMBURG - Printable Version +- FTM Forum (https://fantasytennismanager.nl/forum) +-- Forum: Sport (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=8) +--- Forum: Tennis (https://fantasytennismanager.nl/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Thread: HAMBURG (/showthread.php?tid=693) |
- Dodge - 15-05-2006 centre court Wrote:Juan Zueco Wrote:Federer & Nadal hebben zich terug getrokken. Dat is een domper voor de Duitse organisatie!! Bewijst wel weer dat de tenniskalender duidelijk te vol is. Twee zware masters-graveltoernooien in twee weken is ook waanzin. Niet voor niets dat andere toppers er ook geenzin in hebben. - Ad Wim - 15-05-2006 En Waske wordt ook nog eens terug gebroken :cry: - Ad Wim - 15-05-2006 Waske van 5-3 naar 5-7 en dus verlies. Dat is jammer, dat zijn weer 5 eurootjes eraf. Maar Ferrero kan het goed maken en Verdasco begint ook te tennissen. - Ad Wim - 15-05-2006 Ferrero verliest de tweede set met 7-5 :letitallout: - Ad Wim - 15-05-2006 Het vervelende is dat onderin bijna niks gespeeld is vanavond. Dat wordt dus gokken daar. Er zijn mijns inziens weinig zekerheidjes over het hele toernooi genomen en dit kan dus een hele interessante week worden, vooral omdat alle echt dure spelers niet mee doen. - Ad Wim - 15-05-2006 Het is echt een hele lastige week, merk ik als ik er zo mee bezig ben. Wat denk je van Gaudio, die het toernooi kan winnen maar een enorm lastige loting heeft in de eerste ronde? En wat te denken van Ferrer-Safin? En Massu-Davydenko? En Nieminen is nog steeds erg duur, maar wel een goede kans op 15 punten. En kan Monfils het twee weken achter elkaar. Kan Haas nu wel een partij op Europees gravel winnen? Kan Volandri het weer eens een keertje waarmaken? En Horna? En wat te denken van Gasquet die zijn eerste partij sinds tijden op gravel speelt en vorig jaar hier de finale haalde? - Ad Wim - 15-05-2006 JAAAAA, Ferrero wint :razz: - Tripplexxx - 15-05-2006 Ad Wim Wrote:JAAAAA, Ferrero wint :razz: Maar is hij ook een optie voor deze week. Ik zie hem niet van Ferrer winnen. Overigens heeft Safin ook nog niet gewonnen, wordt misschien wel voor het eerst sinds lange tijd dat ik hem niet in mijn team ga zetten :razz: - Ad Wim - 15-05-2006 JAAAA, Verdasco wint ook! Goede dag voor een arme student! - Ad Wim - 15-05-2006 Tripplexxx Wrote:Waarom zoveel vertrouwen in Ferrer? Ferrero heeft in ieder geval een grotere kans op 15 punten en is in potentie een betere gravelspeler. En hij is ook nog eens goedkoper dan Ferrer.Ad Wim Wrote:JAAAAA, Ferrero wint :razz: - Tripplexxx - 15-05-2006 Ad Wim Wrote:Tripplexxx Wrote:Waarom zoveel vertrouwen in Ferrer? Ferrero heeft in ieder geval een grotere kans op 15 punten en is in potentie een betere gravelspeler. En hij is ook nog eens goedkoper dan Ferrer.Ad Wim Wrote:JAAAAA, Ferrero wint :razz: Ligt eraan of Safin gaat winnen. Ik heb het niet zo op Ferrero dit seizoen. Die heeft er bij mij nog niet ingestaan. Maar goed, die 15 punten gaat hij hoogst waarschijnlijk wel halen ja, maar daar blijft het wel bij. - Ad Wim - 15-05-2006 Dat weet ik zo net nog niet. Hij haalde in Barca de kwartfinale waar hij van Almagro, die op dit moment gewoon beter is, verloor. Ik zie weinig jongens in de bovenste helft waar hij van kan verliezen. Alleen Robredo en Massu. Ik weet dat hij nog steeds niet echt goed in vorm is, maar het komt en deze pot tegen Rochus die wel redelijk in vorm is, zal hem vertrouwen geven. - Tripplexxx - 15-05-2006 Toch wel even lekker dat Gasquet nu gaat spelen. Krijgen we een indicatie waar hij staat. - Ad Wim - 15-05-2006 Dat wel, maar lijkt me toch een groot risico, ook al wint hij van Vliegen. Hij is nog steeds erg duur bij TM. Bij MV is hij een koopje als hij dit wint: 825 euro. - Tripplexxx - 15-05-2006 Ad Wim Wrote:Dat wel, maar lijkt me toch een groot risico, ook al wint hij van Vliegen. Hij is nog steeds erg duur bij TM. Bij MV is hij een koopje als hij dit wint: 825 euro. Denk er niet over om hem te nemen. Gaat er meer om wie ik n.a.v. de partij van hem wel neem in dat blokje van 8. - Ad Wim - 15-05-2006 Jeetje, Safin heeft het toch wel erg zwaar met Saretta. Die pot tegen RRH zal wel nog steeds in zijn hoofd zitten. Toch geef ik hem een goede kans tegen Ferrer. Als er iets is dat Ferrer niet is dit seizoen, is het wel constant. - Tripplexxx - 15-05-2006 Gasquet begint goed en breekt Vliegen meteen. - Ad Wim - 15-05-2006 De break is alweer terug. Ik denk dat ik Mathieu en Vliegen/Gasquet maar gewoon passeer en alleen voor Robredo ga in dat stukje. Verder denk ik wel dat ik voor Massu ga, ondanks dat hij nog niet gespeeld heeft en een lastige eerste ronde heeft. - Tripplexxx - 15-05-2006 Ad Wim Wrote:De break is alweer terug. Ik denk dat ik Mathieu en Vliegen/Gasquet maar gewoon passeer en alleen voor Robredo ga in dat stukje. - centre court - 15-05-2006 safin-saretta nu op de buis. saretta is de lelijkste tennisser die ik ooit heb gezien. qua uiterlijk dan he. de man is heel mager, heeft tattoos op armen en benen en echt een mega zwarte baard. een soort jesus. safin heeft 't trouwens wel erg zwaar met 'm. - centre court - 15-05-2006 ad, je ging wel ongelofelijk af trouwens op 't wk-voetbal forum met die opmerking dat Huntelaar een topspits is door z'n hoge klassering in het GoudenSchoen-klassement. Had je een black out? On topic: gasquet lijkt me voor TM zeker geen optie. veel te duur en geen ritme. - buurs - 15-05-2006 Dit is lachen zeg :razz: <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=193&postdays=0&postorder=asc&start=120">viewtopic.php?t=193&postdays=0&postorder=asc&start=120</a><!-- l --> Ongeveer halverwege begint het. :wink: Vooral die laatste opmerking, dat hij dat voorspelt had, doet me denken aan iemand :8: - Ad Wim - 15-05-2006 centre court Wrote:ad, je ging wel ongelofelijk af trouwens op 't wk-voetbal forum met die opmerking dat Huntelaar een topspits is door z'n hoge klassering in het GoudenSchoen-klassement. Had je een black out?Ik ga net zo min af als jij daar serieus wordt genomen en laten we die discussie maar daar houden. - Ad Wim - 15-05-2006 Jeetje, Safin verliest van Saretta. Dat is wel echt een domper voor hem. Maar dat maakt het voor TM wel weer iets gemakkelijker. - Ad Wim - 15-05-2006 AAAAAARRGH, ik kom 1 euro tekort voor het team dat ik graag wil :letitallout: - kooltje - 15-05-2006 nalbi, roger, rafael en almagro doen niet mee en jij heb nog een euro tekort? dan wordt het een week van de foute keuzes - centre court - 15-05-2006 coria en safin : ![]() - Ad Wim - 15-05-2006 kooltje Wrote:nalbi, roger, rafael en almagro doen niet mee en jij heb nog een euro tekort? dan wordt het een week van de foute keuzes ![]() - centre court - 15-05-2006 Ljubicic verliest ook nog even de 1e set. - Genomico - 15-05-2006 Ad Wim Wrote:AAAAAARRGH, ik kom 1 euro tekort voor het team dat ik graag wil :letitallout: Verkoop Massu dan gewoon en dan heb je 824 euro's om een betere speler te kopen : ![]() |